Van een hoop wel echt maar 1 of hooguit een paar afleveringen
Maar heb overal maar 1 a 2 afleveringen van gezien. Heb echt een pest hekel aan het kijken van series. Ik kijk liever een film waarbij ik na 2u gewoon een einde heb en het verhaal compleet is.
Six Feet Under
- Niks van deze lijst
- Ik wel
0 stemmers
Vind jij t vies om tweedehands schoenen voor jezelf te kopen?
- Ja
- Nee geen problemen mee
0 stemmers
Oja dan ook niet meer nee, maar ik heb nu een bak waar 2 porties uit gaan dus prima. Als het meteen de volgende dag is bv
Sneakers sowieso niet want die kunnen in de was
Ik weet niet wat jij draagt maar ik gooi mijn dure sneakers niet in de wasmachine
Vroeger vaak all stars, maar Nikes gaan ook prima hoor
Edit: fijnwas hè! Niet op 60 graden
Ga jij morgen koningsnachten?
- Nee ben niet in NL
- Nee heb niemand om mee te gaan
- Nee heb geen behoefte
- Twijfel
- Ja zin in
- Ja maar wil eigenlijk niet
0 stemmers
ik wil wel graag, maar ik werk morgenavond tot laat en op koningsdag ook 's ochtends beginnen dus verstandig is het niet. maar ja fomo
gaaaaaaaaaaaaaaaa
Slapen kan als je dood bent
Nee joh, vroeger vaak genoeg al mijn kruit verschoten met koningsnacht ga de dag zelf gewoon lekker over de vrijmarkt struinen en drankjes doen.
ja dit zeg ik ook tegen mezelf maar ik sterf echt als ik zaterdag de hele dag brak moet werken en vriendelijk moet zijn tegen gasten
Ik vind Koningsdag ook veel leuker dan de nacht. Veel gemoedelijker en love day drinking.
Wanneer heb jij voor het laatst iets gekocht bij een verkoopautomaat?
- Vandaag
- Afgelopen week
- Afgelopen maand
- Afgelopen halfjaar
- Afgelopen jaar
- Langer dan een jaar geleden
- Toen ik op de middelbare school zat
- Nooit
0 stemmers
De opties kloppen tekstueel volgens mij niet want vandaag valt ook binnen afgelopen halfjaar, maar ik heb geen zin om hier langer over na te denken.
Ik ben in Spanje en had enorme chips craving maar de supermarkt was dicht door de siësta, dus heb toevallig net voor het eerst sinds jaren iets uit een automaat gehaald
Ik zit thuis nu maar als ik aan het werk ben dan ga ik wel 1x per week achter een suzy-wafel of een blikje cola. In de kantine zijn er enkel flessen cola, drinkt niet even lekker.
Kan mij geeneens herinneren wanneer ik zo’n automaat voor het laatst heb gezien. Zijn die nog te vinden in Nederland?
Zeker, komen laatste tijd op als paddestoelen las ik laatst, want is schijnbaar een lucratieve handel. Dat was ook de inspiratie voor deze poll, ik zag nu ineens mijn kleine boksschool die zo’n automaat gaat plaatsen…
Tuurlijk, op stations, (sport)scholen, kantines