Ik vind een Bolus echt vies trouwens, het is zo raar nattig.
Wel respect voor Limburg en hun vlaaien.
Ik vind een Bolus echt vies trouwens, het is zo raar nattig.
Wel respect voor Limburg en hun vlaaien.
door zoān blikje kattenvoer ![]()
Weet nog dat Jennifer Hoffman dat een keer in haar bh op tv ging eten, zoān plat bakje. Hoezo onthoud ik dit?
Ging echt over mān giechel heen toen.
ben jij overgestapt naar signal?
0 stemmers
Ja heb ook nog gewoon WhatsApp want daar zit toch 90% van de mensen.
Ik heb wel Signal overigens voor 2 vrienden.
Maar niet omdat ik dat een mannentaak vind. Ik ben gewoon lui.
Haha idddd of die dropveter die door hun neus moest ![]()
Heb jij de laatste 2 weken de griep gehad? Dus niet een verkoudheid maar meerdere dagen uit de running met koorts?
0 stemmers
Eierbal uit Groningen.
Ik heb het wel begin van het jaar gehad maar ik beloof dat ik niet patiƫnt zero was.
Dit griepseizoen lijkt echt hels te zijn. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst twee dagen lang bijna 40 graden koorts had. Dit was zondag/maandag en ik lig er nog steeds half af
Hoor dit ook van meerdere mensen.
Uit hoeveel paginaās bestaat jouw curriculum vitae over het algemeen?
0 stemmers
Wanneer is jouw cv uitgegroeid tot twee of meer paginaās?
0 stemmers
Waarom bestaat jouw cv uit 2 of meerdere paginaās?
0 stemmers
Het cv dat is voornamelijk gebruikā¦
0 stemmers
Heb je een foto op je cv?
0 stemmers
Ik kan dat merk gewoon niet aan. Zulke lelijk getekende beesten en alles is zo grijzig. Blegh
Ja!!! Ik heb het net teruggekeken haha, Jennifer zit dat heel rustig op te eten terwijl Nicolette (kluiver) naast haar de hele tijd barf-geluiden maakte haha.
Ligt echt totaal aan de winkel. Ik zie heel veel bizar dure IKEA spullen staan bij mijne bijvoorbeeld.
Pff ja dit irriteert me sowieso in kringlopen. Omdat een Hema shirt dan oud is, is het opeens ā¬80? Zelfde met van die kringlopen/
vintage winkels
die vol hangen met peperdure Leviās broeken die niemand koopt. Doe eeeven normaal
Ik moest een algemene vragenlijst invullen over mijn werkdruk en welzijn op mijn werk. Een van de vragen was: hoeveel tijd heb je nodig om bij te komen na een werkdag? De opties waren: minder of meer dan een uur.
Ik viel ongeveer steil achterover: zijn er mensen die MINDER DAN EEN UUR nodig hebben om bij te komen van hun werk??? KAN DAT DAN? Ik heb zo ongeveer de rest van de dag nodig om bij te komen ⦠En oke, ik heb dan ook wel werk dat bekend staat als intensief.
Maar ⦠hoeveel tijd heb jij nodig om bij te komen van een werkdag?
0 stemmers
Wow meer dan een uur? Dan heb je toch echt een andere baan nodig of moet je minder werken lijkt me