Dat zijn echt de mensen die heel graag de baas spelen en heel duidelijk moeten laten merken dat zij het voor het zeggen hebben
Wel of niet?
Ik ben leidinggevende en vind mijn werk superleuk. Dus ja dat wil ik ook graag doen ![]()
Wel als je er eerder toevallig in rolt. Maar absoluut niet als je echt ambitie hebt leidinggevende te worden om te kunnen zeggen dat je dit bent.
Ik begin binnenkort als leidinggevende, maar gelukkig is het in een team van meerdere leidinggevenden. Beetje vaag, maar we doen dingen op dagbasis. Ik heb er echt wel zin in en ik heb bij de sollicitatieprocedure ook heel veel support gehad van collega’s.
Nu hoef ik goddank geen beoordelingsgesprekken te voeren ofzo, daar heb ik dan weer een leidinggevende voor.
Ik denk dat sommige mensen de kwaliteiten in huis hebben om er heel goed in te zijn, en dan snap ik ook dat je het ambieert want het is wat je goed kan en leuk vindt waarschijnlijk. Maar voor veel mensen is het denk ik ook het idee dat het aanzien geeft ofzo, dat je een “leider” bent, hoog in de boom, “macht” etc en dan krijg je allemaal van die verschrikkelijk incompetente leidinggevende ![]()
Ik vind het ook raar dat het meestal wel als het logische uitgestippelde carrièrepad wordt gezien, terwijl je heel goed in je werk kan zijn inhoudelijk of qua vaardigheden en ervaring maar dat betekent toch niet dat je kan leiding geven ![]()
Ik werk nu veel samen met afdelingshoofden en het lijkt me een hondenbaan. Je baan is gewoon met iedereens gezeik dealen. Ik ben best ambitieus maar leidinggevende zijn lijkt mij dus alles wat kut is aan werk en dat moet je dan de hele dag doen.
Man zonder ballen aan zijn lijf (figuurlijk).
Laat over zich heen lopen, alles wat je vraagt is goed.
Als je over iets klaagt (collega’s die hun werk niet doen waardoor alles op mijn nek terecht komt en waar je het zelf al meer dan 1x tegen gezegd hebt) dan luistert hij wel maar doet er niets aan.
Geen controlfreak zijn. (itt eerdere leidinggevenden, wat een veraaaademing)
Ben jij van whatsapp overgegaan op signal?
- Nee maar wel op iets anders
- Nee gebruikte sowieso al signal of iets anders
- Nee gebruik geen chatachtig iets
- Nee ik gebruik alleen whatsapp
- Ik overweeg een ander chatachtig iets maar gebruik nu nog whatsapp
- Ik overweeg signal maar gebruik nu whatsapp
- Ik gebruik zowel signal als whatsapp
- Ik gebruik zowel iets anders als whatsapp
- Ik gebruik alleen signal
- Ik gebruik iets anders dan signal/whatsapp
0 stemmers
Ik gebruik alleen whatsapp
Gewoon nee.
Nee, gebruik alleen whats app
Hij is knap
Ik heb sinds een paar weken wel Signal, maar echt nog nul activiteit daar, alles gaat nog via Whatsapp.
Ik gebruik privé voornamelijk Telegram (al jaren), maar nu wat vrienden van WhatsApp overgestapt zijn op Signal heb ik dat ook gedownload. WhatsApp blijf ik ongetwijfeld eeuwig gebruiken maar waar het kan gebruik ik liever een alternatief ![]()
Ik probeer iedereen die een iPhone heeft gewoon de berichten app van Apple zelf te laten gebruiken maar dat lukt niet echt.
Heb nu mensen die of Signal, of Telegram of Threema, of WhatsApp gebruiken.
Ja dit, ik ben erin gerold maar na een paar jaar was ik het vreselijk zat. Echt heel blij dat ik nu wat anders doe.
Ik gebruik Whatsapp, Signal, Telegram en met een paar anderen met iphone ook nog iMessage. Zou willen dat iedereen op Signal overstapt, maar helaas ![]()
Ik heb voor het eerst een vrouwelijke leidinggevende/directeur en ik heb het echt getroffen met haar. Kan alles kwijt waar ik tegenaan loop, ze luistert, denkt mee, maakt grapjes. Laatst had ik eenmalig savonds een vergadering en die had ze expres niet op de dag van mijn eerste date gepland
(helaas had ik niks te vertellen want hij had me de dag zelf laten zitten).
Heb jij gedemonstreerd om gaza afgelopen 1,5 jaar?
- Meermaals
- 1 keer
- Nee, heb het wel overwogen
- Nee, wel gedoneerd of petities getekend oid
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers