Stel je persoonlijke vraag #54

Van een hoop wel echt maar 1 of hooguit een paar afleveringen

10 likes

Maar heb overal maar 1 a 2 afleveringen van gezien. Heb echt een pest hekel aan het kijken van series. Ik kijk liever een film waarbij ik na 2u gewoon een einde heb en het verhaal compleet is.

3 likes

Six Feet Under :pleading_face::pleading_face::pleading_face::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

4 likes
  • Niks van deze lijst
  • Ik wel

0 stemmers

Vind jij t vies om tweedehands schoenen voor jezelf te kopen?

• Ja
  • Nee geen problemen mee

0 stemmers

2 likes

Oja dan ook niet meer nee, maar ik heb nu een bak waar 2 porties uit gaan dus prima. Als het meteen de volgende dag is bv

2 likes

Sneakers sowieso niet want die kunnen in de was

2 likes

Ik weet niet wat jij draagt maar ik gooi mijn dure sneakers niet in de wasmachine :smiling_face_with_tear:

12 likes

Vroeger vaak all stars, maar Nikes gaan ook prima hoor

Edit: fijnwas hè! Niet op 60 graden :laughing:

2 likes

Ga jij morgen koningsnachten?

• Nee ben niet in NL
  • Nee heb niemand om mee te gaan
  • Nee heb geen behoefte
  • Twijfel
  • Ja zin in
  • Ja maar wil eigenlijk niet

0 stemmers

1 like

ik wil wel graag, maar ik werk morgenavond tot laat en op koningsdag ook 's ochtends beginnen dus verstandig is het niet. maar ja fomo

2 likes

gaaaaaaaaaaaaaaaa

Slapen kan als je dood bent

3 likes

Nee joh, vroeger vaak genoeg al mijn kruit verschoten met koningsnacht :joy: ga de dag zelf gewoon lekker over de vrijmarkt struinen en drankjes doen.

7 likes

ja dit zeg ik ook tegen mezelf maar ik sterf echt als ik zaterdag de hele dag brak moet werken en vriendelijk moet zijn tegen gasten :joy:

5 likes

Ik vind Koningsdag ook veel leuker dan de nacht. Veel gemoedelijker en love day drinking.

12 likes

Wanneer heb jij voor het laatst iets gekocht bij een verkoopautomaat?

Als je niet meteen weet wat ik bedoel

• Vandaag
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen halfjaar
  • Afgelopen jaar
  • Langer dan een jaar geleden
  • Toen ik op de middelbare school zat
  • Nooit

0 stemmers

De opties kloppen tekstueel volgens mij niet want vandaag valt ook binnen afgelopen halfjaar, maar ik heb geen zin om hier langer over na te denken.

2 likes

Ik ben in Spanje en had enorme chips craving maar de supermarkt was dicht door de siësta, dus heb toevallig net voor het eerst sinds jaren iets uit een automaat gehaald :sweat_smile:

2 likes

Ik zit thuis nu maar als ik aan het werk ben dan ga ik wel 1x per week achter een suzy-wafel of een blikje cola. In de kantine zijn er enkel flessen cola, drinkt niet even lekker.

4 likes

Kan mij geeneens herinneren wanneer ik zo’n automaat voor het laatst heb gezien. Zijn die nog te vinden in Nederland?

1 like

Zeker, komen laatste tijd op als paddestoelen las ik laatst, want is schijnbaar een lucratieve handel. Dat was ook de inspiratie voor deze poll, ik zag nu ineens mijn kleine boksschool die zo’n automaat gaat plaatsen…

5 likes

Tuurlijk, op stations, (sport)scholen, kantines

1 like