Stel je persoonlijke vraag #54

Horeca… helaas :joy:

2 likes

Dan heb je waarschijnlijk een lekkere drukke dag morgen

Ja, want gewoon toeval

3 likes

Hahaha noooooo :smiling_face_with_tear:
Gelukkig werk ik op kantoor en niet op de vloer. Al stromen de mailtjes wel binnen

2 likes

In delem van het bedrijf is het een aangeweze vrije dag en voor anderen niet.
Ik mag aan de bak morgen, mijn partner is wel vrij (zelfde bedrijf).

4 likes

Heb jij uni gedaan?

• Nee of geen diploma’s gehaald
  • Ja met diploma(s)

0 stemmers

Is dat onverwacht t.o.v. waar je vandaan komt?

• Ja
  • Nee zeker niet

0 stemmers

Als je op deze kaart de postcode opzoekt van de wijk/dorp waar je geboren bent wat zegt dat dan? Ff inzoomen op je wijk als je uit een stad komt, echt postcodegebied, anders zegt het weinig

Je moet ff inkomen ouders op totaal zetten ipv laag anders zie je amper iets maar dat doet ie steeds heel irritant. Alle categorieën moeten op totaal staan

• Minder dan 5% heeft uni gedaan
  • Minder dan 10%
  • Minder dan 15%
  • Minder dan 20%
  • Minder dan 25%
  • Minder dan 30%
  • Minder dan 35%
  • Minder dan 40%
  • Minder dan 45%
  • Minder dan 50%
  • Minder dan 60%
  • Meer dan 60 %

0 stemmers

3 likes

Ik had ‘waar je vandan komt’ in je eerste vraag als familie/gezin geïnterpreteerd en op basis daarvan op ja onverwacht gestemd maar m’n postcodegebied zit op 16% dus klopt alsnog wel denk ik

3 likes

Bij de ene ouder 5.9% in dat gebied en de andere ouder 21,5%.

1 like

Ik bedoel ook waar je bent geboren, bij je ouders thuis zeg maar.Of ik snap niet wat je zegt

Edit: k snap je denk ik, je bedoelt qua je ouders opleiding specifiek? Echt insane dat het in de wijk waar ik ben geboren meer ongewoon is om niet naar de uni te gaan (45) dan wel (55)

1 like

Ah oke ja dat bedoelde ik ook inderdaad! Dacht door je laatste vraag dat je misschien puur wijk/woonplaats bedoelde

4 likes

Mijn oude buurt is wel hysterisch hard gegaan qua gentrificatie, ik denk dat er flink verschil zit tussen hun meetpunt van 21 jaar en toen ik er geboren werd. Echt sick eigenlijk.

6 likes

Ja dat is natuurlijk ook wel weer waar! Maar toch, best bijzonder dat er zoveel forummers zijn uit wijken/dorpen waar bijna niemand de uni haalt, wss zijn de cijfers nu nog beter dan toen in onze 21jarige dagen.

Goed gedaan jongens :clap:t3::clap:t3:

4 likes

Als je een diploma van de universiteit hebt, was je ouder of jonger dan 21 toen je dat behaalde?

• Heb ik niet
  • Jonger
  • Ouder
  • Ben nog bezig maar ga het halen voor 21
  • Ben nog bezig en ga het halen maar ben ouder dan 21

0 stemmers

1 like

Als je precies 21 was moet je maar stemmen op jonger want dan val je binnen de statistiek van 21 jarigen met een diploma denk ik.

Deze foto

• Ew vies
  • Dit is mijn ding
  • Heel erg hot
  • Ik vind dit helemaal niks

0 stemmers

Hebben deze mannen een bbq > €500?

• Nee
  • Ja
  • Ja en een eigen bbq kookboek en leren schort

0 stemmers

3 likes

Mijn antwoord is wel gefocust op degene die rechts op de foto staat

4 likes

Zijn in principe niet tegen homorechten maar hoeven het allemaal niet op straat te zien

45 likes

Die geeft echt short king vibes

8 likes

CAO Recreatie zijn feestdagen alleen een vrije dag als het bedrijf gesloten is, wij zijn nooit gesloten :cry:

3 likes

Als een homo maar niet verliefd wordt op een van hun!!!

1 like