Stel je persoonlijke vraag #53

Het hoort niet bij een smoking en op zo’n dag hoor je niet te letten op de tijd. Dus draag je geen horloge.

8 likes

Dit

2 likes

Hoe moet je dan weten wanneer je weer terug moet zijn op het feest nadat je een frietje moest halen bij de dichtstbijzijnde snackbar omdat je niet voor het diner werd uitgenodigd? :stuck_out_tongue:

52 likes

Is dit echt gebeurt?

3 likes

Zelf niet meegemaakt maar alleen al hier op het forum heb ik dit minstens een keer of 5 gelezen ja

4 likes

Nah, wat gek. Een daggast hoort toch gewoon mee te dineren… Ik had me dan niet meer druk gemaakt over op tijd terug komen.

2 likes

Zo grappig dat jouw eigen mening altijd zo subtiel doorschemert in je polls haha

3 likes

Deze 2 onder elkaar :joy::joy:

11 likes

Gaat gewoon om autonomie, we delen dit bewust met elkaar. Ik vind dat ook een kind vanaf een bepaalde leeftijd recht heeft om zelf te kiezen wat ze delen.

2 likes

Maar zie je dat effect dan ook zonder het aantal glazen water in te voeren?

2 likes

Wat is ‘t hardste dat jij online lacht

• Haha
  • Hahaha
  • Hahahaha
  • Hahahh
  • Hahah
  • Hahaha :joy:
  • HAHAHA
  • HAHAHA :joy:
  • HAHA
  • HAHAHA :joy::joy::joy:
  • HAHA :joy::joy:
  • Haha :joy:
  • Hahaha :skull:
  • :skull::skull::skull:
  • Nog iets anders

0 stemmers

9 likes

yfgiqszngfdvnqdsfbsjdf

4 likes

Haha

Nog iets anders: snel in en uitademen door mijn neus

6 likes

Volgens mij gaat het in die poll om wat je typt

2 likes

Oh ik dacht hardop lachen om dingen die je online ziet/leest. Soms moet ik heel hard lachen om tiktokfilmpjes

4 likes

Hahah ik dacht al, kan me niet voorstellen dat je dan zo droog helemaal uittypt hoe je ademt :joy:

9 likes

Ik ben meer van de whaha, geeft toch meer kracht

En lol, heeeel soms

3 likes

Maar met lol lach je niet het hardst toch? Dan zit je wss zo :slight_smile: achter je scherm

4 likes

Laughs in Spanish ipv cries in Spanish

16 likes