Stel je persoonlijke vraag #54

En ook of het kind zelf dat ziet zitten, ik was op die leeftijd allang van dat lukt mij wel maar mijn eigen kind van 15 heeft echt nog begeleiding nodig of in elk geval voorbereiding, die zou niet alleen op pad willen

1 like

De dingen die de meeste kinderen als ze 14 zijn al doen…:joy: die redden zich wel joh. Uitzonderingen daargelaten.

3 likes

Dat is toch niet hetzelfde. De stad is onbekend, wellicht de taal niet machtig, raakt sneller weg kwijt.

5 likes

Waarom niet? Ik ging toen op Tienertour (dat was met de trein, dan kon je goedkoop 3 dagen door Nederland en België met de trein reizen) met een vriendin naar Antwerpen. We waren geloof ik 12 of 13.

4 likes

Brussel is onveiliger dan Antwerpen.

3 likes

Hoe spreek jij flirten uit?

• Flirten
  • Flurten
  • Anders namelijk:

0 stemmers

1 like

Omdat het ver van huis is als er wat gebeurd. En ze daar dan niet in een (redelijk) bekende omgeving zal zijn.

2 likes

Rave jij?

• Ja en ik identificeer me als raver
  • Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Ik denk dat ik op deze best een tijdje goed kan gaan eigenlijk

2 likes

Ja ik deed dit ook al vanaf die leeftijd, 13 ongeveer en ook echt vaker een dag naar grote (onbekende) stad met een vriendin maar heb het idee dat dat nu minder gebeurt? Terwijl wij hadden bijv geen telefoons haha. Wij gingen ook met school vaker op stedentrip, mochten we ook zelf door de steden zoals Praag.

4 likes

Hahaha ja dat sowieso maar dat slik je toch? Of wordt dat ook gerookt (sorry ik ben echt heel naïef op dat vlak)

2 likes

Snuiven

Heb jij er ooit zo cool uitgezien in het openbaar vervoer?

• Nee zeker niet
  • Ja (maar eigenlijk nee)
  • Ja (ben delulu)

0 stemmers

5 likes

Als ik er zo cool uit zou zien hoefde ik niet met het openbaar vervoer.

5 likes

Moet je hierom grinniken?

• Nee, ik doe niet aan humor tijdens Pasen
  • Ja hihi
  • De Poopst ass dout en jij lacht?!

0 stemmers

3 likes

Ik krijg vooral een taalkundige error hiervan omdat ik het deel als Nederlands-Engels lees

19 likes

Ik vond het stiekem wel komisch dat ze op de radio zeiden dat het voor veel mensen als onverwachts kwam. Die man lag al weken op zijn sterfbed

6 likes

Ja ze hebben hem er gisteren even vanaf geplukt voor die twee zinnen, ging niet zo lekker. Kon nauwelijks praten zo benauwd man

4 likes

Wat was het gister het meest voor je?

• Eerste paasdag
  • Hitler’s verjaardag
  • 4/20 blaze it

0 stemmers

5 likes

echt een sicke dag als je een christelijke nazi stoner bent maar voor mij alle drie niet echt

15 likes