Oh vind het helemaal top zoiets op het dak, maar vind het wel een wat aparte combinatie met een sekswerkplek
Haha ik heb al bijna 6 jaar dezelfde foto op Whatsapp zie ik.
Dood!
Ik ben zo iemand. Blijkbaar staan m’n meldingen van Vinted uit. Eerst wist ik dat niet, later vergat ik dat steeds en nog later durfde ik het gewoon niet meer te openen, bang voor ongeduldige kopers.
Edit: speciaal voor jou even gekeken. 9 maanden geleden wilde ene Debby mijn groene clutch hebben. Ben jij dat? Krijg je hem gratis van me!
Hoe wholesome als dit zo blijkt te zijn
Haha HELAAS, neen.
Ah superjammer.
Mocht Debby toch meelezen: sorry!!
Op het dak van onze ikea ligt ook een voetbalveld! Kan daar ook fucking lekkere Surinaamse snacks krijgen bij hun kantine trouwens.
hahaha dit lijkt wel een soort versiertruc
Wat ga jij doen met koningsdag?
- Werken
- Naar een festival
- Mijn eigen stad/dorp in
- Naar stad/dorp in de buurt
- Met vrienden
- Met familie
- Oranje tompouce eten (deze optie moest eigenlijk als eerste, is de belangrijkste van de poll)
- Varen
- Een huisfeestje
- Thuis blijven
- Iets anders
0 stemmers
Hopelijk naar een leuke kleedjesmarkt kan dat elke dag wel doen haha, zo leuk en gezellig!
Mijn zus en ik gingen vanaf ons twaalfde elke zomer op tienertour. Echt van maastricht tot groningen geweest. Niet echt alleen natuurlijk, maar zou dat als ouder misschien niet zo snel doen. Voelde me wel echt vOLwAsSEn
Vluchten naar het buitenland voor een weekend
Naar de uitvaart van de paus kijken
ik zit in frankrijk, lang leve de republiek
Heb jij bezwaar gemaakt tegen Meta en de AI gegevensverzameling?
Zie AP: kom nu in actie als je niet wil dat Meta AI traint met jouw data | Autoriteit Persoonsgegevens
- Nee ik gebruik die apps niet (meer)
- Nee maar ga ik nog doen
- Nee want interesseert me niet
- Ja heb ik
- Anders
0 stemmers
Moet Dries Roelvink gewoon in Carré kunnen staan?
- Nee, die man is te volks voor Carré
- Ja, want zijn ballen zijn om te smullen
0 stemmers
N.a.v. deze post ging ik whatsapp profielfoto’s bekijken en toen zag ik dat ik op heel veel gesprekken nooit meer heb gereageerd. Een aantal waarvan ik dacht, doe ik later, maar daarna dus vergeten en een aantal waar ik op dat moment even geen zin in had
Heb jij een rechtsbijstandverzekering?
- Ja heb ik
- Nee heb ik niet
0 stemmers