Stel je persoonlijke vraag #54

En wat zijn z’n favorieten?

1 like

Ik geef ze niks. Mijn man geeft onze hond af en toe een frietje, maar dan veegt die eerst de kruiden eraf. Dat vind ze zo lekker dat ze die meeneemt naar een veilige plek.
Verder heeft ze wel een chips gejat toen ik niet keek en ben ik soms te laat en hebben de katten de yochurt al gevonden. Veel wilder dan dat word het niet.

3 likes

Ik geef ze niks want ik wil geen gebedel maar het zijn ondernemende types dus ze jagen verzamelen zelf weleens wat bij elkaar

Maar ja had ik maar geen straatkatten moeten adopteren, you get what you pay for he

2 likes

Sinds mijn hond oud en dunnetjes is ben ik hier heel makkelijk mee. Ze bedelt ook heel voorzichtig en geduldig en ook kleine kinderen met eten in hun hand zijn veilig, dus het blijft gezellig allemaal. Dat was vroeger wel anders, toen ik haar net had heeft ze een keer tijdens het wandelen in het voorbijgaan zo een boterham uit de hand van een peuter gesnatcht, hahaha.

12 likes

Buffalo wings van dominos! Maar gegrilde kip van de griek is ook goed. Hij is niet veeleisend gelukkig.

6 likes

🥹

4 likes

Je doet mee aan Housewives, je verhaallijn is

• verslaafd aan Bifi-worsten
  • de naam van je kinderen niet weten
  • 20 kilo afvallen zodat je een boobjob van je man krijgt
  • je hond moet wekelijks naar de kapper dus je bent druk druk druk

0 stemmers

1 like

Mijn kat krijgt af en toe een flintertje kaas of wat likjes vanille-ijs. Ze eigent zich daarnaast sinds anderhalf jaar ook dagelijks iets toe wat nog op tafel staat of er naast valt, maar ze is bijna 16 en mager en haar hele leven een brave poes geweest dus van mij mag ze. Live your best life kitty

6 likes

Haha zo ging dat vroeger bij onze hond thuis ook: ‘Ach, het is haar laatste jaar…’ Werd dat beest 18! Die heeft dus nog heel wat jaren flink genoten.

10 likes

Ahhhhh die van mij ook, 15 jaar en still going strong! Gek op slagroom en kaas :wink:
Maar ze is wel dun geworden het afgelopen jaar.

1 like

Zou er zeker tijd voor maken, tenzij het een enorme dronkenlap is. Geen kots op mijn schoenen aub.

22 likes

Ik zou het wel sus vinden eerlijk gezegd

4 likes

Ik zou dit niet vertrouwen want hoe weet je of dit gaat om de schade die jij hebt veroorzaakt?

5 likes

Als je het niet precies weet kun je je ook afvragen hoe zo’n auto eruit ziet. Zou het laten voor wat het is. Straks probeert iemand je de schuld in de schoenen te schuiven van een behoorlijke schade waar je niks mee te maken hebt.

4 likes

Ik zou denk ik gewoon helemaal niet meer reageren in de hoop dat het stil blijft.

Overigens tip voor de volgende keer: even foto’s maken van de schade! Van veraf, van dichtbij, dat je goed in kaart hebt hoe de schade, de situatie etc eruit ziet. Ook als het gebeurt en beide partijen zijn erbij, kleine aanrijding oid. En ook als je zelf de benadeelde bent.

6 likes

Hoe kan je 8 maanden je motorkap niet open hebben gehad? Je vult toch ooit minstens je ruitenwisservloeistof bij?

1 like

Maar hoe dan? Is diegene ff onwel geworden of bedoel je dat iemand met mentale problemen dealt oid?

3 likes

Als iemand gewoon iets tegen me zegt voer ik gerust een gesprekje maar met de mededeling dat diegene zich niet zo lekker voelt zou ik het maar een vreemd verzoek vinden en denk ik zeggen sorry geen tijd

2 likes

Juist dan, stel die persoon gaat daarna tegen de vlakte ofzo. Zou ik mezelf nooit vergeven.

4 likes

Oh als het om misselijkheid gaat ben ik echt binnen een milliseconde vertrokken en al aan de andere kant van de wereld

8 likes