Stel je persoonlijke vraag #54

Pff, ik heb zoveel zin om een pizza te bestellen. Ik moet wel zeggen, het staat mijn gezondheid volgens mij niet niet in de weg. Ik had beloofd 3 weken geen pizza meer te bestellen.
Ik zit nu op zon 2.5 week, maar aan de ene kant, ik heb zoveel cravings, waarom niet?!

• Die paar dagen doe je gewoon zeikerd!
  • Bestel gewoon de pizza

0 stemmers

Of je gaat m afhalen want dan heb je je belofte niet verbroken
IMG_9893

56 likes

Een buurman die de banden leeg laat lopen van mensen die hun fiets tegen zijn hek zetten, is
?

• Dat ben ik
  • Triest
  • Staat in zijn recht

0 stemmers

1 like

Voor de ja-stemmers; heb je ‘m weleens nodig gehad en/of gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Mollen hebben staartjes, heel schattig!

3 likes

Jazeker, bij chronisch ziek worden icm werk. En bezwaar bij uwv, hoorzitting etc.

2 likes

Hoeveel verzekeringen heb jij? Alles telt

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19+

0 stemmers

Ben jij ordinair?

• Ja
  • Een tikkeltje
  • Nee

0 stemmers

Heb jij veel planten in huis?

• Nee
  • Ja
  • Gemiddeld denk ik

0 stemmers

Ik vind wel dat hij meer in zijn recht staat als hij een bordje met ‘hier geen fietsen plaatsen’ aan zijn hek hangt.

3 likes

sja wat is jouw definite van ordinair?

2 likes

Zegt genoeg

11 likes

gewoon of jij dat van jezelf vindt, mag je verder zelf invullen

1 like

? wat

edit: oh wacht mss denk je dat ik schat bedoel maar dat zegge we niet zo hoor waar ik vandaan kom, ik bedoelde gewoon tja

@Xiomara saaiii

4 likes

Ben jij iemand zijn/haar: ik app jou als ik dronken ben-persoon?

• Ja, ik krijg regelmatig dronken berichtje :heart_on_fire:
  • Nee, niemand denkt aan mij als die dronken is :broken_heart:

0 stemmers

Krijg echt elke feestdag van dezelfde gast vage berichtjes en stories doorgestuurd. :joy:

5 likes

Panterprint is mijn all time favo, ik scheld graag, ben ook niet bang om ruzie te maken. Maar tegelijkertijd heb ik echt een saai uiterlijk en uitstraling en blijkbaar een pokerface die dus ook saai is. Dusja ik kan het ‘ordinaire’ gedeelte ook wel hebben denk ik?

5 likes

Ben je ooit vreemdgegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo nee, ben je wel eens in de verleiding gekomen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja van de vader van m’n kind altijd. Maar het zijn geen liefdesappjes maar gewoon alles wat hij denkt of waar hij mee zit in het leven gaat hij dan appen. Ik reageer amper.

Ja, van een van m’n beste vriendinnen en ik vind dat zooo irritant :joy:

Als jij iemand die dicht bij je staat (zusje, ouder, partner, kind) wegbrengt/uitzwaait op Schiphol dan

• Nemen we afscheid bij de p&r
  • Ga ik mee naar binnen tot in de grote hal
  • Wacht ik tot de koffers zijn ingecheckt en zwaai ik uit bij/voor de security
  • Anders

0 stemmers

Kwam er achter dat mijn man en ik heel andere invulling zagen van “uitzwaaien op Schiphol” :nerd_face:

3 likes

Wisselend, week dan zet ik ze af maar voor 3 maanden ofzo dan zwaai ik ze uit .

31 likes

De laatste persoon die ik heb uitgezwaaid was mijn moeder in coronatijd en toen mochten we zelfs mee tot het moment dat ze door security moest. Vind het nog steeds fijn dat het tot dan mocht want was toen best beladen omdat onbekend was wanneer ze weer terug zou kunnen vliegen vanwege de pandemie. Achteraf gezien het laatste moment dat mijn vader, broertje en ik haar in het echt en in leven hebben gezien.

30 likes