Alleen als er meerdere games komen die ik zou willen spelen. Mario kart en die Donkey Kong game interesseren mij niet.
Wij zitten te wachten op de GameCube spellen, en dan een paar specifieke dus ik wacht nog even want man wat een smak centen
@dblauw Kan ik me voorstellen, het is nogal een investering! Wij hebben erg veel plezier met de Switch
Als je een dagje Elon Musk kon zijn om te ervaren hoe het is om zijn brein te hebben, dan:
- Wil ik dat wel
- Weet ik niet
- No way, te cray cray
0 stemmers
Zijn de dingen die ik dan doe ook nog steeds geldig als hij weer zichzelf is? Want dan zou ik misschien van een berg of af springen ofzo en ja, sta dan niet in voor de gevolgen.
Of nee, zou eerst de namen van zân kinderen veranderen in normale namen.
Je kan ook alle spellen voor Switch 1 erop spelen lees ik
Maar ik ben sowieso bijzonder geĂŻnteresseerd hoe het is voor een âanderâ en dan lijkt het me wel interessant. Zou ik wel toch deels mijn eigen bewustzijn willen hebben anders heb ik er nog niks aan.
Stel dat je zijn hersenen krijgt en er daarna op terug kan kijken vanuit jezelf, ik ben echt benieuwd hoe fucked up dat gaat zijn, niet alleen om de persoon maar eigenlijk bij elke persoon waar je âbinnenâ zou kunnen kijken. Ik vraag me echt af of je dan een soort kortsluiting krijgt omdat iedereens hersens zo anders zijn (dat je echt totaal anders tegen het leven aan gaat kijken) of dat het juist heel erg ânormaalâ is en er niet zoveel gebeurt, dat je het gewoon registreert.
Ja inderdaad, alleen na die dag weet je nog wel hoe het was en wat je gedaan hebt.
Klopt maar daar kan ik mijn switch 1 ook voor gebruiken haha. Ga geen 470 euro betalen om games in een betere kwaliteit te spelen waarbij je voor Zelda bijvoorbeeld nog iets extraâs moet betalen om dat te kunnen.
Ik zou wel willen ervaren wat die allemaal doet en hoe zijn hersenen werken. Trump net zo. Er komt zoveel onzin uit zijn mond, dat ik er soms gewoon niet bij kan dat hij dat allemaal zelf bedenkt.
Neeee true haha ik ook niet! Maar zou wel echt helemaal frappant zijn als dat niet had gekund. Voor nu zie ik er ook nog geen meerwaarde in
Je weet maar nooit bij Nintendo haha. Moet zeggen dat ik mijn switch nu ook niet meer vaak gebruik, weet niet meer zo goed wat ik moet spelen.
Ik gebruikte hem ook zelden maar ben toevallig net weer opnieuw begonnen met Animal Crossing dus nu wel weer vaker
Mijn aller eerste behaâs <3 man wat voelde ik me volwassen
En nu stop ik nog liever lego in mijn schoen dan dat ik met een beugelbh moet rondlopen
ik zou ff âmijnâ testament veranderen zodat alles naar vivian gaat en misschien trump neerschieten ofzo en dan zelfmoord plegen als alle gevolgen wel voor hem zijn
laat me genieten van het idee veel leuker dan een ketamineverslaafd brein voor een dag
Mijn huidige partner is veel te specifiek in wat hij wil, dan kom ik ongetwijfeld met iets aanzetten wat hij toch niet draagt. Voor mijn ex kocht ik ze wel eens, die gaf veel minder om kleding en zo, en ik vond het toch wel fijner om naar te kijken als hij boxers droeg zonder gaten en die niet compleet uitgelubberd waren
this didnât age well hahahaha, ik was aan het zoeken of iemand het hier al besproken had
Jaaa
âIk heb een borstvergroting genomen, want ik was toe aan een nieuwe lookâ
BITCH WTF?!?!?! Dan verf je je haar paars of koop je een nieuwe outfit. NIEMAND NEEMT EEN BORSTVERGROTING VOOR DE LOL?!
@Sproetjes nee dank u. Ik hoef geen mannen autistenbrein te ervaren
hahhahaha ja ff operatie voor de lol???
ik vertrouwde haar al niet sinds ze zei dat ze ook mannen steunt die feminisme haten