Stel je persoonlijke vraag #54

Krijgt jouw huisdier “menseneten”? En dan bedoel ik niet groenten, maar bijv. Mayo, slagroom, een bolletje ijs, kaas, etc

• Nee never
  • Ja af en toe
  • Ja regelmatig
  • Heb geen huisdier

0 stemmers

3 likes

Ik bied hem soms wel iets aan maar hij lust eigenlijk niks

7 likes

Heeeeel af en toe een klein stukje kaas, of ik laat m’n kat soms wel m’n lege yoghurt bakje even uitlikken als ik doe alsof ik niet kijk. Maar dat is het wel, m’n katten weten dat ze niets krijgen als we aan het eten zijn ofzo en bedelen ook niet. Als we sporadisch een keer iets van vis eten, leg ik vaak een klein beetje apart om aan hen te geven als we klaar zijn met eten.

M’n hond krijgt wel regelmatig komkommer, wortel, etc. maar dat wilde je niet weten :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn grootouders: waarom is onze hond zo dik???

Ook mijn grootouders: voert de hond spaghetti, bami, etc. etc.

:tired_face:

9 likes

mijn kat is chipsfan dus af en toe krijgt ie een chipje

9 likes

We vergeten wel eens hondenvoer te kopen en dan bestellen we eten voor hem. Op dat level zitten wij qua mensen eten.

26 likes

Restje kwark, stukje kaas of korstje brood af en toe.

En op puppycursus kreeg ze stukjes frikandel. Echt een lifehack als je pup snel afgeleid is.

Ze zou ons ook van een brug afduwen voor een frietje.

7 likes

Hahaha omg dat zou mijn kat zijn droom zijn denk ik😂

(Mijn kat krijgt af en toe kaas, rauwe kipfilet, yoghurt/kwark likje, mayo, olijven, chips en als ik niet op let likt hij olijfolie op als het ergens gemorst is)

1 like

En wat zijn z’n favorieten?

1 like

Ik geef ze niks. Mijn man geeft onze hond af en toe een frietje, maar dan veegt die eerst de kruiden eraf. Dat vind ze zo lekker dat ze die meeneemt naar een veilige plek.
Verder heeft ze wel een chips gejat toen ik niet keek en ben ik soms te laat en hebben de katten de yochurt al gevonden. Veel wilder dan dat word het niet.

3 likes

Ik geef ze niks want ik wil geen gebedel maar het zijn ondernemende types dus ze jagen verzamelen zelf weleens wat bij elkaar

Maar ja had ik maar geen straatkatten moeten adopteren, you get what you pay for he

2 likes

Mijn kat gaat cray voor sojabonen.

2 likes

Sinds mijn hond oud en dunnetjes is ben ik hier heel makkelijk mee. Ze bedelt ook heel voorzichtig en geduldig en ook kleine kinderen met eten in hun hand zijn veilig, dus het blijft gezellig allemaal. Dat was vroeger wel anders, toen ik haar net had heeft ze een keer tijdens het wandelen in het voorbijgaan zo een boterham uit de hand van een peuter gesnatcht, hahaha.

12 likes

Buffalo wings van dominos! Maar gegrilde kip van de griek is ook goed. Hij is niet veeleisend gelukkig.

6 likes

🥹

4 likes

Je doet mee aan Housewives, je verhaallijn is

• verslaafd aan Bifi-worsten
  • de naam van je kinderen niet weten
  • 20 kilo afvallen zodat je een boobjob van je man krijgt
  • je hond moet wekelijks naar de kapper dus je bent druk druk druk

0 stemmers

1 like

Mijn kat krijgt af en toe een flintertje kaas of wat likjes vanille-ijs. Ze eigent zich daarnaast sinds anderhalf jaar ook dagelijks iets toe wat nog op tafel staat of er naast valt, maar ze is bijna 16 en mager en haar hele leven een brave poes geweest dus van mij mag ze. Live your best life kitty

6 likes

Haha zo ging dat vroeger bij onze hond thuis ook: ‘Ach, het is haar laatste jaar…’ Werd dat beest 18! Die heeft dus nog heel wat jaren flink genoten.

10 likes

Ahhhhh die van mij ook, 15 jaar en still going strong! Gek op slagroom en kaas :wink:
Maar ze is wel dun geworden het afgelopen jaar.

1 like

Stel, je loopt in de supermarkt en iemand spreekt je aan met de vraag even te kletsen over niks want diegene voelt zich niet zo lekker. Zou je dat doen als je tijd had?

• Ja natuurlijk
  • Nee dat denk ik niet
  • Dat ligt aan mijn stemming
  • Dat ligt aan de persoon
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes