Ik gillllll wat is dit
Nee €20 volgens mij, alsnog €15 te veel maar goed haha kunnen er nog steeds om lachen
De maker hiervan kan zo in gierige acties komen posten. Het is zo karig dat het grappig wordt.
Ze kunnen ook heel goed in de vriezer dus beter eet jij volgende een hele en vriest je boi een halve in.
Rode wijn gooien over iemand die een witte jurk aan heeft op de bruiloft van een ander (of iets anders om de outfit te verpesten)
- Geoorloofd
- Ongeoorloofd
0 stemmers
Wat ziet dit er gezellig en lekker uit!
Zou heel goed een van de redenen kunnen zijn dat mensen hun verjaardag niet vieren. Ik vier wel elk jaar mijn verjaardag en elk jaar zijn er toch weer een aantal mensen die op het laatste moment afzeggen en dat blijft kut. Maar dan waardeer ik de mensen die er wel zijn wel meer.
Huh waarom zou iemand dit geoorloofd vinden?
Ik vind dat echt vele malen meer aandacht trekken dan de witte jurk zelf haha.
Ben jij wel eens op een bruiloft geweest waarvan het bruidspaar inmiddels uit elkaar is?
- Ja één keer
- Ja meerdere keren
- Nee
0 stemmers
Ze waren een maand na de bruiloft al gescheiden. Maar inmiddels weer opnieuw verloofd .
Met elkaar???
Ken jij koppels waarvan je zeker weet dat ze alleen nog bij elkaar zijn vanwege de kinderen?
- Nee niet dat ik weet
- Ja 1 koppel
- Ja wel meerdere
0 stemmers
Ik vind dat zelf altijd zo’n vage reden. Wat hebben de kinderen eraan dat de ouders alleen bij elkaar zijn vanwege hun maar het liefst willen scheiden.
Bij 1 gezin weet ik dat ze hadden afgesproken als de oudste 18 is gaan we scheiden.
Ja! Ze zijn gescheiden omdat ze allebei een affaire hadden en dat kwam uit. Een jaar later tot de conclusie gekomen dat ze toch samen wilden zijn en nu weer verloofd.
Wow, welke tent is dit? Dan weet ik 100% zeker dat ik daar niet hoef te komen!
Twee keer. Bij de eerste bruiloft had ik bij een crisis letterlijk een jaar daarvoor nog gezegd “nu kun je nog makkelijk weg want niet getrouwd/geen kind/geen koophuis”, maar luisteren ho maar Kind en koophuis kwamen vrij snel daarna.
Zij wil per se nog een tweede en daarna is ze weg denk ik (hoop ik). Het settelen voor een middelmatige kan omdat de biologische klok tikt is real, zie ik steeds meer
Wel dat ik denk dat als ze geen kinderen hadden gehad ze niet in relatie therapie waren gegaan. De kinderen waren wel echt een rede dat ze er toch voor zijn gegaan om elkaar weer te vinden en volgens mij is dat wel gelukt
En wat geef je je kinderen dan mee he? Vriendin van mij doet dit ook, maar ze is zo intens ongelukkig (en die vent is ook een enorme hork). Ik snap dat niet. En de kinderen hebben daar misschien nog wel veel meer last van later dan dat je nu uitlegt waarom je tot bepaalde keuzes komt.
Haha dat zie je vaak in films/series, dat de maid of honor een drankje gooit over de aandachttrekker die met een witte jurk verschijnt op de bruiloft van iemand anders. Ik moest daar even aan denken, omdat het in het influencer topic ging over bonnie met een witte jurk als gast op een bruiloft.