Stel je persoonlijke vraag #54

Het is wel vaak ff jankje leggen en weer door.

7 likes

Jankje leggen hahahah klinkt zo mooi

2 likes

Nieuwe nummer van Lorde:

• Goed!
  • Vreselijk
  • Lord wie?

0 stemmers

1 like
  • nog niet geluisterd, hoor het wel voorbijkomen

0 stemmers

2 likes

sinds ik antidepressiva slik kan ik niet meer huilen en da’s zwaar frustrerend (maar het wel waard)

8 likes

Ja dat lijkt me dus best wel chill.

3 likes

Ik kan ook niet om zulke dingen huilen MAAR als ik dan in zo’n bui óók nog m’n kop stoot of m’n teen stoot DAN vind ik mezelf blijkbaar pas Ă©cht zielig.

12 likes

Hier in huis wordt er grappend gezegd: Dag niet gehuild, is een dag niet geleefd

Alleen nu ik zwanger ben, ben ik ineens soort van emotioneel stabiel en dat voelt heel gek als je dat niet van jezelf gewend bent. Huil nu ook bijna niet.

4 likes

Dit had ik zwanger ook. En nu niet zwanger meer ben ik een nog grotere jankbal als ooit tevoren.

4 likes

Het lijkt mij goed om tippelzones te hebben die veilig zijn. Ze hoeven geen huur te betalen, je kan gaan en staan wanneer je wilt en als het veilig is is er ook sociale controle. Ik denk dat het we niet beter op geworden is met op veel plekken uitsterfbeleid voor sekswerk.

Er is trouwens net een boek uitgebracht met allerlei voor en tevens over prostitutie. Ik moet hem nog lezen maar klinkt goed. Zal even de titel zoeken en een linken

Edit: de vrouw de baas door Marijn Heemskerk

https://www.singeluitgeverijen.nl/querido/boek/de-vrouw-de-baas/

In de Trouw stond er een artikel over.

Danny op straat had in 2020 een aflevering over de laatste tippelzones.

3 likes

Ja heb laatst zelfs op youtube gezocht op this will make you cry etc en dan krijg je allemaal zielige filmpjes achter elkaar maar nope niks nada

2 likes

Als dat hier ook het geval is, gaat dat nog wat worden, haha.

1 like

Ik heb een denkbeeldig lijstje met dingen waarvan ik gegarandeerd ga janken als het moet. Werkt altijd.

3 likes

maar waarom komt er een atletiekbaan op het dak?

:joy:

8 likes

Ik zat door m’n Vinted te scrollen en zag dat ik 9 maanden geleden op iets had gereageerd en dat die gebruiker nooit meer gereageerd heeft, maar ook nooit meer online is geweest, terwijl ze best veel dingen online heeft staan.

Denken jullie dan ook meteen dat zo iemand misschien wel dood is? :skull:

• Ja, meest plausibele verklaring toch
  • Nee, doe niet zo ziek
  • Nee, ik heb andere bijzondere gedachtes hierbij, namelijk:

0 stemmers

1 like

Niet amazing, niet vreselijk.

Ik cringe alleen bij “this is the best cigarette of my life” omdat ze cigarette zo raar zingt.

Ik ga deze Koningsdag echt helemaal geen ene fuck doen behalve een beetje met mijn puppy spelen en ‘You’ binge watchen terwijl ik oranje donuts etc. eet en ik kijk er zoooo naar uit.

15 likes

Ik ben momenteel een lopende zakdoek maar dat is vooral oppervlakkig gejank want opluchten doet het niet

Ja misschien ben ik te hipster geworden, maar ik vind dat eigenlijk alleen maar leuk als ze dat soort dingen in een stad realiseren. Lijkt me best chill om zoiets te hebben, vooral in een stad als Utrecht.

3 likes

Ik doe 1 keer per 2 jaar een rondje updates van oude scharrels via hun whatsapp profiel foto en er is 1 jongen die in 5 jaar tijd nog nooit zn profiel foto heeft veranderd. Ik ga er dus vanuit dat die ook dood is :skull:.

Na zo een rondje is het dan:
Pietje is vader geworden
Jantje zijn relatie is weer eens uit
Keesje is nog steeds dood.

Nav deze post heb ik dus ook even mijn wappie ex opgezocht en die heeft nu blijkbaar een vriendin die op die vrouw van ottowawee lijkt đŸ« 

25 likes