Stel je persoonlijke vraag #54

Bij de ene ouder 5.9% in dat gebied en de andere ouder 21,5%.

1 like

Ik bedoel ook waar je bent geboren, bij je ouders thuis zeg maar.Of ik snap niet wat je zegt

Edit: k snap je denk ik, je bedoelt qua je ouders opleiding specifiek? Echt insane dat het in de wijk waar ik ben geboren meer ongewoon is om niet naar de uni te gaan (45) dan wel (55)

1 like

Ah oke ja dat bedoelde ik ook inderdaad! Dacht door je laatste vraag dat je misschien puur wijk/woonplaats bedoelde

4 likes

Mijn oude buurt is wel hysterisch hard gegaan qua gentrificatie, ik denk dat er flink verschil zit tussen hun meetpunt van 21 jaar en toen ik er geboren werd. Echt sick eigenlijk.

6 likes

Ja dat is natuurlijk ook wel weer waar! Maar toch, best bijzonder dat er zoveel forummers zijn uit wijken/dorpen waar bijna niemand de uni haalt, wss zijn de cijfers nu nog beter dan toen in onze 21jarige dagen.

Goed gedaan jongens :clap:t3::clap:t3:

4 likes

Als je een diploma van de universiteit hebt, was je ouder of jonger dan 21 toen je dat behaalde?

• Heb ik niet
  • Jonger
  • Ouder
  • Ben nog bezig maar ga het halen voor 21
  • Ben nog bezig en ga het halen maar ben ouder dan 21

0 stemmers

1 like

Als je precies 21 was moet je maar stemmen op jonger want dan val je binnen de statistiek van 21 jarigen met een diploma denk ik.

Deze foto

• Ew vies
  • Dit is mijn ding
  • Heel erg hot
  • Ik vind dit helemaal niks

0 stemmers

Hebben deze mannen een bbq > €500?

• Nee
  • Ja
  • Ja en een eigen bbq kookboek en leren schort

0 stemmers

3 likes

Mijn antwoord is wel gefocust op degene die rechts op de foto staat

4 likes

Zijn in principe niet tegen homorechten maar hoeven het allemaal niet op straat te zien

45 likes

Die geeft echt short king vibes

8 likes

CAO Recreatie zijn feestdagen alleen een vrije dag als het bedrijf gesloten is, wij zijn nooit gesloten :cry:

3 likes

Als een homo maar niet verliefd wordt op een van hun!!!

1 like

Haha oh ja dat is ook wel een beetje mijn ding (ben zelf 1,57 dus geen last van :joy:)

2 likes

Zou jij Jezus verraden?

• Nee nooit
  • Sowieso
  • Ligt eraan; wat schuift het?

0 stemmers

En liegen van “huh Jezus die ken ik helemaal niet hoor”

• Nee dat zou ik nooit doen
  • Mogelijk
  • Ja sowieso boeit mij nul

0 stemmers

2 likes

Weet niet, weet alleen dat ik wel team Judas ben als Judas deze Judas is

16 likes

Na de film ‘Jesus Christ Superstar’ kan ik Judas heel goed begrijpen, maar ik vond die Jezus ook gewoon niet sympathiek overkomen en die Judas dus meer. Dus kwam vooral ook door de casting. Wel verliefd op Maria daar.

2 likes

Ken jij de film Jezus Christ superster?

• Ja gezien
  • Nee niet gezien

0 stemmers

3 likes

Wij moesten die film elk jaar op de basisschool kijken rond Pasen.

6 likes

Ik heb altijd het gevoel dat Jezus nou precies zo’n persoon zou zijn waar ik ruzie mee zou krijgen

30 likes