Stel je persoonlijke vraag #54

Een stel oorbellen dat een van mijn chakra’s zou versterken haha. Dat was blijkbaar een hele spirituele vakantie voor mij

2 likes

Ik heb in Indonesië, 6 jaar geleden, een strooien tas in de vorm van een olifant gekocht, met slurf en staart! Ik heb er toen 3 weken mee rondgesleurd in mijn valies op vakantie maar toen nog niet gebruikt ‘‘want dat is leuker om dat voor thuis te houden’’. Ja nu dus nog steeds niet gebruikt want het is een superonhandig formaat waar bijna niks in past. En toch maar bijhouden voor ‘‘ooit’’

3 likes

Ook een keer een hele zeepcollectie en hier thuis rook het echt muf ongelooflijk, op dat eiland was het zo lekker

2 likes

Heb jij ooit schoenen gehad van le coq sportif?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Door een ander topic kwam ik er dus weer achter dat ik ooit schoenen van dat merk heb gewonnen. Heb ze volgens mij 2 keer gedragen en mn klasgenootje vond ze heel mooi. Het paste haar niet maar alsnog heb ik die aan haar gegeven smh haha

1 like

Deed jij wel eens mee aan de winacties op het de ellegirl website? Dus niet het forum

• Ja!
  • Ik heb geen flauw idee
  • Nee

0 stemmers

Witte ballerina’s nota bene, walgelijk

3 likes

Op een schaal van 1 tot 10 hoe erg is de kater vandaag?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

3 likes
6 likes

Aangepast

6 likes

Dat is dan toch gewoon 1, bij een schaal van 1 tot 10. Nu is het een schaal van 0 tot 10.

20 likes

0 en ik zit weer aan het bier :sweat_smile:

5 likes

Dat merk en dan ballerina’s oh my days. Ik googlede net op dat merk en het bestaat nog gewoon.

Ik vind ballerina’s opzich best leuk, alleen mn bff vind het zo afgrijselijk dat ik het niet meer echt durf te dragen.

Ballerina’s

• Leuk
  • Vreselijk
  • Geen mening
  • Anders?

0 stemmers

1 like

Heb je tips?

Zelfde probleem hier en vond mijn dupes bij &otherstories. Kreeg een paar weken geleden luipaardballerina’s van h&m

ik heb dit met kringloop/vinted, de lijn tussen ‘ik heb een visie’ en ‘dit is gewoon kringlooplillek’ kan heel dun zijn

15 likes

Neen zwarte van de collectie van vorig jaar, volledig uit mesh gemaakt maar die lichtblauwe zijn prachtig.

Dit zijn die van de h&m.

5 likes

@Lula massimo dutti heeft ook goede dupes, ook van de miumiu bootschoenen zag ik. Ik vind hun schoenen kwalitatief ook goed!

3 likes

kokoswater (uit pak)

• smaakt naar kontzweet
  • mmm echt lekker
  • neutraal

0 stemmers

1 like

Nooit gedronken.

2 likes

ok

10 likes