Stel je persoonlijke vraag #54

Ik ben na aflevering 2 of 3 gestopt. Ik kan best wat hebben, maar ik werd hier zo naar van.

3 likes

Las dat de actrice die Moira speelt ook niet meer wil terugkeren omdat ze het te zwaar vindt en ze vraagt vrouwen die kijken voorzichtig te zijn omdat het mentaal te veel kan zijn.

3 likes

Tot nu toe de enige serie waarvan ik het niet trek om meerdere afleveringen achter elkaar te kijken. Ben na seizoen 3 ook gestopt want ik werd er helemaal naar van.

3 likes

Ja ik heb het boek gelezen en het was heel goed maar ook quite enough vrouwenhaat dystopia 4 me, thanks!!!

4 likes

Heb 25 gestemd maar dan dus inderdaad wel pas vanaf die leeftijd. M’n ex was 9 jaar ouder dan ik en ik begon hem al te zien (voor seks :sob:) toen ik 17 was en toen vond ik dat natuurlijk heel goed kunnen en super gelijkwaardig maar achteraf zoooo verziekt. Heb later dus dus nog een serieuze relatie met hem gehad van 5 jaar en daar nog wel met hem over gesproken toen ik doorkreeg wat voor kind ik was???

1 like

Ben blij dat het het laatste seizoen is, vond het sowieso wel iets te lang duren maar wil nu dan toch weten hoe het eindigt

4 likes

Ja precies ik heb toch al 3 seizoenen gezien, kan ik net zo goed de rest ook kijken.

Zie nu dat ik 3 wel heb uitgekeken en nog door 4&5 moet voor ik aan de huidige kan beginnen.

2 likes

Ik kreeg het boek al met moeite uit en de serie lukte me helemaal niet helaas want ik was wel benieuwd hoe ze het uitgewerkt zouden hebben. Ik vond het stripboek wel heel goed!

4 likes

Zit jij nog op Twitter?

• Ja en het is X!!! :rage:
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Stel, Elon Musk slidet in je DMs en wil dat jij zijn kind gaat baren
 zou je dat doen?

• Ja sowieso!
  • Ja voor geld
  • Never!!!

0 stemmers

1 like

moet je ons iets laten zien?

1 like

Ja stiekem heb ik al een tijdje contact met Elon en ga ik 5 jongetjes krijgen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Kan jij dan de namen verzinnen voor die jochies? Liever Disney namen dan wiskundige formules als naam

4 likes

Hopelijk kan je hem een leuke SOA doorgeven :heart_hands:

3 likes

Maar het is toch sowieso het laatste seizoen?

2 likes

Anders lees je ff de eerste zinnen van het artikel

Wat zei hij daarover dan?

Mijn ex had eerst een relatie met iemand die 5 jaar jonger was, toen met mij (7 jaar jonger) en nu is hij getrouwd met iemand van 12 jaar jonger. Hij valt gewoon de hele tijd op vrouwen van dezelfde leeftijd (27) terwijl hij zelf ouder wordt :sob:

2 likes

Oh overheen gelezen.

1 like

Hoe eet je het vaakst een ei?

• Eet ik niet
  • Hardgekookt
  • Zachtgekookt
  • Gepocheerd
  • Gebakken
  • Roerei
  • Omelet

0 stemmers