Stel je persoonlijke vraag #54

Als ik je polls lees @missy dan denk ik altijd dat je enquêtes moet maken voor je werk en dat je op zoek bent naar input. Zijn de vragen helder, krijg ik zo de antwoorden die ik zoek, is iets verkoopbaar.

4 likes

Aha nou is niet zo werk gewoon in de gezellig horeca.:smile:

ben wel benieuwd waarom dat zo over komt. Zelfde onderwerp, hoe ik het verwoordt of iets anders?

1 like

Altijd zelfde onderwerp en ik heb ook al meerdere keer dezelfde vragen voorbij zien komen: na hoeveel dates seksen/zoenen, seks of zoenen op date 1 ja of nee, hoelang daten voor relatie enz

13 likes

Vind het bijzonder dat je op dit niveau geïnteresseerd bent in het seksleven van wildvreemden

7 likes

Ja seks en zoen gewoon als je er zin in hebt, heb je ons niet voor nodig toch?

17 likes

@Rozevarken Ja stiekem werk ik als spion voor easytoys :wink:

@Luzarl snap ik, ik heb de laatste tijd wel veel polls gemaakt over seks/daten etc. Dus snap dat over komt.

@Druppels Is meer dat ik gewoon benieuwd hoe anderen hier in staan.

@Nysmn Daar heb je een goed punt iedereen moet gewoon doen waar degene zich goed bij voelt.

Ja en dat vind ik dus raar

12 likes

Denk je dat jij eerder slimmer of dommer over komt dan dat je daadwerkelijk bent?

• Ik kom eerder slimmer over dan dat ik ben
  • Ik kom eerder dommer over dan dat ik ben
  • Waarschijnlijk precies gelijk

0 stemmers

1 like

Als je hoe ik op mannen overkom weglaat uit deze vraag dan is het antwoord denk ik wel anders

Wanneer heb jij het meeste energie?

• Ochtend
  • Middag
  • Avond

0 stemmers

3 likes

Heb je weleens een uitnodiging voor een vrijgezellenfeest geweigerd oid omdat je er geen zin in had?

• Ja, vaker
  • Weleens
  • Nooit
  • Ik ben nog nooit uitgenodigd

0 stemmers

En een babyshower?

• Ja, vaker
  • Weleens
  • Nooit
  • Ik ben nog nooit uitgenodigd voor een babyshower

0 stemmers

Heb je weleens tegenzin bij zulke events?

• Ja
  • Komt voor
  • Nee

0 stemmers

1 like

Babyshower 1 keer maar toen kon ik het wel framen als dat ik niet kon; en in werkelijkheid was het wel heel onhandig maar als ik écht had gewild had ik wel kunnen komen (kwam die dag terug van een tripje), dus ik had vooral geen zin. Dus ik heb niet gezegd dat ik geen zin had. Anders was ik misschien ook wel gegaan trouwens, het was niet zo verschrikkelijk, in praktijk was het gewoon een borrel.

Hier waarschijnlijk niet :sweat_smile: maar irl heb ik echt al vaker meegemaakt dat mensen me hoger inschatten, terwijl ik me juist vaak veel dommer voel dan de meeste mensen om me heen.

3 likes

Ik heb 1 keer met voorbedachte raden de datumprikker best lang afgewacht en vervolgens zo ingevuld dat ik alleen op de minst populaire data kon, om gedoe te omzeilen. Ging over het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus (we zijn beide aangetrouwd zegmaar) en dat was ook meteen een lang weekend met het vliegtuig naar elders in Europa. Een dagje door een stad struinen had ik nog wel gedaan maar zoiets voor veel geld met allemaal onbekenden zag ik echt niet zitten.

9 likes

Ik weet niet meer precies hoe het zat want ik kan ook niet goed luisteren maar mn adhd therapeut persoon zei dat ik op een hoger niveau denk dan dat ik overkom, schijnt vaak bij adhders te zijn dus wss hebben best veel mensen dat hier aangezien er veel mensen met adhd zijn hier.

Dan kan je die interne intelligentie niet goed naar buiten brengen en omzetten in praktische ehhh kennisoverdracht? Of analyses of uiteenzettingen, zijn allemaal niet de juiste woorden, want ik ben ook slecht in het verwoorden van dingen. Maar het komt erop neer dat het binnen mn hoofd wel logischer en intelligenter is dan wat er dan uit mn mond komt.

25 likes

Oh wow, zo is het ook bij mij

2 likes

Niemand is uniek haha

Vrijgezellenfeest heb ik afgeslagen omdat het alleen over piemels ging. Piemel t-shirts bestellen met haar hoofd erop, pik haarband, piemel opdracht, workshop piemels maken met klei vgm.
Ik kende degene ook niet zo goed, dus was geen gemis.

4 likes

Ik vind dit zoo tering cringe ik kende ook iemand die voor de lol piemels ging kleien

Dan ben je toch nie helemaal goed

10 likes

een vriendin van mij kleit en glazuurt piemels en vulva’s, piemels worden bloemvaasjes en vulva’s bewaarbakjes, vind het heel cute. niet iedereens smaak naturlich maar ook weer niet niet goed bij je hoofd zijn

2 likes