Stel je persoonlijke vraag #54

Misschien neemt die nog een deel van de regering met zich mee.

3 likes

Ik ben in Tashkent, niks oranje gezien, beste Koningsdag in jaren

4 likes

Zijn ‘Hollandse penalty’ gaf me wel een vaderlandslievend gevoel :rofl:

1 like

Heb je een leuke koningsdag gehad?

• Ja geweldig ik vier het nog steeds
  • Ja gewoon leuk
  • Nee
  • Wat is koningsdag?

0 stemmers

Ik vergeet altijd dat veel buitenlanders natuurlijk niet eens weten dat we een koningshuis hebben. En als ik het uitleg vinden ze het nog raarder hoe we het vieren.

Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt, zo lullig voel je je dan. Mijn vriend en ik waren naar de ceremonie van een vriendin van mij, wat een tering eind rijden was voor ons. Toen de ceremonie afgelopen was zag ik dat bijna alle vriendinnen van het vrijgezellenfeest op mij en één andere vriendin na, zo’n bus instapten. Ik dacht toen serieus even dat ik één of andere memo gemist had of zo. Ik was de enige ‘losse’ vriendin, we kenden elkaar via onze studie, maar ik beschouwde haar wel als een goede vriendin en ik was dus ook met de rest van haar vriendinnen op haar vreselijke vrijgezellenfeest (eindigde met een schuurfeest wat voor mij iig de hel is maar ik dacht ok ik heb het voor je over).

Dus na de ceremonie belandden mijn vriend en ik in zo’n gehucht in de plaatselijke snackbar en dacht ik fuck it, we gaan naar huis ook. Had helemaal geen zin meer om nog op dat feest op te komen draven.

14 likes

Ik heb het wel eens andersom gehad: moesten ik en een paar andere close vrienden opzitten tijdens het diner met verder alleen familie, terwijl de rest van de vriendengroep een feestje mocht gaan bouwen in de plaatselijke pizzeria. Leuk hoor.

2 likes

ik hen gister tot 00u gewerkt, toen één drankje gedaan in de stad maar iedereen was bezopen dus was met een uurtje thuis, vandaag de hele dag en avond gewerkt en een familielid is met spoed opgenomen in het ziekenhuis dus NEE :melting_face: blij dat morgen weer alles normaal is

Op vakantie een kledingstuk/accessoire/tas kopen en er helemaaaal verliefd op zijn en wanneer je thuis komt denkt “what was I thinking”

Herken jij dit?!

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

Groetjes van mij en m’n pet :raising_hand_woman:t3:

5 likes

Meer dat het paste in de sfeer van die vakantie en thuis gewoon raar voelt om het te dragen

10 likes

Ja, ook dat haha!

2 likes

Ik ben op vakantie m’n alterego, want best believe dat al die accessoires wel weer mee gaan op de volgende vacance

10 likes

Een stel oorbellen dat een van mijn chakra’s zou versterken haha. Dat was blijkbaar een hele spirituele vakantie voor mij

2 likes

Ik heb in IndonesiĂ«, 6 jaar geleden, een strooien tas in de vorm van een olifant gekocht, met slurf en staart! Ik heb er toen 3 weken mee rondgesleurd in mijn valies op vakantie maar toen nog niet gebruikt ‘‘want dat is leuker om dat voor thuis te houden’’. Ja nu dus nog steeds niet gebruikt want het is een superonhandig formaat waar bijna niks in past. En toch maar bijhouden voor ‘‘ooit’’

3 likes

Ook een keer een hele zeepcollectie en hier thuis rook het echt muf ongelooflijk, op dat eiland was het zo lekker

2 likes

Heb jij ooit schoenen gehad van le coq sportif?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Door een ander topic kwam ik er dus weer achter dat ik ooit schoenen van dat merk heb gewonnen. Heb ze volgens mij 2 keer gedragen en mn klasgenootje vond ze heel mooi. Het paste haar niet maar alsnog heb ik die aan haar gegeven smh haha

1 like

Deed jij wel eens mee aan de winacties op het de ellegirl website? Dus niet het forum

• Ja!
  • Ik heb geen flauw idee
  • Nee

0 stemmers

Witte ballerina’s nota bene, walgelijk

3 likes

Op een schaal van 1 tot 10 hoe erg is de kater vandaag?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers