Oeps verkeerde topic
Heb jij vandaag iemand tering hard horen niezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Iemand goor horen rochelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een kind overdreven aanstellerig horen janken?
- Nee
- Ja mn eigen
- Ja een vreemd kind
0 stemmers
Oeps verkeerde topic
Heb jij vandaag iemand tering hard horen niezen?
0 stemmers
Iemand goor horen rochelen?
0 stemmers
Een kind overdreven aanstellerig horen janken?
0 stemmers
Ik heb mezelf tering hard horen niezen. Het gebeurde toen ik de koelkastdeur opendeed en het was zo onverwachts dat ik met mijn wang keihard tegen de rand van de deur knalde.
Het kind wilde iets en dat duurde te lang ofzo mijn hemel wat zat daar een keel op
Heb jij een kamer in je huis waar je niet dagelijks komt? Een smoezelig keldertje of berginghok telt niet mee
0 stemmers
Heb jij een foto van je kind als profielfoto op WhatsApp?
0 stemmers
Ik heb Tubby Nugget ![]()
Misschien moet je dat zinnetje onder je naam laten aanpassen? ![]()
Ben je morgen vrij?
0 stemmers
Ja, want ben ziek.
Anders wel moeten werken
Babykamer kom ik bijna niet, er is nog geen baby dus heb er nu niks te doen. En ik zit me net te bedenken dat ik ook eigenlijk niet in de garage kom en in de āstudeerruimteā
Andersom komt mijn man bijna niet op zolder, want dat is helemaal mijn domein.
Horeca⦠helaas ![]()
Dan heb je waarschijnlijk een lekkere drukke dag morgen
Ja, want gewoon toeval
Hahaha noooooo ![]()
Gelukkig werk ik op kantoor en niet op de vloer. Al stromen de mailtjes wel binnen
In delem van het bedrijf is het een aangeweze vrije dag en voor anderen niet.
Ik mag aan de bak morgen, mijn partner is wel vrij (zelfde bedrijf).
Heb jij uni gedaan?
0 stemmers
Is dat onverwacht t.o.v. waar je vandaan komt?
0 stemmers
Als je op deze kaart de postcode opzoekt van de wijk/dorp waar je geboren bent wat zegt dat dan? Ff inzoomen op je wijk als je uit een stad komt, echt postcodegebied, anders zegt het weinig
Je moet ff inkomen ouders op totaal zetten ipv laag anders zie je amper iets maar dat doet ie steeds heel irritant. Alle categorieƫn moeten op totaal staan
0 stemmers
Ik had āwaar je vandan komtā in je eerste vraag als familie/gezin geĆÆnterpreteerd en op basis daarvan op ja onverwacht gestemd maar mān postcodegebied zit op 16% dus klopt alsnog wel denk ik
Bij de ene ouder 5.9% in dat gebied en de andere ouder 21,5%.
Ik bedoel ook waar je bent geboren, bij je ouders thuis zeg maar.Of ik snap niet wat je zegt
Edit: k snap je denk ik, je bedoelt qua je ouders opleiding specifiek? Echt insane dat het in de wijk waar ik ben geboren meer ongewoon is om niet naar de uni te gaan (45) dan wel (55)
Ah oke ja dat bedoelde ik ook inderdaad! Dacht door je laatste vraag dat je misschien puur wijk/woonplaats bedoelde