Oh dat ben ik vergeten denk ik? Ik had altijd een hekel aan Dan. En aan Vanessa. En aan Hillary Duff. En ik ben gestopt toen ze naar California gingen en volwassen werden dus misschien heb ik het gemist.
Oh en fuck Jenny. Hoopte altijd dat zij zou sterven. Oh en Serena’s kleine broertje was ook zo’n irritante zeikerd terwijl ze in de boeken een oudere coole broer heeft en niet deze loser.
OMG love het huis Anubis
Dit is tegenwoordig wel echt mijn favoriete Seth. Maar ken er geen in het echt
Misschien afhankelijk van de regio haha. Waar ik woon geen een. Waar ik werk (Bijbelse omgeving) wel 3. Wel allemaal <18.
Seth and Summer wat een geweldig koningskoppel.
Ik ben op het moment opnieuw bang voor mn vaatwasser. Ik denk dat deze er nu een halfjaar ongeveer inzit. Sommige programma’s maken zo bizar veel rare geluiden. Echt gewoon beangstigend.
En toen bedacht ik me hoe strontverwend ik ben, ik heb nog nooit niet een vaatwasser in mn leven gehad.
Moest jij vroeger wel eens meehelpen met afwassen of afdrogen?
- Nee nooit
- Regelmatig
- Af en toe
- N.v.t.
0 stemmers
Dit doet me ineens denken aan toen ik in een moment van verstandsverbijstering mijzelf had opgegeven om mee te helpen op de school van mijn kind. Anyway ik kreeg een groepje van 13 4,5,6 jarigen en moest ze begeleiden. Een heette Sid. Hij liep weg en ik zo Sid, Sid! Dacht een andere ouder dat ik keihard zit naar een kind riep. Toen dacht ik ook wel, nee dit is geen naam voor in Nederland.
Whaha sommige namen kan je ook gewoon op zn Nederlands niet goed uitspreken. Van die namen als Ethan of Keith. Dat die th, zo duidelijk erop ligt.
Voor de ff moeders, heb jij nagedacht dat de babynaam internationaal ook vrij makkelijk uit te spreken is?
- Nee totaal niet
- Een beetje
- Ja best veel
0 stemmers
Sid is ook sowieso echt een naam voor een vervelend kind in mijn beleving. Komt denk ik door Toy Story.
Er zat vroeger wel een Siddy bij mn kind op de opvang
aangezien bijna 2 miljoen Nederlanders een deel Indonesische afkomst hebben of Indonesisch bloed of hoe je dat wil noemen, heb jij dat?
- Ik ben geen Nederlander (als in je hebt niet de Nederlandse nationaliteit)
- Nee ben een Nederlander zonder indonesisch bloed
- Ja ik ben er daar één van
0 stemmers
Haha ik las Sid en zag meteen dat kind uit Toy Story voor mij, dus je bent niet alleen.
Haha, dit herken ik! Ik begeleidde ooit een groep tijdens een uitje in een bosachtige omgeving. Een meisje heette Vicky. Leuke naam hoor, maar deze Vicky rende steeds weg van de groep. Nou, probeer maar eens Vicky te roepen zonder dat het klinkt alsof je je hond Fikkie aan het roepen bent
Ja maar anders kan de halve familie hun namen niet uitspreken. We hadden best wat namen die dan net niet gingen. Of juist Engelse namen die Nederlanders niet kunnen uitspreken. Alsnog is het een andere uitspraak in de andere taal maar dat boeit niet zo, close enough.
welke 2 noten vind je het minst lekker?
- amandel
- cashew
- hazelnoot
- macadamia
- pecan
- pinda
- pistache
- walnoot
0 stemmers
wat vind je van de paranoot?
- ja dat is sowieso de minst lekkere