Stel je persoonlijke vraag #54

moet je ons iets laten zien?

1 like

Ja stiekem heb ik al een tijdje contact met Elon en ga ik 5 jongetjes krijgen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Kan jij dan de namen verzinnen voor die jochies? Liever Disney namen dan wiskundige formules als naam

4 likes

Hopelijk kan je hem een leuke SOA doorgeven :heart_hands:

3 likes

Eerste keer toen ik ging kijken werd ik echt naar en had ik ook heftige dromen. Half jaar geleden weer vanaf seizoen 1 begonnen, nog accurater wtf.

2 likes

Maar het is toch sowieso het laatste seizoen?

2 likes

Anders lees je ff de eerste zinnen van het artikel

Wat zei hij daarover dan?

Mijn ex had eerst een relatie met iemand die 5 jaar jonger was, toen met mij (7 jaar jonger) en nu is hij getrouwd met iemand van 12 jaar jonger. Hij valt gewoon de hele tijd op vrouwen van dezelfde leeftijd (27) terwijl hij zelf ouder wordt :sob:

2 likes

Oh overheen gelezen.

1 like

Hoe eet je het vaakst een ei?

• Eet ik niet
  • Hardgekookt
  • Zachtgekookt
  • Gepocheerd
  • Gebakken
  • Roerei
  • Omelet

0 stemmers

5 likes

Werkt jouw spotify nu?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

De hele middag niet, ik check nu net weer even en hij doet het weer

4 likes

Ik kan wel muziek afspelen, maar niks opzoeken. Dus deels?

5 likes

Bij het tweede nummer valt die steeds uit bij mij.

Als je iets terugbrengt in de winkel en je krijgt het bedrag teruggestort op je rekening, check jij dan of dit daadwerkelijk is teruggestort?

• Altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Ik had bij Marie-Stella-Maris een behoorlijk bedrag teruggestort moeten krijgen (in november al, kwam nu pas het bonnetje tegen en dacht laat ik eens checken voor de grap) en wat denk je… het is nooit teruggestort! Vermoed dat ik er wel uit ga komen met de klantenservice, maar zonder het bonnetje had ik natuurlijk geen poot om op te staan. Best irritant dat je van alles een administratie moet bijhouden.

5 likes

Ik heb nog nooit in mijn leven iets teruggebracht

5 likes

Met spek en augurk :heart_eyes:

1 like

Oke

41 likes

Ik houd het bij in mijn notitie app en dan vink ik het af als het is teruggestort. Ik heb inderdaad ook eens gehad dat ik er later achter kwam dat ze het helemaal niet hadden overgemaakt.

5 likes

Is dit een inside joke of gewoon een bijzondere opmerking?:joy:

2 likes