Stel je persoonlijke vraag #54

Ik zou dit niet vertrouwen want hoe weet je of dit gaat om de schade die jij hebt veroorzaakt?

5 likes

Op zich zou ik me nog wel herinneren of ik een briefje had geschreven natuurlijk maar ik geloof dat ik na drie weken al zou denken die persoon is het wel dierbaar dus na 8 maanden al helemaal

1 like

Als je het niet precies weet kun je je ook afvragen hoe zo’n auto eruit ziet. Zou het laten voor wat het is. Straks probeert iemand je de schuld in de schoenen te schuiven van een behoorlijke schade waar je niks mee te maken hebt.

4 likes

Ik zou denk ik gewoon helemaal niet meer reageren in de hoop dat het stil blijft.

Overigens tip voor de volgende keer: even foto’s maken van de schade! Van veraf, van dichtbij, dat je goed in kaart hebt hoe de schade, de situatie etc eruit ziet. Ook als het gebeurt en beide partijen zijn erbij, kleine aanrijding oid. En ook als je zelf de benadeelde bent.

6 likes

Hoe kan je 8 maanden je motorkap niet open hebben gehad? Je vult toch ooit minstens je ruitenwisservloeistof bij?

1 like

Maar hoe dan? Is diegene ff onwel geworden of bedoel je dat iemand met mentale problemen dealt oid?

2 likes

Ik bedoel echt even naar/misselijk/op zoek naar een minuutje afleiding, dus niet dat je denkt er moet nu een professional bij komen

4 likes

Als iemand gewoon iets tegen me zegt voer ik gerust een gesprekje maar met de mededeling dat diegene zich niet zo lekker voelt zou ik het maar een vreemd verzoek vinden en denk ik zeggen sorry geen tijd

2 likes

Juist dan, stel die persoon gaat daarna tegen de vlakte ofzo. Zou ik mezelf nooit vergeven.

4 likes

Moeilijk. Ik heb laatst wel schade gereden, foto’s gemaakt, briefje achtergelaten, garage gemaild en niks gehoord, maar de foto’s zijn in mijn ogen cruciaal. Als de bestuurder zelf niet eens weet om welke schade het gaat ga ik er niet voor dokken.

10 likes

Oh als het om misselijkheid gaat ben ik echt binnen een milliseconde vertrokken en al aan de andere kant van de wereld

8 likes

Nee precies, dan prima, tuurlijk geen probeem.

Maar ik zou niet zitten te wachten op iemand’s traumadump zeg maar.

3 likes

Sorry belande net in het namentopic want het is doods

Ken jij een Seth?

• Nee dat is een super unieke naam
  • Ja meerdere
  • Ja eentje

0 stemmers

3 likes

Ik lieg
IMG_3459

Maar persoonlijk ken ik er geen, maar is niet echt een unieke naam. Eerder lelijk in Nederland denk ik. In het Engels ook trouwens, beetje zo een slissende naam.

18 likes

Ja iedereen gaat je kind hier sowieso Set noemen

17 likes

Doet me echt denken aan dit spel.

27 likes

Heb nog nooit m’n motorkap open gehad haha. Ruitenwisservloeistof is blijkbaar nog nooit op geweest

8 likes

Waarom moet ik aan een gast denken die in 1999 in Onderweg naar Morgen speelde? Haha is toch raar wat je soms onthoudt. :joy: Seth Kamphuijs was dat.

8 likes

Dat was toevallig ook de vernoeming die ze in het topic zeiden. Idk nooit gekeken, k was een gg girlie.

Let op in de volgende scenario’s ben je een tata met tata man en woon je in IJmuiden ofzo, waar niemand Engels correct uitspreekt.

Stel je voor je krijgt een zoon (jammer), naar welke zeroos serieboy noem je hem?

• Seth (set, zoals het spel)
  • Ryan (raaijan)
  • Chuck (tjuk)
  • Nate (neet)

0 stemmers

Stel je voor je krijg een dochter (yay!) maar welke zeroos girlie vernoem je haar?

• Summer (szummur)
  • Marissa (maaaarissa)
  • Blair (blèhr)
  • Serena (serENa)

0 stemmers

Leg uit @Zemraluani want Chuck was een verkrachter. Oh en bij Ryan moet ik altijd aan dat pleuris mannetje Ryan Sheckler denken. Dus dat is ook geen optie.

6 likes