Ik vind sowieso iedereen onder laten we zeggen de 27 jaar die nog studeert of thuis woont of nog niet werkt of geen eerste relatie heeft gehad off limits/risky. En dan is er nog een hele leeftijdscategorie, laten we zeggen vanaf 23 waarvan ik denk risky, maar zelf weten. Maar daaronder? Nasty.
Sinds ik zelf ooit verliefd was op een 12 jaar oudere man heb ik daar mijn grens gelegd. Niet dat het met hem iets is geworden maar het voelde gewoon normaal
Nou zeg dit herken ik enorm, de eerste paar maanden nadat mijn kind geboren was had ik continu van die mega akelige gedachtes. Als ik met hem de trap af liep dat ik hem zou laten vallen o.a. Of dat ik hem ineens dood in zân bedje zou aantreffen oid. Ik kan het me gelukkig niet allemaal echt tot in detail herinneren, want er waren er meer, maar het was zo naar. Merk trouwens dat ik het nu ook weer sterker krijg nu ik weer zwanger ben, echt iets hormonaals volgens mij.
Ik ken een stel met 17 jaar leeftijdsverschil en daarbij zijn de verhoudingen echt heel scheef. Het is ook ongemakkelijk om daarbij in de buurt te zijn, vooral om de manier hoe hij over haar praat. Ik ken de man van dit stel al ruim 20 jaar en weet hoe hij is als hij head over heels is en dat is 'ie nu niet. De beweegredenen voor deze relatie kan ik wel raden helaas⊠đ«„
Ik denk dat een leeftijdsverschil prima kan werken maar alleen als er sprake is van gelijkwaardigheid.
Ja, en 9 van de 10x zien de koppels dat zelf ook niet. âZij is zo volwassen voor haar leeftijd en hij is zo jong van geestâ.
Maakt me niet uit hoe jong van geest je bent, met een 18-jarige of jonge student ofzo daten vind ik altijd treurig als 34jarige.
Moet er zelf ĂŒberhaupt niet aan denken om nog te daten met iemand van in de 20. Meestal val ik ook op oudere mannen, ook als ik kijk naar acteurs. Heb even de leeftijd opgezocht van eentje die ik echt jong schat, en die is alsnog 34 haha.
Klopt! En de geschiedenis van dit stel maakt het nog walgelijker. Maar zelf ziet hij het echt totaal anders. En idd, âze is zo volwassen voor haar leeftijdâ en âze is bij mij heel anders dan hier hoorâ. Zoveel rode vlaggen.
Kan jij the handmaids tale kijken?
- Nooit geprobeerd
- Nee
- Ja, maar een aflevering per keer
- Ja, maar moet pauzes nemen
- Ja, kan gewoon bingen
0 stemmers
Die serie doet echt mentaal iets met me, ben erna altijd zo fucking boos haha. Ben gestopt in seizoen 3 en wil weer verder kijken maar herinner gewoon mn woede richting mannen na elke aflevering. Heeft echt invloed gehad op dat ik veel mannen/bijna alle mannen steeds minder trek.
Vond dit echt een lastige vraag, want ik had zelf toen ik 23 was twee relaties/flings met mannen van 34 (niet tegelijkertijd). Met die ene was het achteraf echt niet ok en was ik gewoon veel te jong en knullig, terwijl het met die andere echt gezellig was. We zijn toen het overging ook een tijdje vrienden gebleven. Ik weet wel dat hij daarna ook is getrouwd met een nog jonger iemand, dus eigenlijk ook wel creepy. Zou als ik zelf 34 was ook iemand durven vertellen dat ik het doe met iemand van meer dan 10 jaar jonger eerlijk gezegd.
ik ga er niet eens aan beginnen om deze reden, denk dat het pure zelfkastijding zal zijn voor mij. vind het nu al moeilijk genoeg om (niet de hele tijd boos) te bestaan in deze vorm van patriarchaat
Ik kijk hier nu ook zo anders naar. Ik heb bijv. toen ik 18/19 was een tijdje âgedateâ (was vooral seks) met een man van 30 die net gescheiden was en nu denk ik echt van gatver wat moest hij met mij ?? En ik vond het toen super interessant, maar voelde me er toen ook al wel een beetje raar over. En toen ik 24 was heb ik een tijdje een relatie gehad met iemand van 34 en dat was achteraf gezien ook niet echt gelijkwaardigâŠ
Ik ben na aflevering 2 of 3 gestopt. Ik kan best wat hebben, maar ik werd hier zo naar van.
Las dat de actrice die Moira speelt ook niet meer wil terugkeren omdat ze het te zwaar vindt en ze vraagt vrouwen die kijken voorzichtig te zijn omdat het mentaal te veel kan zijn.
Tot nu toe de enige serie waarvan ik het niet trek om meerdere afleveringen achter elkaar te kijken. Ben na seizoen 3 ook gestopt want ik werd er helemaal naar van.
Ja ik heb het boek gelezen en het was heel goed maar ook quite enough vrouwenhaat dystopia 4 me, thanks!!!
Had dat de eerste seizoenen meer dan nu. Kan nu makkelijk bingen, maar die eerste seizoenen vond ik de hoeveelheid (seksueel) geweld heftig. Vind de serie trouwens wel echt minder geworden, weinig karakterontwikkeling.
Over de laatste twee afleveringen:
Samenvatting
Ik dacht echt here we go again. Natuurlijk gaat Luke uit pure bewijsdrang bezet gebied in (ging de vorige keer zo lekker) en komt June met babydaddy met negen levens to the rescue. We hebben deze aflevering al een stuk of drie keer gezien.
Heb 25 gestemd maar dan dus inderdaad wel pas vanaf die leeftijd. Mân ex was 9 jaar ouder dan ik en ik begon hem al te zien (voor seks ) toen ik 17 was en toen vond ik dat natuurlijk heel goed kunnen en super gelijkwaardig maar achteraf zoooo verziekt. Heb later dus dus nog een serieuze relatie met hem gehad van 5 jaar en daar nog wel met hem over gesproken toen ik doorkreeg wat voor kind ik was???
Ben blij dat het het laatste seizoen is, vond het sowieso wel iets te lang duren maar wil nu dan toch weten hoe het eindigt
Ja precies ik heb toch al 3 seizoenen gezien, kan ik net zo goed de rest ook kijken.
Zie nu dat ik 3 wel heb uitgekeken en nog door 4&5 moet voor ik aan de huidige kan beginnen.
Ik kreeg het boek al met moeite uit en de serie lukte me helemaal niet helaas want ik was wel benieuwd hoe ze het uitgewerkt zouden hebben. Ik vond het stripboek wel heel goed!
Zit jij nog op Twitter?
- Ja en het is X!!!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stel, Elon Musk slidet in je DMs en wil dat jij zijn kind gaat baren⊠zou je dat doen?
- Ja sowieso!
- Ja voor geld
- Never!!!
0 stemmers