Stel je persoonlijke vraag #54

Soms :sweat_smile: en als tiener niet. Want sommige kleding zit mooier als je iets meer volume hebt.

1 like

De snoopy bh’s van de h&m

45 likes

Iconisch, precies in de tijd dat ik voor het eerst met vriendinnetjes ging shoppen :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ook mijn eerste! Snoopy met een tennisracket in 65AA :joy:

5 likes

Ik wil toch zien of het iets pusht? Dat kan ik niet zien zo, boek ff een ander model dan.

1 like

Gedaan, was leuk, maar weet niet of ik het weer zou willen.
Mijn huidige partner wil het wel (graag), maar ik twijfel heel erg. Wil vooral eigenlijk mijn huidige woning niet opgeven, woon hier perfect voor erg weinig en ga dat nooit meer vinden mocht het samenwonen niet goed gaan… Plus ik vind het ook wel heel fijn om mijn eigen plek te hebben en niet altijd samen te zijn

2 likes

Snoopy bh kan ik me niet herinneren, had wel een Snoopy agenda!

Draag regelmatig ook beugelloos etc. Maar heb wel een paar push up exemplaren voor bepaalde tops en jurken liggen, afhankelijk van het model vind ik het dan net mooier staan.

@Zemraluani ik weet niet of de bh’s van Hunkemöller inmiddels zijn veranderd, maar ik vond ze vroeger echt vreselijk zitten. Soort schurend karton.

2 likes

Iedereen zelf weten maar van het woord slipje ga ik wel over m’n huig hoor

13 likes

Stel er hangen camera’s in jouw huis, met een beetje montage:

• Zou vermakelijke tv zijn
  • Zou saaie tv zijn
  • Zou rare tv zijn

0 stemmers

4 likes

Mijn man en ik hebben een ding, 1 zegt een zin/naam oid en de ander gaat daar op door.

Wat als Marco Bakker in het Gooi woont?
Marco Kakker
Marco op een feestje?
Marco Bakker
Marco als schilder?
Marco Lakker
Marco die vroeg opstaat?
Marco Wakker.

Nou en dit dus elke dag. Hele rare tv denk ik.

16 likes

Ik had dit met carnaval en toen ging een knul me waarschuwen dat ze m’n hamburger waten vergeten te bakken

4 likes

Wat een slechte

Marco bijpakker op z’n minst dan

24 likes

Marco Hakker (op een hardcorefeest dan)

14 likes

Oh daar moest Hakker staan. Tenzij het oldschool KLiber is op dat feest. Dan is het Marco Zakker.

18 likes

Marco doorzakker
Marco nakker

4 likes

Ja die is het! Maar ben er altijd van overtuigd dat niemand mij iets kan maken

3 likes

Iedereen met een mannelijke partner: koop jij nieuwe onderbroeken voor je vriend/man?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

In de generatie van mijn ouders doen álle vrouwen dit en ik vraag me af hoe normaal het in deze generatie is.

1 like

Dat kan ‘ie prima zelf

5 likes

Meer ‘Als je toch naar de Hema gaat kun je dan boxers meenemen?’

Ipv boxers zou je daar ook paaseitjes, een kaasschaaf, kinderbroeken of theeglazen kunnen lezen.

Ik kom gewoon vaker bij de HEMA. En hij wil altijd een specifiek soort. Dan zeg ik niet ga zelf maar morgen. Verder koopt hij zijn kleren gewoon zelf hoor.

18 likes