Heb jij een rechtsbijstandverzekering?
- Ja heb ik
- Nee heb ik niet
0 stemmers
Heb jij een rechtsbijstandverzekering?
0 stemmers
Pff, ik heb zoveel zin om een pizza te bestellen. Ik moet wel zeggen, het staat mijn gezondheid volgens mij niet niet in de weg. Ik had beloofd 3 weken geen pizza meer te bestellen.
Ik zit nu op zon 2.5 week, maar aan de ene kant, ik heb zoveel cravings, waarom niet?!
0 stemmers
Of je gaat m afhalen want dan heb je je belofte niet verbroken
Een buurman die de banden leeg laat lopen van mensen die hun fiets tegen zijn hek zetten, is�
0 stemmers
Voor de ja-stemmers; heb je âm weleens nodig gehad en/of gebruikt?
0 stemmers
Mollen hebben staartjes, heel schattig!
Jazeker, bij chronisch ziek worden icm werk. En bezwaar bij uwv, hoorzitting etc.
Hoeveel verzekeringen heb jij? Alles telt
0 stemmers
Ben jij ordinair?
0 stemmers
Heb jij veel planten in huis?
0 stemmers
Ik vind wel dat hij meer in zijn recht staat als hij een bordje met âhier geen fietsen plaatsenâ aan zijn hek hangt.
sja wat is jouw definite van ordinair?
Zegt genoeg
gewoon of jij dat van jezelf vindt, mag je verder zelf invullen
? wat
edit: oh wacht mss denk je dat ik schat bedoel maar dat zegge we niet zo hoor waar ik vandaan kom, ik bedoelde gewoon tja
@Xiomara saaiii
Ben jij iemand zijn/haar: ik app jou als ik dronken ben-persoon?
0 stemmers
Krijg echt elke feestdag van dezelfde gast vage berichtjes en stories doorgestuurd.
Panterprint is mijn all time favo, ik scheld graag, ben ook niet bang om ruzie te maken. Maar tegelijkertijd heb ik echt een saai uiterlijk en uitstraling en blijkbaar een pokerface die dus ook saai is. Dusja ik kan het âordinaireâ gedeelte ook wel hebben denk ik?
Ben je ooit vreemdgegaan?
0 stemmers
Zo nee, ben je wel eens in de verleiding gekomen?
0 stemmers
Ja van de vader van mân kind altijd. Maar het zijn geen liefdesappjes maar gewoon alles wat hij denkt of waar hij mee zit in het leven gaat hij dan appen. Ik reageer amper.
Ja, van een van mân beste vriendinnen en ik vind dat zooo irritant
Als jij iemand die dicht bij je staat (zusje, ouder, partner, kind) wegbrengt/uitzwaait op Schiphol dan
0 stemmers
Kwam er achter dat mijn man en ik heel andere invulling zagen van âuitzwaaien op Schipholâ
Wisselend, week dan zet ik ze af maar voor 3 maanden ofzo dan zwaai ik ze uit .