Stel je persoonlijke vraag #54

Waarom zou je dan in Godsnaam niet gaan

30 likes

Ik was van plan gewoon te gaan, maar m’n vriendin verklaren me voor gek :nerd_face:

1 like

Gewoon even langs toch en als t te druk is rijd je door naar een strandje ofzo

2 likes

Dan gaan zij toch lekker niet :joy:

9 likes

Ik weet niet welke dierentuin je gaat, maar ik heb een tijd in een gewerkt. En daar waren doordeweekse dagen in de vakantie altijd heel erg prima qua drukte. Zeker maandagen en dinsdagen. Woensdagmiddag was vaak wel wat drukker en dan vrijdag t/m zondag ook. Maar begin van de week was altijd heel erg oké qua drukte, ook als het lekker weer was!

4 likes

Wij gaan dinsdagochtend. Zorgen dat we er rond openingstijd zijn en dan rond de lunch weer weg. Dan is het eigenlijk meestal wel prima qua drukte, ook in de weekeinden en schoolvakanties.

1 like

Heb jij ooit een orgasme gehad? Je eigen vingers tellen ook.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken jij mensen waarvan je weet dat ze dat nog nooit gehad hebben?

• Ja dat weet ik
  • Niet dat ik weet

0 stemmers

Heeft deze orgasmeloze persoon een relatie met een man gehad?

• Nee
  • JA

0 stemmers

Huh maar zelfs al hebben ze een matige man, hebben ze dan nooit zelf de moeite genomen? Tenzij er medisch wat mis is, zou ik echt niet begrijpen waarom je dat niet doet?

4 likes

Ik vind eigenlijk alleen kokoswater van het merk Grace lekker.

1 like

De persoon die ik ken had jarenlang een relatie met een man en vond hun seksleven zeer matig en durfde uit schuldgevoel niet zelf op ontdekking gaan. Uiteindelijk heeft ze eens een satisfyer besteld en haar vriend een paar maanden nadien gedumpt.

20 likes

Het is niet zo zeer dat ze het niet doen maar dat het gewoon niet lukt. Je ‘moet’ je ook over durven geven maar ook de tijd nemen en niet te snel willen.

2 likes

Ja ik heb het ook over iemand met een relatie van 8 jaar en ervoor ook lange relaties met mannen en die heeft gewoon geen seksleven buiten penetratie en ik kwam hier dit weekend achter en ik kan er echt totaaaal niet bij.

Hoeveel mannen zouden er seks hebben met een nauwelijks geĂŻnteresseerde en niet opgewonden partner? Dan is er toch ook niks aan seks, echt bizar vind ik.

2 likes

WAT

sorry als mijn partner/vent niet uren mijn :cat: volledig wil verorberen wil ik hem niet, letterlijk een van de leukste scharrels van mn leven aan de kant gezet omdat ie niet genoeg van orale seks hield

fucking gestoord dat je nooit klaar bent gekomen en je man sekst je als niets meer dan een opblaaspop waar is je ego ook!!

4 likes

Ja ik denk dus dat ze lang niet de enige is, er zijn echt heel veel eenzame mensen in relaties die zich totaal niet begeerlijk voelen omdat ze nooit begeerd worden.

3 likes

Ik was vandaag in een dierentuin (ook met abbo) en had verwacht dat het heel druk zou zijn, maar vond het echt heel erg meevallen. Het drukst was het bij horeca, maar daar ben ik lekker door gelopen, dus was echt prima!

3 likes

(Ik kijk temptation island) Als er een test zou zijn waarmee je jouw huidige partner/date/scharrel zou kunnen ‘testen’ om te zien of hij/zij/hen stiekem (dus buiten eventuele afspraken die je hebt om) vreemd zou gaan, zou je dat willen doen? Het gaat dan om een test specifiek gericht op die persoon, iemand en een situatie waar diegene een zwak voor zou hebben, en alleen jij krijgt de informatie. Het kan dus ook een ex zijn waarvan je niet gelooft dat ze er helemaal overheen zijn of die ene collega die je niet vertrouwt.

• Ja wil ik graag
  • Ja zou ik toch wel nieuwsgierig naar zijn
  • Misschien
  • Nee want mijn boo zou nooit wat doen
  • Nee want ik zou bang zijn voor slecht nieuws
  • Nee geen interesse in
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Er is een reden dat ‘beladen huis’ momenteel zo’n hit is. Genoeg mensen in doodongelukkige relaties.

@grace zou je partner van de test weten?

1 like

Nee! Alleen als jij diegene ermee confronteert. Dus is wel sneakier dan Temptation Island

3 likes

Ik zeg wel nee geen interesse, maar ik ben dan toch benieuwd of mijn menselijk inzicht klopt en ik mijn vriend goed genoeg ken. Tegelijkertijd is dit echt zo iets wat je gewoon niet wilt weten als je verder gelukkig bent, want wat doe je dan met het inzicht als de test volledig faalt? Vind die temptation island testen ook altijd zo’n risico, ook in een goede relatie, want ik denk dat heel veel stellen onder die (niet per se dat type verleiding, maar dagenlang een type verleiding dat precies aansluit bij jouw verlangens) druk bezwijken.

6 likes

Op vakantie naar India

• Wil ik wel een keer
  • Gedaan, was fantastisch
  • Weet er niet genoeg vanaf om een mening te vormen
  • Gedaan was verschrikkelijk
  • Ik ga liever dood

0 stemmers

Ik kan geen enkele reden bedenken om daarheen te gaan. Heb ik ook nog wel bij een paar andere landen btw.