Stel je persoonlijke vraag #54

Ben jij van whatsapp overgegaan op signal?

• Nee maar wel op iets anders
  • Nee gebruikte sowieso al signal of iets anders
  • Nee gebruik geen chatachtig iets
  • Nee ik gebruik alleen whatsapp
  • Ik overweeg een ander chatachtig iets maar gebruik nu nog whatsapp
  • Ik overweeg signal maar gebruik nu whatsapp
  • Ik gebruik zowel signal als whatsapp
  • Ik gebruik zowel iets anders als whatsapp
  • Ik gebruik alleen signal
  • Ik gebruik iets anders dan signal/whatsapp

0 stemmers

Ik gebruik alleen whatsapp

3 likes

Gewoon nee.

2 likes

Nee, gebruik alleen whats app

1 like

Hij is knap

2 likes

Ik heb sinds een paar weken wel Signal, maar echt nog nul activiteit daar, alles gaat nog via Whatsapp.

4 likes

Ik gebruik privé voornamelijk Telegram (al jaren), maar nu wat vrienden van WhatsApp overgestapt zijn op Signal heb ik dat ook gedownload. WhatsApp blijf ik ongetwijfeld eeuwig gebruiken maar waar het kan gebruik ik liever een alternatief :relieved:

2 likes

Ik probeer iedereen die een iPhone heeft gewoon de berichten app van Apple zelf te laten gebruiken maar dat lukt niet echt. :sweat_smile: Heb nu mensen die of Signal, of Telegram of Threema, of WhatsApp gebruiken.

1 like

Ja dit, ik ben erin gerold maar na een paar jaar was ik het vreselijk zat. Echt heel blij dat ik nu wat anders doe.

3 likes

Ik gebruik Whatsapp, Signal, Telegram en met een paar anderen met iphone ook nog iMessage. Zou willen dat iedereen op Signal overstapt, maar helaas :cry:

1 like

Ik heb voor het eerst een vrouwelijke leidinggevende/directeur en ik heb het echt getroffen met haar. Kan alles kwijt waar ik tegenaan loop, ze luistert, denkt mee, maakt grapjes. Laatst had ik eenmalig savonds een vergadering en die had ze expres niet op de dag van mijn eerste date gepland :joy: (helaas had ik niks te vertellen want hij had me de dag zelf laten zitten).

6 likes

Heb jij gedemonstreerd om gaza afgelopen 1,5 jaar?

• Meermaals
  • 1 keer
  • Nee, heb het wel overwogen
  • Nee, wel gedoneerd of petities getekend oid
  • Gewoon nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

ik denk ongeveer 6 a 7 keer, plus een aantal keer wervende evenementen bezocht. maar ik wil eigenlijk vaker gaan. want ik skip soms gewoon uit luiheid gewoon, geen zin in de drukte enzo

3 likes

Als je 1 kom soep opwarmt, doe je dit dan in een pannetje op het vuur of de zet je het in de magnetron?

• Pannetje op het vuur
  • Magnetron
  • N.v.t.

0 stemmers

2 likes

Heb jij een groepsapp waarin plaatjes worden gestuurd zoals bijvoorbeeld een Trump Paus of andere “grappige” dingen

• Ja, familieapp
  • Ja, vriendenapp
  • Ja, collega-app
  • Ja, buren-app
  • Ja, andere samenstelling van mensen app
  • Nee

0 stemmers

Ken jij iemand die in een groepsapp zit waar hele seksistische plaatjes worden verzonden (naaktfoto’s, raad wie de grootste tieten heeft foto’s etc)

• Ja, mijn partner
  • Ja, iemand anders
  • Ja, ikzelf
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Vast wel, maar niet dat ik weet (en dat wil ik ook zo houden)

20 likes

Wanneer je een bak kwark/yoghurt hebt en de hoeveelheid die er nog in zit ga je eten. Eet je dan uit die bak of schep je het over in een kom?

• Ik eet uit die bak
  • Ik schep het over

0 stemmers

En voor de mensen die het over scheppen, doe je dat ook bij kleinere portieverpakkingen?

• Ja
  • Nee
  • Nee want die eet ik nooit

0 stemmers

Ik koop altijd zo’n trog yoghurt en dan vind ik die zijkanten een beetje viezig worden als ik het laatste beetje eruit haal dus daarom schep ik het over.

21 likes

Ja of je lepel valt tegen het aangekoekte randje aan. Of dan vallen er van die harde schilfers in :face_vomiting:

10 likes

Welke van deze series heb je gekeken? (of dat nou 1 aflevering is, of alles)

• Breaking Bad
  • The Sopranos
  • Game of Thrones
  • Better Call Saul
  • Fargo
  • It’s Always Sunny in Philadelphia
  • Succession
  • Narcos
  • Black Mirror
  • Peaky Blinders
  • Six Feet Under
  • Severance