Stel je persoonlijke vraag #54

Er is een pfas kaart. Dus die kaarten (er zijn er meer) zou je er even bij kunnen zoeken.

2 likes

Klopt, die had ik inderdaad ook gevonden. Alleen in mijn direct omgeving loopt het al uit een van groen naar zwart.

En toch twijfel je om ze wel op te eten?

2 likes

Oh ja op mijn kaart is zwart juist positief :rofl:

4 likes

Omdat het merendeel dus boven de norm zit ja.

1 like

Ik vind dit zo grappig hoe kan dit :sob:

2 likes

Maar dat moet dan toch juist reden zijn om het niet te eten? Als in je eigen regio merendeel boven de norm zit?

4 likes

Dat is echt zo’n oude mannen borst. Had mijn opa ook, weliswaar toen hij 80 was.

3 likes

hij is geobsedeerd door de letter X maar zelf is hij een P

20 likes

Nou, ik ben vooral benieuwd wat anderen.

Het heet barrel chest, wordt vaak in verband gebracht met weefselafwijkingen van de long zoals emphyseem.

:crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

9 likes

Ja ik snap echt niet zo goed waarom je een stel vreemden op internet liever zou geloven dan wetenschappers

1 like

Haha ik zag bij deze foto een comment van iemand: “bro is built like a deep breath” :joy:

11 likes

Ik eet ze niet meer

3 likes

Zou hij ziek veel vapen ofzo. :eyes:

5 likes

De blue bloater

4 likes

Dat is toch helemaal niet de vraag? Ik ben daar gewoon benieuwd naar, veel mensen vinden het betutteling. Het is niet dat ik vervolgens mijn mening hierop ga baseren.

2 likes

Hij doet wel heel veel wiet dacht ik

2 likes

Ben heel benieuwd hoe deze mensen in het algemeen naar de overheid kijken. Ik heb wel een vermoeden.

12 likes

Wat is je favoriete taart?

• Slagroomtaart
  • Appeltaart
  • Chocoladetaart
  • Cheesecake
  • Red velvet
  • Hazelnoot schuimtaart
  • Carrot cake
  • Vlaai
  • Ik heb een nog veel bijzondere optie
  • Ik haat taart :angry: