Stel je persoonlijke vraag #54

Naar hoeveel dates heb je seks met iemand?

• 1-3 dates
  • 3-6 dates
  • 7-10 dates
  • 10-15 dates
  • 15-20 dates
  • meer dates

0 stemmers

Denk je dat seks je relatie versterkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Valt het jou op dat @Missy altijd over hetzelfde onderwerp polls maakt?

• Ja
  • Nee
  • Boeit me niet

0 stemmers

4 likes

En vallen de taalfouten op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

@Zemraluani haha, de laatste tijd best veel polls over relaties/seks gemaakt idd.

@FredPaillet uhmm d/t foutjes bedoel je? sorry kan niet alles perfect :wink:

6 likes

Als iemand van het forum je zou herkennen op straat in het voorbijgaan, zou je het dan achteraf willen weten? Asking for a friend.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

volg jij ook (oude) forummers op instagram waarvan je bent vergeten wie ze ook alweer zijn op het forum?

• ja
  • twijfel
  • nee ik volg geen forummers op instagram
  • nee ik weet nog wie iedereen is
  • anders/nvt/heb geen insta oid

0 stemmers

bij een enkeling ben ik het gewoon kwijt omdat ik ze al jaren volg

1 like

Ik volg best wel veel forummers en denk dat er misschien 3 zijn waar ik direct een username aan kan koppelen

8 likes

Inderdaad ik ken 90% niet bij forumnaam.

4 likes

Heb jij bekende mensen die je af en toe puur uit ramptoerisme opzoekt?

• Nee
  • Ja meerdere
  • Ja eentje

0 stemmers

4 likes

Ben dan echt geïrriteerd omdat ik niet weet wie het is en dan zie ik dat ze gevolgd door een aantal forummers waarvan ik de naam/username combi wel weet en dan denk ik Oja forum, zal wel goed zijn dan

5 likes

Bij mij is het omgedraaid gek genoeg, toen ik midden/eind twintig was datete ik vooral 30+, en nu ben ik zelf 33 en m’n laatste paar flings waren allemaal met mannen van 26/27 (wel met volwassen baan etc). Ik merkte er vrij weinig van eigenlijk.

6 likes

Alleen als het een aardige/leuke forummer is. Boeit me bijvoorbeeld echt niet als een forummer zonder profielfoto me zag.

5 likes

Ligt eraan wie

5 likes

Ik zag zelf gisteren iemand, maar ik weet dus niet of het boeiend is of niet om te weten. Ik zelf zou snel iets hebben van ‘oh jeej ik deed vast iets heel genants’, ik voel me altijd zo anoniem als ik gewoon op straat ben.

1 like

ik zou liever hebben dat iemand het zegt dan dat diegene achteraf een poll maakt eigenlijk :sob:

15 likes

Ik volg weinig forummers maar krijg wel vaak mensen die door die forummers worden gevolgd aanbevolen en dan ben ik wel altijd supernieuwsgierig wie dat zijn haha, kan ze zelden plaatsen

4 likes

Ik zou het leuker vinden als diegene het op het moment zou zeggen. Maar achteraf zou ik ook wel leuk vinden

4 likes

@Dazed jij zag mij een keer toch?! En toen postte je dat hier. Vond het wel grappig eigenlijk.
Of haal ik je nu door de war met iemand

1 like

Ja klopt, best wel lang geleden volgens mij! Blij dat je dat niet vervelend vond haha. Denk dat ik ook minder snel iets zou zeggen als het een forummer is die hier helemaal nooit iets loslaat over waar ze in de buurt wonen, kan me voorstellen dat het dan niet zo relaxt is

4 likes

Of forummers ja

2 likes