Stel je persoonlijke vraag #54

Elke week doe ik mijn brood in zo’n machine die hem dan snijdt en ik wil daar altijd mijn hand instoppen.

Ik heb hetzelfde met papierversnipperaars maar die gebruik ik niet zo vaak gelukkig.

22 likes

Nee maar mogelijk verdwijnen er wel eens echt versleten boxers vanuit de wasmand en komen die noooooooiiiiitttt meeeeeerrrr boven water, heel gek is dat

12 likes

Dit doe ik met de naam van mijn man. :disguised_face:

1 like

Hij krijgt ze al van zijn moeder… Maar anders mocht hij ze zelf kopen.

2 likes

Is he your son?

2 likes

Gewoon bij het online bestellen een paar pakken boxers, lijkt me geen issue verder

2 likes

Ga jij de Switch 2 kopen?

• Nee zeg
  • Ja natuurlijk
  • Waarschijnlijk wel
  • Eerst eens zien of het een flop wordt

0 stemmers

1 like

Nee, maar wellicht wel een switch 1 nu die goedkoper worden.

4 likes

Alleen als er meerdere games komen die ik zou willen spelen. Mario kart en die Donkey Kong game interesseren mij niet.

1 like

Wij zitten te wachten op de GameCube spellen, en dan een paar specifieke dus ik wacht nog even want man wat een smak centen

@dblauw Kan ik me voorstellen, het is nogal een investering! Wij hebben erg veel plezier met de Switch :smiley:

3 likes

Als je een dagje Elon Musk kon zijn om te ervaren hoe het is om zijn brein te hebben, dan:

• Wil ik dat wel
  • Weet ik niet
  • No way, te cray cray

0 stemmers

1 like

Zijn de dingen die ik dan doe ook nog steeds geldig als hij weer zichzelf is? Want dan zou ik misschien van een berg of af springen ofzo en ja, sta dan niet in voor de gevolgen. :skull:
Of nee, zou eerst de namen van z’n kinderen veranderen in normale namen.

12 likes

Je kan ook alle spellen voor Switch 1 erop spelen lees ik

1 like

Maar ik ben sowieso bijzonder geïnteresseerd hoe het is voor een ‘ander’ en dan lijkt het me wel interessant. Zou ik wel toch deels mijn eigen bewustzijn willen hebben anders heb ik er nog niks aan.

10 likes

Maar je hebt niet je eigen brein he, je hebt die van hem. Misschien zit je wel in zijn lijf terwijl hij allemaal verschrikkelijke dingen doet.

1 like

Stel dat je zijn hersenen krijgt en er daarna op terug kan kijken vanuit jezelf, ik ben echt benieuwd hoe fucked up dat gaat zijn, niet alleen om de persoon maar eigenlijk bij elke persoon waar je “binnen” zou kunnen kijken. Ik vraag me echt af of je dan een soort kortsluiting krijgt omdat iedereens hersens zo anders zijn (dat je echt totaal anders tegen het leven aan gaat kijken) of dat het juist heel erg “normaal” is en er niet zoveel gebeurt, dat je het gewoon registreert.

10 likes

Ja inderdaad, alleen na die dag weet je nog wel hoe het was en wat je gedaan hebt.

2 likes

Klopt maar daar kan ik mijn switch 1 ook voor gebruiken haha. Ga geen 470 euro betalen om games in een betere kwaliteit te spelen waarbij je voor Zelda bijvoorbeeld nog iets extra’s moet betalen om dat te kunnen.

Ik zou wel willen ervaren wat die allemaal doet en hoe zijn hersenen werken. Trump net zo. Er komt zoveel onzin uit zijn mond, dat ik er soms gewoon niet bij kan dat hij dat allemaal zelf bedenkt.

Neeee true haha ik ook niet! Maar zou wel echt helemaal frappant zijn als dat niet had gekund. Voor nu zie ik er ook nog geen meerwaarde in

1 like