Haha ik heb dus een hele mooie tas gezien die gouden hardware heeft, maar ik draag alleen zilver/witgoud dus twijfel of ik het stom ga vinden. De versie met zilveren hardware oogt heel cheapo en vind ik veel minder leuk. Dus ik herken me echt helemaal in deze reacties
Ik vind het in theorie kunnen, maar ik vind alles met goud mega lelijk dus daarom stom
jij hebt iets duurs gekocht en plaatst het in het show je laatste aankopen topic
paar uur later plaatst een andere forummer dat artikel in het “lelijke dure items” topic, vind jij dit vervelend?
- nee, ik ben nog steeds blij met mijn aankoop
- ja, nu begin ik te twijfelen over mijn aankoop en overweeg het terug te sturen
- een beetje ongemak, misschien haal ik mijn post in het aankopen topic weg
0 stemmers
moeten we vaker iets uit het aankopen topic in het lelijke dure dingen topic plaatsen?
- ja, grappig
- nee, echt gemeen
0 stemmers
ik volg dus zo’n (deens sorry) instagram account met allerlei dingen die we vaker zouden moeten doen, zoals op je eigen feestje mensen een voor een wegsturen “en nu zeggen we dag tegen Marieke!” of gasten een minus one te geven in plaats van een plus one daardoor inspiratie voor deze vraag, is (nog) niet gebeurd (voor zover ik weet)
Ik vind het eigenlijk gemeen, maar als we dan toch gaan crossposten, dan wil ik ook de tegenhanger ‘goedkope SHEIN meuk’.
(Edit oh ik was nog niet bij in het aankopentopic, beetje mosterd na de maaltijd nu)
Dit herinnert me eraan dat er daadwerkelijk een “Chinese webshops”-topic oid was!!
Ik denk wel heeeel vaak in het aankopentopic dat ik in het “impopulaire meningen”-topic thuishoor want ik vind vooral veel nmsvpe, maar ik kan me meestal wel inhouden en reageer het niet
Hetzelfde geldt ongetwijfeld voor anderen van wat ík draag en who cares.
Het was geen aanmoediging
Excuus ik was benieuwd of ie er nog was omdat ik het me ook maar heel vaag kon herinneren
Heb jij vaak excuses waarom iets niet voor jou geldt?
- Nee
- Ja
- Ik begrijp de vraag niet (is een ja)
- Ja maar ik heb ook echt iets waardoor het voor mij echt heel anders is!!!
0 stemmers
Iemand appt jou elke dag, privé niet een groepsapp
- Dit maakt me blij
- Dit is neutraal voor mij
- Dit maakt me nerveus
- Dit maakt me woedend
0 stemmers
En wat is mijn relatie tot die persoon?
Een vriendin of vriend
OMG IK STOP AL.
Woedend is overdreven, maar laat me met rust
Ik zei toch GEEN GROEPSAPP omg
Oh nee bedankt. Partner helemaal prima, al het andere laat me met rust.
Ja ik vind het dus echt zo fucking HINDERLIJK irritant dat een vriendin me élke fucking keer appt hoe het zwemmen was (iets wat ik elke week doe, het is gewoon zwemmen idk wat moet ik erover zeggen, het was gewoon prima??). Als ik er lang over nadenk wordt ik echt boos Hahahha sorry maar ik vind het zo hinderlijk als iemand zo needy voelt, laat me gewoon met rust johhhhhh.
En ik snap dat dat uit eenzaamheid komt maar ik vind het toch storend en geef dan altijd 1 Woords antwoorden en stel geen vragen terug. Zou het normaal wel zeggen maar deze persoon is een beetje kwetsbaar dus doe ik het maar zo.
Denken jullie dat een donut met chocopasta uit het tosti-ijzer lekker is? Heb een rare craving maar ben ook bang dat ik mijn enige suikerdonut verpest
- Ja klinkt lekker
- Ja is lekker want heb ik een keer gemaakt
- Nee, maar wel gewoon chocopasta op je donut
- Nee, gewoon je suikerdonut eten zoals hij is
- Donut do it
0 stemmers
Anders probeer je het eerst met een halve!