Stel je persoonlijke vraag #54

Ik vind dat altijd zo amerikaans. Lees op Reddit dat het vaak een schoonmoeder is, die de bruid niet goed genoeg vind voor haar zoon. :joy:

Maak jij je douche droog na gebruik?

• Ja meestal wel
  • Nee meestal niet

0 stemmers

3 likes

Niet helemaal droog, maar ik gebruik wel zo’n trekkertje.

9 likes

Ja ik ben daar vrij georganiseerd in (al haat ik het) omdat ik geen raam in de badkamer heb en de ventilatie schimmel ook niet helemaal voorkomt. Structureel droogmaken voorkomt wel veel schimmel hier.

5 likes

Oh ik doe dit, maar noem dat wel droog maken eigenlijk. Zitten nog wat druppeltjes hier en daar, maar voorkomt echt mega veel kalk en schimmel vorming.

De ouders van een vriendin zeggen al 20+ jaar dat ze alleen nog bij elkaar zijn voor het geld (en vroeger was het dan de kinderen), want als ze gaan scheiden moeten ze het (hypotheek vrije) huis verkopen, beide een nieuw huis zoeken en weer huur/hypotheek betalen en sowieso alles alleen betalen en dat vinden ze te duur.
Ik zou denk ik liever krom liggen en droog brood eten dan zo’n troosteloze relatie hebben maarja

14 likes

Ugh oke tbh ik heb nu een verrotte badkamer dus geen zin om er aandacht aan te besteden maar mocht ik ooit een mooie badkamer hebben dan zal ik er denk ik ook wel aan moeten

2 likes

Mn oom en tante. Ik was een kind op hun bruiloft (bruidsmeisje) en mocht mee in de bruidsauto en scheen daarna tegen mn ouders te hebben gezegd dat ze daar al zaten te ruziën :joy:

Als je in een grote stad bent, en je gaat ergens op een terras zitten, wat vind je dan (afgerond) een normale prijs voor een kopje koffie (zwart dus basic)?

• 2,50
  • 5,00
  • 7,50
  • 10,00

0 stemmers

Wat ik een normale prijs vind en wat ik realistisch gezien betaal is niet hetzelfde hahaha

49 likes

Precies dit, ik vind alles boven de 2.50 eigenlijk te duur, maar de realiteit is dat je vaker een stuk meer dan dat betaald. En dan is het vaak nog slechte koffie ook.

Tussen de 3 en 4 euro. 2,50 is absurd goedkoop, dat vind je nergens, in de grote steden in de randstad tenminste. 5 euro vind ik weer wat te duur, maar vind je wel op veel plekken.

24 likes

hij had een affaire en zij was erachter gekomen, maar omdat hij zijn kinderen niet kwijt wilde heeft hij haar gegaslight zodat ze bij hem bleef :+1:t2:

1 like

Nav van de foto in het wwjeek topic

Hoeveel flessen heb jij staan in je douche in totaal (alles telt, schuim, scrubs, conditoner shampoo etc etc)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10+

0 stemmers

Wat is samenstelling thuis?

• Alleen
  • Samen
  • Familie
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb ook een vriendin die alleen bij haar man blijft vanwege de kinderen en iets deprimerenders kan ik niet verzinnen. Die man is ook zo’n type dat z’n moeder nog de was voor hem deed toen hij 30 was, dus nu als ‘partner’ moet hij ook altijd verteld worden wat hij moet doen in het huishouden. Ze zijn nu iets van 15 jaar samen en ze is al ongelukkig in ieder geval sinds ik haar ken (~7j).

Vorige bestelde ik een basic iced coffee (niet eens lekker): 7,50??

Ik heb eigenlijk alleen twee douchegels staan en de rest staat in een kastje in de badkamer. Douchegels voor dagelijks gebruik en de rest pak ik erbij als ik extra wil.

2 likes

Van de week was in het nieuws dat we beter onze eigen kippeneitjes niet meer kunnen eten in verband met het PFAS gehalte in de eieren. Hoogstwaarschijnlijk komt dit door de wormen die ze uit de grond trekken. Nu hebben wij een aantal kipjes, en die lopen los in de tuin. Ik weet nu eerlijk gezegd niet meer of we deze eitjes wel of niet moeten eten. Let wel; in al ons voedsel (!) zit pfas. Zelfs in ons drinkwater.
Voor de kippenhouders onder ons; wat doen jullie?

• Ik heb kippen los in de tuin lopen en eet de eieren
  • Ik heb kippen los in de tuin en eet de eieren niet
  • Mijn kippen lopen niet los, ik eet ze wel
  • Mijn kippen lopen niet los, ik eet ze niet
  • Ik heb geen kippen
  • Ik wil kippen en zou gewoon de eitjes eten
  • Ik wil kippen en zou de eitjes dan niet eten

0 stemmers

2 likes

Ja klopt, dat kost zo’n 300 euro geloof ik. Er is ook een kaart waar je kan zien wie z’n eieren al heeft getest en wat daar uit komt, inclusief alle informatie over de leefomgeving. Daaruit blijkt wel dat we niet zomaar kunnen stellen dat het niet in onze eitjes zit helaas.

Wie zegt dat het niet in de eieren uit de winkels zit?

3 likes