Stel je persoonlijke vraag #54

Ik heb 1 keer met voorbedachte raden de datumprikker best lang afgewacht en vervolgens zo ingevuld dat ik alleen op de minst populaire data kon, om gedoe te omzeilen. Ging over het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus (we zijn beide aangetrouwd zegmaar) en dat was ook meteen een lang weekend met het vliegtuig naar elders in Europa. Een dagje door een stad struinen had ik nog wel gedaan maar zoiets voor veel geld met allemaal onbekenden zag ik echt niet zitten.

9 likes

Ik weet niet meer precies hoe het zat want ik kan ook niet goed luisteren maar mn adhd therapeut persoon zei dat ik op een hoger niveau denk dan dat ik overkom, schijnt vaak bij adhders te zijn dus wss hebben best veel mensen dat hier aangezien er veel mensen met adhd zijn hier.

Dan kan je die interne intelligentie niet goed naar buiten brengen en omzetten in praktische ehhh kennisoverdracht? Of analyses of uiteenzettingen, zijn allemaal niet de juiste woorden, want ik ben ook slecht in het verwoorden van dingen. Maar het komt erop neer dat het binnen mn hoofd wel logischer en intelligenter is dan wat er dan uit mn mond komt.

25 likes

Oh wow, zo is het ook bij mij

2 likes

Niemand is uniek haha

Vrijgezellenfeest heb ik afgeslagen omdat het alleen over piemels ging. Piemel t-shirts bestellen met haar hoofd erop, pik haarband, piemel opdracht, workshop piemels maken met klei vgm.
Ik kende degene ook niet zo goed, dus was geen gemis.

4 likes

Ik vind dit zoo tering cringe ik kende ook iemand die voor de lol piemels ging kleien

Dan ben je toch nie helemaal goed

10 likes

een vriendin van mij kleit en glazuurt piemels en vulva’s, piemels worden bloemvaasjes en vulva’s bewaarbakjes, vind het heel cute. niet iedereens smaak naturlich maar ook weer niet niet goed bij je hoofd zijn

2 likes

Ja absoluut niet mijn smaak maar dat als creatieve artistieke uiting doen vind ik nog wel wat anders dan samen met een vriendin voor de lol hi ha ho piemels kleien want dat is zo grappig

13 likes

dit is echt m’n grootste nachtmerrie

als ik ooit met een man ga trouwen en mensen organiseren dat voor me verbreek ik oprecht het contact

4 likes

Ik heb wel vaker dat soort uitnodigingen geweigerd, meestal omdat ik dan de activiteiten (weekend weg in het buitenland enzo, strippers woehoeee, en dat ik dan bijv alleen de bruid kende) en de bijkomende kosten en tijdsinvestering niet echt in verhouding vond met hoe goed ik met de bruid bevriend was. Wel heel awkward want voor een dagje ergens in nl kom ik wel opdagen, en het programma meestal van tevoren niet bekend was… Dan zat je al een tijd in een appgroep en dan toch afhaken :face_in_clouds: hoop dat gewoon nooit meer iemand in mijn omgeving trouwt

3 likes

Oeps verkeerde topic

Heb jij vandaag iemand tering hard horen niezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Iemand goor horen rochelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een kind overdreven aanstellerig horen janken?

• Nee
  • Ja mn eigen
  • Ja een vreemd kind

0 stemmers

3 likes

Ik heb mezelf tering hard horen niezen. Het gebeurde toen ik de koelkastdeur opendeed en het was zo onverwachts dat ik met mijn wang keihard tegen de rand van de deur knalde.

6 likes

Het kind wilde iets en dat duurde te lang ofzo mijn hemel wat zat daar een keel op

1 like

Heb jij een kamer in je huis waar je niet dagelijks komt? Een smoezelig keldertje of berginghok telt niet mee

• Ja, meerdere
  • Ja eentje
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb jij een foto van je kind als profielfoto op WhatsApp?

• Ja ik samen met kind
  • Ja mijn kind alleen
  • Nee
  • Heb geen kind

0 stemmers

2 likes

Ik heb Tubby Nugget :smile:

2 likes

Misschien moet je dat zinnetje onder je naam laten aanpassen? :joy:

1 like

Ben je morgen vrij?

• Ja, maar ik heb vrijdag altijd vrij
  • Ja, ik heb vrij genomen
  • Ja, want het is een feestdag
  • Nee, ik moet aan de bak

0 stemmers

Ja, want ben ziek.
Anders wel moeten werken

2 likes

Babykamer kom ik bijna niet, er is nog geen baby dus heb er nu niks te doen. En ik zit me net te bedenken dat ik ook eigenlijk niet in de garage kom en in de ā€œstudeerruimteā€
Andersom komt mijn man bijna niet op zolder, want dat is helemaal mijn domein.

1 like