Stel je persoonlijke vraag #54

Ja absoluut niet mijn smaak maar dat als creatieve artistieke uiting doen vind ik nog wel wat anders dan samen met een vriendin voor de lol hi ha ho piemels kleien want dat is zo grappig

13 likes

dit is echt m’n grootste nachtmerrie

als ik ooit met een man ga trouwen en mensen organiseren dat voor me verbreek ik oprecht het contact

4 likes

Ik heb wel vaker dat soort uitnodigingen geweigerd, meestal omdat ik dan de activiteiten (weekend weg in het buitenland enzo, strippers woehoeee, en dat ik dan bijv alleen de bruid kende) en de bijkomende kosten en tijdsinvestering niet echt in verhouding vond met hoe goed ik met de bruid bevriend was. Wel heel awkward want voor een dagje ergens in nl kom ik wel opdagen, en het programma meestal van tevoren niet bekend was… Dan zat je al een tijd in een appgroep en dan toch afhaken :face_in_clouds: hoop dat gewoon nooit meer iemand in mijn omgeving trouwt

3 likes

Oeps verkeerde topic

Heb jij vandaag iemand tering hard horen niezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Iemand goor horen rochelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een kind overdreven aanstellerig horen janken?

• Nee
  • Ja mn eigen
  • Ja een vreemd kind

0 stemmers

3 likes

Ik heb mezelf tering hard horen niezen. Het gebeurde toen ik de koelkastdeur opendeed en het was zo onverwachts dat ik met mijn wang keihard tegen de rand van de deur knalde.

6 likes

Het kind wilde iets en dat duurde te lang ofzo mijn hemel wat zat daar een keel op

1 like

Heb jij een kamer in je huis waar je niet dagelijks komt? Een smoezelig keldertje of berginghok telt niet mee

• Ja, meerdere
  • Ja eentje
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb jij een foto van je kind als profielfoto op WhatsApp?

• Ja ik samen met kind
  • Ja mijn kind alleen
  • Nee
  • Heb geen kind

0 stemmers

2 likes

Ik heb Tubby Nugget :smile:

2 likes

Misschien moet je dat zinnetje onder je naam laten aanpassen? :joy:

1 like

Ben je morgen vrij?

• Ja, maar ik heb vrijdag altijd vrij
  • Ja, ik heb vrij genomen
  • Ja, want het is een feestdag
  • Nee, ik moet aan de bak

0 stemmers

Ja, want ben ziek.
Anders wel moeten werken

2 likes

Babykamer kom ik bijna niet, er is nog geen baby dus heb er nu niks te doen. En ik zit me net te bedenken dat ik ook eigenlijk niet in de garage kom en in de ā€œstudeerruimteā€
Andersom komt mijn man bijna niet op zolder, want dat is helemaal mijn domein.

1 like

Horeca… helaas :joy:

2 likes

Dan heb je waarschijnlijk een lekkere drukke dag morgen

Ja, want gewoon toeval

3 likes

Hahaha noooooo :smiling_face_with_tear:
Gelukkig werk ik op kantoor en niet op de vloer. Al stromen de mailtjes wel binnen

2 likes

In delem van het bedrijf is het een aangeweze vrije dag en voor anderen niet.
Ik mag aan de bak morgen, mijn partner is wel vrij (zelfde bedrijf).

4 likes

Heb jij uni gedaan?

• Nee of geen diploma’s gehaald
  • Ja met diploma(s)

0 stemmers

Is dat onverwacht t.o.v. waar je vandaan komt?

• Ja
  • Nee zeker niet

0 stemmers

Als je op deze kaart de postcode opzoekt van de wijk/dorp waar je geboren bent wat zegt dat dan? Ff inzoomen op je wijk als je uit een stad komt, echt postcodegebied, anders zegt het weinig

Je moet ff inkomen ouders op totaal zetten ipv laag anders zie je amper iets maar dat doet ie steeds heel irritant. Alle categorieƫn moeten op totaal staan

• Minder dan 5% heeft uni gedaan
  • Minder dan 10%
  • Minder dan 15%
  • Minder dan 20%
  • Minder dan 25%
  • Minder dan 30%
  • Minder dan 35%
  • Minder dan 40%
  • Minder dan 45%
  • Minder dan 50%
  • Minder dan 60%
  • Meer dan 60 %

0 stemmers

3 likes

Ik had ā€˜waar je vandan komt’ in je eerste vraag als familie/gezin geĆÆnterpreteerd en op basis daarvan op ja onverwacht gestemd maar m’n postcodegebied zit op 16% dus klopt alsnog wel denk ik

3 likes