Stel je persoonlijke vraag #54

Dat is dan toch gewoon 1, bij een schaal van 1 tot 10. Nu is het een schaal van 0 tot 10.

19 likes

0 en ik zit weer aan het bier :sweat_smile:

4 likes

Dat merk en dan ballerina’s oh my days. Ik googlede net op dat merk en het bestaat nog gewoon.

Ik vind ballerina’s opzich best leuk, alleen mn bff vind het zo afgrijselijk dat ik het niet meer echt durf te dragen.

Ballerina’s

• Leuk
  • Vreselijk
  • Geen mening
  • Anders?

0 stemmers

1 like

Maar niet van die plastic dingen die je van een meter afstand ruikt als iemand zweetpoten heeft.

10 likes

Heb je tips?

Het is dat ik geen €1000 aan een paar schoenen uitgeef maar anders zou ik deze kopen. Maar je hebt nu overal wel look a likes.

10 likes

Zelfde probleem hier en vond mijn dupes bij &otherstories. Kreeg een paar weken geleden luipaardballerina’s van h&m

ik heb dit met kringloop/vinted, de lijn tussen ‘ik heb een visie’ en ‘dit is gewoon kringlooplillek’ kan heel dun zijn

14 likes

Heb je die lichtblauwe gekocht??

1 like

Neen zwarte van de collectie van vorig jaar, volledig uit mesh gemaakt maar die lichtblauwe zijn prachtig.

Dit zijn die van de h&m.

5 likes

@Lula massimo dutti heeft ook goede dupes, ook van de miumiu bootschoenen zag ik. Ik vind hun schoenen kwalitatief ook goed!

3 likes

kokoswater (uit pak)

• smaakt naar kontzweet
  • mmm echt lekker
  • neutraal

0 stemmers

1 like

Nooit gedronken.

2 likes

ok

10 likes

Love it, hoop niet dat ik nu elke keer als ik het drink denk aan kontzweet :sob:
In de zomer doe ik het in de blender met watermeloen, zo lekker.

5 likes

Ligt aan het merk

5 likes

welk merk is lekker dan???

1 like

Morgen met kind naar de dierentuin, want mega lekker weer:

• Nee joh, niet in schoolvakantie tijd gaan
  • Kan prima
  • Anders…

0 stemmers

Ik heb een abbo, dus kan ook na 2u weer naar huis.

Ja vergeleken met een verse kokosnoot op het strand wel kontzweet maar voor uit een pak uit een supermarkt wel gewoon goed. Helemaaaal toen ik nog alcohol dronk, als ik een kater had vond ik het echt heerlijk om als ik wakker werd meteen een pak kokoswater leeg te drinken.

En vind die van Grace het lekkerst, een van de weinige die niet uit concentraat is.

2 likes

Vita coco en nog een merk dat ik bij Jumbo kocht maar nu niet meer in het assortiment is en ik weet de naam niet meer

2 likes