Stel je persoonlijke vraag #54

maar waarom komt er een atletiekbaan op het dak?

:joy:

8 likes

Ik zat door m’n Vinted te scrollen en zag dat ik 9 maanden geleden op iets had gereageerd en dat die gebruiker nooit meer gereageerd heeft, maar ook nooit meer online is geweest, terwijl ze best veel dingen online heeft staan.

Denken jullie dan ook meteen dat zo iemand misschien wel dood is? :skull:

• Ja, meest plausibele verklaring toch
  • Nee, doe niet zo ziek
  • Nee, ik heb andere bijzondere gedachtes hierbij, namelijk:

0 stemmers

1 like

Niet amazing, niet vreselijk.

Ik cringe alleen bij “this is the best cigarette of my life” omdat ze cigarette zo raar zingt.

Ik ga deze Koningsdag echt helemaal geen ene fuck doen behalve een beetje met mijn puppy spelen en ‘You’ binge watchen terwijl ik oranje donuts etc. eet en ik kijk er zoooo naar uit.

15 likes

Ik ben momenteel een lopende zakdoek maar dat is vooral oppervlakkig gejank want opluchten doet het niet

Ja misschien ben ik te hipster geworden, maar ik vind dat eigenlijk alleen maar leuk als ze dat soort dingen in een stad realiseren. Lijkt me best chill om zoiets te hebben, vooral in een stad als Utrecht.

3 likes

Ik doe 1 keer per 2 jaar een rondje updates van oude scharrels via hun whatsapp profiel foto en er is 1 jongen die in 5 jaar tijd nog nooit zn profiel foto heeft veranderd. Ik ga er dus vanuit dat die ook dood is :skull:.

Na zo een rondje is het dan:
Pietje is vader geworden
Jantje zijn relatie is weer eens uit
Keesje is nog steeds dood.

Nav deze post heb ik dus ook even mijn wappie ex opgezocht en die heeft nu blijkbaar een vriendin die op die vrouw van ottowawee lijkt 🫠

25 likes

Oh vind het helemaal top zoiets op het dak, maar vind het wel een wat aparte combinatie met een sekswerkplek

3 likes

Haha ik heb al bijna 6 jaar dezelfde foto op Whatsapp zie ik. :skull:

9 likes

Dood!

24 likes

Ik ben zo iemand. Blijkbaar staan m’n meldingen van Vinted uit. Eerst wist ik dat niet, later vergat ik dat steeds en nog later durfde ik het gewoon niet meer te openen, bang voor ongeduldige kopers.

Edit: speciaal voor jou even gekeken. 9 maanden geleden wilde ene Debby mijn groene clutch hebben. Ben jij dat? Krijg je hem gratis van me!

33 likes

Hoe wholesome als dit zo blijkt te zijn :joy:

9 likes

Haha HELAAS, neen.

2 likes

Ah superjammer.
Mocht Debby toch meelezen: sorry!!

4 likes

Op het dak van onze ikea ligt ook een voetbalveld! Kan daar ook fucking lekkere Surinaamse snacks krijgen bij hun kantine trouwens.

8 likes

Ik lees nu dit in m’n Vinted profiel

:clown_face:

14 likes

hahaha dit lijkt wel een soort versiertruc

14 likes

Wat ga jij doen met koningsdag?

• Werken
  • Naar een festival
  • Mijn eigen stad/dorp in
  • Naar stad/dorp in de buurt
  • Met vrienden
  • Met familie
  • Oranje tompouce eten (deze optie moest eigenlijk als eerste, is de belangrijkste van de poll)
  • Varen
  • Een huisfeestje
  • Thuis blijven
  • Iets anders

0 stemmers

3 likes

Mijn zus en ik gingen vanaf ons twaalfde elke zomer op tienertour. Echt van maastricht tot groningen geweest. Niet echt alleen natuurlijk, maar zou dat als ouder misschien niet zo snel doen. Voelde me wel echt vOLwAsSEn :sunglasses:

2 likes

Naar de uitvaart van de paus kijken :joy:

3 likes