Stel je persoonlijke vraag #53

‘Ging naar de wc en bleef lang weg. Rook bij terugkomst sterk naar wiet. Heeft goed zijn frikandelbroodje gegeten. Lekker buiten gespeeld met zijn vriendjes, ze deelden heel goed om en om de scooter om op te zitten. Graag morgen nieuwe schriften, pennen en geodriehoek meegeven want die is hij kwijt.’

45 likes

Zeer accurate beschrijving van mijn eigen pubertijd en die van mijn vriend.

Dus zou heel goed kunnen dat dat hier over 11 jaar ook in Magister staat.

1 like

Maar op zich kan je dat toch ook aan je kind vragen. Is daar echt een verslag voor nodig. Was ook echt verbaasd dat de opvang van vrienden (hun kinderen dan haha) hele schema’s kregen en moesten bijhouden. Leuk hoor af en toe een foto, maar vond de rest echt bizar voor de werkdruk.

1 like

Haha wow ik voelde me in eerste instantie ook met die mensen verbonden maar om eerlijk te zijn vind ik dit wel ver gaan :joy: (als in, ik herken mij hier niet in maar you do you of course)

voor mij is dit weer zo’n rare paradox waarin m’n attitude tegenover iets niet overeenkomt met m’n gedrag. ik vind smartwatches eigenlijk heel dom (onnodig, mogelijk schadelijk en vooral heel LELIJK) maar vind de “inzichten” ook wel weer leuk :woman_shrugging: ik heb een garmin voor sporten maar draag 'm nu de hele winter ook gedurende de dag/nacht - ik denk dat ik het weer af doe zodra het beter weer wordt en ik het niet meer onder m’n kleding kan verstoppen.

2 likes

Ik zou je echt omleggen als je dit bij mij zou doen.

12 likes

Diddl komt weer terug. Verzamelde jij de blaadjes?

• Ja
  • Nee
  • Wie is Diddl?

0 stemmers

2 likes

Die dingen roken zo lekker

3 likes

Jaaa heerlijk alles organiseren in m’n map, ik was er maar druk mee

4 likes

Mijn impopulaire mening is dat ik mijn Apple watch leuk vind en echt overal bij draag, ik vind dat het ook prima kan naar een bruiloft maar daar is niemand het mee eens :joy:

8 likes

Haha ik dacht precies hetzelfde

1 like

Hahahah jaaa. En stal

3 likes

omgggg memory unlocked, ik weet ineens precies weer hoe deze rook!

3 likes

Denk jij dat er veel crazies werken in de mentale gezondheidszorg?

• Nee bijna niemand
  • Nee minder dan gemiddeld
  • Fucking saai gemiddeld
  • Ja meer dan gemiddeld
  • Ja bijna iedereen

0 stemmers

Die vrouw nam het letterlijk om der werk mee naar huis te nemen…

3 likes

Behalve pizza :nauseated_face:

3 likes

Ik vind een Apple Watch enzo wel echt heel lelijk maar waarom zouden mensen dit niet oké vinden?

Bedoel je dít met crazies of mensen die bekend zijn met somberheid/angsten/etc? Want denk wel dat veel mensen die in de ggz werken zelf ook wel ergens een classificatie hebben opgepikt. Letterlijk iedereen die ik ken die in de ggz werkt in elk geval wel :joy:

2 likes

Omdat je geen horloge draagt naar een bruiloft, gewoon etiquette.

19 likes

Huh haha? Heb dit echt nog nooit van m’n leven gehoord :joy: . Ook genoeg horloges gezien op bruiloften

10 likes

Ja ik ook maar het kan eigenlijk echt niet.

@Zemraluani ik ging ook wel uit van ‘ekte’ crazies ipv mensen op een of ander spectrum, want die heb je gewoon overal.

4 likes