Je weet maar nooit bij Nintendo haha. Moet zeggen dat ik mijn switch nu ook niet meer vaak gebruik, weet niet meer zo goed wat ik moet spelen.
Ik gebruikte hem ook zelden maar ben toevallig net weer opnieuw begonnen met Animal Crossing dus nu wel weer vaker
Mijn aller eerste behaās <3 man wat voelde ik me volwassen
En nu stop ik nog liever lego in mijn schoen dan dat ik met een beugelbh moet rondlopen
ik zou ff āmijnā testament veranderen zodat alles naar vivian gaat en misschien trump neerschieten ofzo en dan zelfmoord plegen als alle gevolgen wel voor hem zijn
laat me genieten van het idee veel leuker dan een ketamineverslaafd brein voor een dag
Mijn huidige partner is veel te specifiek in wat hij wil, dan kom ik ongetwijfeld met iets aanzetten wat hij toch niet draagt. Voor mijn ex kocht ik ze wel eens, die gaf veel minder om kleding en zo, en ik vond het toch wel fijner om naar te kijken als hij boxers droeg zonder gaten en die niet compleet uitgelubberd waren
this didnāt age well hahahaha, ik was aan het zoeken of iemand het hier al besproken had
Jaaa
āIk heb een borstvergroting genomen, want ik was toe aan een nieuwe lookā
BITCH WTF?!?!?! Dan verf je je haar paars of koop je een nieuwe outfit. NIEMAND NEEMT EEN BORSTVERGROTING VOOR DE LOL?!
@Sproetjes nee dank u. Ik hoef geen mannen autistenbrein te ervaren
hahhahaha ja ff operatie voor de lol???
ik vertrouwde haar al niet sinds ze zei dat ze ook mannen steunt die feminisme haten
WHUT?! Wanneer zei ze dat dan?! Dat heb ik gemist
Gebruikt je man het dan vaak als handheld? Wij spelen veel samen dus dan is tv wel handig, en kind neemt m wel mee naar boven maar dan ook extra joycons zodat ie op het bureau kan staan
Ik vind het gewoon een slechte reclame, het ondergoed zit niet goed op haar lichaam en haar uitdrukkingen zijn allemaal hetzelfde. Gewoon niet een reclame waarvan je dit priduct gaat kopen. En dat hangt dan zo teringroot midden in Utrecht
Ik weet niet eens wat dat is
Dat wordt de nieuwste console van Nintendo
Gebruik jij de voeding die je bij bloemen krijgt?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Call me wappie maar ik geloof er niet echt in. Zouden ze daardoor nou echt langer mooi blijven? Ik gebruik ze dus nooit maar weet vervolgens niet wat ik er dan wel mee moet, vind weggooien ook weer niks
-Als ik mensen een spelletje zie doen bijv de kaarten uit de handen slaan
-Bij mensen die met krukken/stok lopen die kruk wegschoppen
En toen mn kind baby was en ik m in bad deed, dacht ik echt vaak: wat als ik m loslaat.
Ik was ook wel eens panisch dat ik witte bleek ipv melk in de fles had gedaan. Ja zwangerschapshormonen waren een feest voor mn intrusieve gedachten.
N.a.v. het verhaal van @kwal waarbij iemand van 34 aan het daten is met een 18-jarige. Wat is de jongste leeftijd waarmee een 34-jarige wat jou betreft kan daten?
- 33
- 32
- 31
- 30
- 29
- 28
- 27
- 26
- 25
- 24
- 23
- 22
- 21
- 20
- 19
- 18
- Geen limiet, jonger dan 18 kan ook
0 stemmers
En voor de 33-plussers, wat zou jij zelf nog daten als jongste?
- Ik ben nog geen 33
- Alleen ouder dan mijzelf
- 33
- 32
- 31
- 30
- 29
- 28
- 27
- 26
- 25
- 24
- 23
- 22
- 21
- 20
- 19
- 18
- Geen limiet, kan best jonger dan 18 zijn
0 stemmers
Je eigen leeftijd/2 + 7 was het toch
Denk dat het heel erg afhangt van de levensfase waarin iemand zit, al speelt leeftijd ook echt wel een rol, want 18-22 is gewoon nog erg jong. Ik zei altijd heel stellig hij/zij mag niet jonger zijn dan ik, maar toen (was toen 28 geloof ik) heb ik toch een paar dates gehad met iemand die paar jaar jonger was en dat was gewoon prima, mede omdat we allebei al in dezelfde fase zaten. Als hij in die tijd nog studeerde en lang leven lol was, had het niet gewerkt denk ik.
En in het geval van het verhaal van @Kwal is het op meerdere vlakken gewoon alles behalve okee natuurlijk. Je gaat gewoon niet met de stagiaire daten.
Ik vind 10 jaar jonger wel de max denk ik, maar ik ben te wattig om de tweede vraag dan te beantwoorden of ik snap de vraagstelling dan niet sorry