Stel je persoonlijke vraag #54

Ik kan wel muziek afspelen, maar niks opzoeken. Dus deels?

5 likes

Bij het tweede nummer valt die steeds uit bij mij.

Als je iets terugbrengt in de winkel en je krijgt het bedrag teruggestort op je rekening, check jij dan of dit daadwerkelijk is teruggestort?

• Altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Ik had bij Marie-Stella-Maris een behoorlijk bedrag teruggestort moeten krijgen (in november al, kwam nu pas het bonnetje tegen en dacht laat ik eens checken voor de grap) en wat denk je… het is nooit teruggestort! Vermoed dat ik er wel uit ga komen met de klantenservice, maar zonder het bonnetje had ik natuurlijk geen poot om op te staan. Best irritant dat je van alles een administratie moet bijhouden.

5 likes

Ik heb nog nooit in mijn leven iets teruggebracht

5 likes

Met spek en augurk :heart_eyes:

1 like

Oke

41 likes

Ik houd het bij in mijn notitie app en dan vink ik het af als het is teruggestort. Ik heb inderdaad ook eens gehad dat ik er later achter kwam dat ze het helemaal niet hadden overgemaakt.

5 likes

Is dit een inside joke of gewoon een bijzondere opmerking?:joy:

2 likes

Naar hoeveel dates heb je seks met iemand?

• 1-3 dates
  • 3-6 dates
  • 7-10 dates
  • 10-15 dates
  • 15-20 dates
  • meer dates

0 stemmers

Denk je dat seks je relatie versterkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Valt het jou op dat @Missy altijd over hetzelfde onderwerp polls maakt?

• Ja
  • Nee
  • Boeit me niet

0 stemmers

4 likes

En vallen de taalfouten op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

@Zemraluani haha, de laatste tijd best veel polls over relaties/seks gemaakt idd.

@FredPaillet uhmm d/t foutjes bedoel je? sorry kan niet alles perfect :wink:

6 likes

Als iemand van het forum je zou herkennen op straat in het voorbijgaan, zou je het dan achteraf willen weten? Asking for a friend.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

volg jij ook (oude) forummers op instagram waarvan je bent vergeten wie ze ook alweer zijn op het forum?

• ja
  • twijfel
  • nee ik volg geen forummers op instagram
  • nee ik weet nog wie iedereen is
  • anders/nvt/heb geen insta oid

0 stemmers

bij een enkeling ben ik het gewoon kwijt omdat ik ze al jaren volg

1 like

Ik volg best wel veel forummers en denk dat er misschien 3 zijn waar ik direct een username aan kan koppelen

8 likes

Inderdaad ik ken 90% niet bij forumnaam.

4 likes

Heb jij bekende mensen die je af en toe puur uit ramptoerisme opzoekt?

• Nee
  • Ja meerdere
  • Ja eentje

0 stemmers

4 likes

Ben dan echt geĆÆrriteerd omdat ik niet weet wie het is en dan zie ik dat ze gevolgd door een aantal forummers waarvan ik de naam/username combi wel weet en dan denk ik Oja forum, zal wel goed zijn dan

5 likes

Bij mij is het omgedraaid gek genoeg, toen ik midden/eind twintig was datete ik vooral 30+, en nu ben ik zelf 33 en m’n laatste paar flings waren allemaal met mannen van 26/27 (wel met volwassen baan etc). Ik merkte er vrij weinig van eigenlijk.

6 likes

Alleen als het een aardige/leuke forummer is. Boeit me bijvoorbeeld echt niet als een forummer zonder profielfoto me zag.

5 likes