Haha wow toen ik dit gister meteen las toen je het net gepost had was het nog niet zo boos volgens mij
heb je het nog aangepast?
ik predik helemaal niets en ik zeg ook niet dat ik het precies doorgrond of dat jij achterlijk bent en ik doe al helemaal geen aannames over jouw seksuele geschiedenis oid? Ik vond jouw manier van praten hierover kut en ook heel erg de verantwoordelijkheid bij de vrouw leggen (wat je ook bedoelt volgens mij) op een manier die voor mij overkomt als: āje moet het gewoon niet pikken kom voor jezelf opā, en dat vind ik kort door te bocht. In the right to sex staan heel boeiende essays, o.a. over hoe er soms van vrouwen wordt verwacht dat ze weten wat ze verlangen en dat aangeven terwijl het voor sommige/veel vrouwen helemaal niet evident is en dat ze ook niet weten hoe ze erachter moeten komen wat ze willen en bovendien blijft de vraag altijd een beetje in welke mate je nou weer of het JOUW verlangen is of dat het toch gevormd is door het patriarchaat etc etc. Ik had daar eigenlijk wel echt wat aan 
sorry dat ik je een boek aanraadde waar je niet om hebt gevraagd?