Oh ja ik ken een receptie alleen maar als hetzelfde als het feest, dus niet dat er verwacht wordt dat je na een uur weer weg bent maar gewoon de hele avond blijft.
https://youtube.com/shorts/C_UXmDFAnes?si=O-R5zLkKQnpV7Ob1
Een party sheriffâŠ
- Vind ik een goed idee en ik ben een huilie⊠sorry bedoel introvert
- Vind ik een goed idee en ik ben extravert
- Vind ik sowieso een slecht idee idee
0 stemmers
Ah ja nee ik bedoel idd zoân uurtje of max 2 tussendoor en dan niet bij het avondfeest zijn.
Vind jij oranje een mooie kleur?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je je vandaag oranje gekleed?
- Ja tuurlijk
- Gewoon ja
- Ik heb me ertoe laten verleiden
- Nee
- Absoluut niet
0 stemmers
Voel jij je op koningsdag trots op Nederland?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Neutraal
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Ik haat Koningsdag, maar het was een prima koningsdag. Vind die chaos in de stad echt niet te doen.
Wij gaan het zo afsluiten met de finale van make up your mind en hapjes en cocktails
Vind de feestjes en rommelmarkten leuk. Maar ik zit niet bij de tv te kijken hoe onze koning aan het koekhappen is.
Het was gewoon een normale zaterdag voor mij. Ik ben the grinch van Koningsdag, ik haat het.
Het boeit me allemaal niet zo maar het verbaast me dan wel weer dat op het nieuws wordt gezegd dat de populariteit van het koningshuis stijgt door âde onzekere tijdenâ. Aub wat denkt iedereen dat Willem-Alexander gaat doen als de pleuris uitbreekt behalve naar Londen verkassen?
Omg justice voor oranje
Misschien neemt die nog een deel van de regering met zich mee.
Ik ben in Tashkent, niks oranje gezien, beste Koningsdag in jaren
Zijn âHollandse penaltyâ gaf me wel een vaderlandslievend gevoel
Heb je een leuke koningsdag gehad?
- Ja geweldig ik vier het nog steeds
- Ja gewoon leuk
- Nee
- Wat is koningsdag?
0 stemmers
Ik vergeet altijd dat veel buitenlanders natuurlijk niet eens weten dat we een koningshuis hebben. En als ik het uitleg vinden ze het nog raarder hoe we het vieren.
Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt, zo lullig voel je je dan. Mijn vriend en ik waren naar de ceremonie van een vriendin van mij, wat een tering eind rijden was voor ons. Toen de ceremonie afgelopen was zag ik dat bijna alle vriendinnen van het vrijgezellenfeest op mij en één andere vriendin na, zoân bus instapten. Ik dacht toen serieus even dat ik één of andere memo gemist had of zo. Ik was de enige âlosseâ vriendin, we kenden elkaar via onze studie, maar ik beschouwde haar wel als een goede vriendin en ik was dus ook met de rest van haar vriendinnen op haar vreselijke vrijgezellenfeest (eindigde met een schuurfeest wat voor mij iig de hel is maar ik dacht ok ik heb het voor je over).
Dus na de ceremonie belandden mijn vriend en ik in zoân gehucht in de plaatselijke snackbar en dacht ik fuck it, we gaan naar huis ook. Had helemaal geen zin meer om nog op dat feest op te komen draven.
Ik heb het wel eens andersom gehad: moesten ik en een paar andere close vrienden opzitten tijdens het diner met verder alleen familie, terwijl de rest van de vriendengroep een feestje mocht gaan bouwen in de plaatselijke pizzeria. Leuk hoor.
ik hen gister tot 00u gewerkt, toen één drankje gedaan in de stad maar iedereen was bezopen dus was met een uurtje thuis, vandaag de hele dag en avond gewerkt en een familielid is met spoed opgenomen in het ziekenhuis dus NEE blij dat morgen weer alles normaal is
Op vakantie een kledingstuk/accessoire/tas kopen en er helemaaaal verliefd op zijn en wanneer je thuis komt denkt âwhat was I thinkingâ
Herken jij dit?!
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Groetjes van mij en mân pet
Meer dat het paste in de sfeer van die vakantie en thuis gewoon raar voelt om het te dragen