Oh ik zou alleen al voor het eten gaan.
Lijkt me aan de ene kant echt verschrikkelijk en ik weet niet of ik me er chill zou voelen, maar het lijkt me ook echt een supermooi land. Het staat niet op mijn wensenlijstje maar als iemand me ooit uitnodigt zou ik wel gaan.
ja ik denk echt dat zoveel mannen niet begrijpen wat schoonheid is ook?? en connectie, passie, écht liefhebben
mannen hebben het dan vgm heel vaak over dat ze hun vrouw dan niet meer aantrekkelijk vinden en hebben een extreem ééndimensionaal beeld van schoonheid en uberhaupt seks, en de vrouwen die ze dan willen dat hun vrouw op lijkt zijn 25 jarige popsterren en de seks die ze kennen is brazzers. vrouwen zijn gewoon een soort persoonlijkheidsloos gebruiksvoorwerp?
vind het ook zo faaakking leip dat ‘mannen’ (het gros) bepaalde bloedmooie!! vrouwen niet aantrekkelijk vinden zoals bijvoorbeeld pamela anderson nu eind 50, zonder makeup enzo, die vrouw straaaalt en heeft de mooiste zachte ogen en dan vind je haar NIET MOOI?!
ik vind het supersad voor mannen want ze missen zoveel in hun leven maar verder vooral hun probleem en het is het sadste dat vrouwen daar de dupe van zijn. gelukkig zijn wel steeds meer vrouwen er klaar mee geloof ik 🫶
…wordt denk ik mijn dood.
Ik heb een darmziekte en word vaak al heel ziek als ik in de zomer naar Zuid-Europa ga. Als ik de verhalen over India, Nepal etc hoor is het enige wat ik denk: nope, dit is niet voor mij. Ik heb geen enkele behoefte om het zorgstelsel van India te leren kennen, haha.
Nouja ik weet niet alleen mannen; ik denk dat er ook best veel vrouwen zijn die zo denken.
In dit geval denk ik dat zij zelf ook heel erg zo denkt en kijkt naar de wereld, onderbewust. Heel erg bezig met hokjes zonder door te hebben dat ze dat doet. Zij is zeg maar cultureel ook heel erg hetero haha, of hoe zeg je dat? Kent vooral hetero’s, kijkt hetero programma’s etc, alles is heel ‘normaal’ of je doet wat ‘hoort’.
En ik had dus dat gesprek met haar, maar mijn mannelijke beste vriend (hetero ook) zat erbij en die was echt flabbergasted omdat hij juist geen seks kan hebben als de ander niet geniet zeg maar, en hij is juist heel erg van de schoonheid vinden in het niet standaarde en niet zo bang om af te wijken. Denk dat er ook (hoop ik) best veel mannen zijn zoals hij, hoop ik dan maar voor de mensheid. En anders is ie echt een goeie catch
ja true zeker! maar het is wel een cultuur die (in mijn ogen) vanuit mannelijk oogpunt komt, het heteronormatieve en conservatieve. en denk dat vrouwen over het algemeen ook door hun vriendschappen toch ergens nog diepere verbindingen hebben, en ook nog wel eens beseffen op latere leeftijd dat ze iets missen.
maargoed genoeg vrouwen die ook heel eendimensionaal naar schoonheid kijken en niet kunnen connecten en genoeg mannen die dat juist niet doen en true l0verz zijn! gelukkig maar
Ik had een bruiloft (die een week duurde) anders was ik er nooit geweest, maar verder is me bijgebleven in de overige 4 weken: het eten is zoooo lekker, supermooie natuur incl tijgers, olifanten etc., theeplantages in de bergen zijn echt een superbijzonder gebied om heen te gaan, Ayurveda retraite wat net zo bizar was als t klonk met speciaal afgestemd eten per persoon en elke dag een massage en dan nog behandelingen zoals een oliebad wat insane was haha en als je van traditionele yoga houdt is dit natuurlijk wel een land om heen te gaan. Ik vond de steden ook heel bijzonder om te zien. En ik vond het heel leuk dat bijna iedereen traditioneel gekleed is met heel veel kleuren, sieraden etc. Echt heel mooi!
Impopulaire mening maar ik hoef überhaupt niet zo nodig op vakantie naar allerlei plekken, althans met mijn budget/tijd (als ik heel rijk was met oneindig veel tijd om te reizen ok maar in mijn leven zie ik het gewoon niet gebeuren dat ik naar een ver land kan zoals ik zou willen, dan ga ik veel liever dichtbij op vakantie). India lijkt me verder wel heel mooi/interessant en idd vet lekker eten
Van het eten heb ik precies één dag kunnen genieten, de rest van de twee weken ging er niet veel meer in dan droge crackers of rijst. Maar zou voor het eten en alle mooie natuur en bezienswaardigheden ook nog wel een keer willen, als er een speciale gelegenheid is daar met vrienden bijvoorbeeld. Lijkt me heel overweldigend om daar zelf een vakantie te plannen.
Ja maar jij woont dan ook in Italië, ik zou dan ook nooit mijn land verlaten haha
Je maakt het wel lekker makkelijk ook om erover te praten!
Ken jij veel van dit soort mannen?
- Sowieso, bijna alle mannen in mijn omgeving uiten zich zo of verdenk ik ervan stiekem zo te zijn
- Geen idee, ik ken eigenlijk bijna geen mannen écht
- Ik leef in een andere wereld OF ben heel naïef want ken nauwelijks zulke mannen
- NOT ALL MEN!!
0 stemmers
oh sorry ik bedoelde gestoord als in dat die man gestoord is en waar zijn ego is dat hij niet alles uit de kast haalt qua niet penetratie seks om dat te laten gebeuren!! en dat (haar) genot (of dat nou met orgasme of zonder is) ook geen meerwaarde lijkt te hebben? nja sorry ik ga niet voor de mensen die in deze situatie zitten het heel genuanceerd verwoorden, ik vind het geen gezonde seksuele situatie en als je daarin zit i feel echt heel erg sorry voor je want dit is gewoon geen liefde en connectie.
@Zemraluani vertelde ze er ook bij of zij haar genot faket? Wil het eigenlijk niet opnemen voor mannen die uit zichzelf niet verder denken dan penetratie maar denk dat mannen zichzelf ook wel makkelijk voor de gek laten houden en zich daardoor wellicht van geen kwaad bewust zijn
Geen idee, ze hadden überhaupt al maanden geen seks gehad maar wel een huis gekocht dus ik probeerde het te begrijpen hoe dat kan maar snap het zelf ook niet.
Verdrietig vooral.
Ik denk eerlijk gezegd dat veel mannen ook onzeker zijn over hun eigen prestaties en te emotioneel geconstipeerd zijn om daarover te praten.
Ik heb twee scharrels gehad die geen orale seks wilden geven en eerst deden ze er wel laconiek over maar naarmate ik ze leerde kennen kwam bij allebei uit de bus dat ze eigenlijk heel onzeker waren en geen flauw idee hadden wat ze nou eigenlijk moesten doen.
Eentje heb ik gerehabiliteerd, de andere is een work in progress.
ja snap ik hoor, vind in deze situatie ook dat het 100% je eigen verantwoordelijkheid is als vrouw om voor je eigen seksuele genot op te komen en het gesprek aan te gaan. maar ja als je volwassen bent en lang samen vind ik je als man ook gewoon een kneus dat je wel oké bent met 1 soort seks omdat je onzeker bent, grow up, praat met je geliefde? en als je gek op iemand bent wil je die toch gewoon overal aanraken en kussen…
Ik ben al heel lang single en heb daarom in de loop van de jaren best een sample size opgebouwd en ik zou bijna stellen dat 75% van de mannen uit zichzelf geen moeite doet om de vrouw te laten komen. Voor hen is sex penetratie tot ze zelf komen en klaar. Ik moet er meestal om vragen en dan is het handwerk vaak ook nog eens vaak van mediocre kwaliteit. Ik vind dat ook best onaantrekkelijk, ook omdat ik het wel iets vind zeggen over egoïsme in die man, dus afhankelijk van andere kwaliteiten wel reden om er mee te kappen.
Maar heb op de poll not all men gestemd want er waren er zeker ook die zeker wel doorhadden dat ze met een ander persoon in bed lagen en niet met een opblaaspop.
Vind dit ook weer makkelijk gezegd. Fijn dat het voor jou duidelijk is wat je fijn vindt en seks blijkbaar niet zo gecompliceerd is maar voor sommige vrouwen/mensen ligt dat anders als je het een interessant thema vind kan ik je de essaybundel The Right to Sex aanraden, voor een wat genuanceerder en gelaagder perspectief
ja en als je daar iets aan wil doen is dat je eigen verantwoordelijkheid, iemand anders gaat het niet voor je doen, net als met alles in het leven, je moet zelf kiezen voor wat je wil. en iedereen zn eigen manier om daar te komen, misschien duurt het jaren voor je überhaupt naar therapie durft te gaan, misschien ga je direct met je partner op tantracursus. ik ben echt niet achterlijk hoor ik weet heel goed hoe gelaagd en lastig seks is (of je er nou veel mee bezig bent of juist niet) en ik ben me ook heel mijn leven lang al aan het ontwikkelen & leren daarin. (vind het ook best wel leip dat je predikt dat het zo gelaagd is en dat jij dat allemaal snapt, maar vervolgens wel een aanname doet over dat ik het niet zou begrijpen, terwijl jij heel mijn geschiedenis en seksueel trauma helemaal niet kent?)
en juist omdat het zo complex is en vrouwen vaak het onderspit delven op allerlei manieren vind ik het wel belangrijk om gewoon heel duidelijk te vinden/zeggen dat JIJ de enige bent die daar iets aan kan doen en dat je mag kiezen voor jezelf en je eigen genot, en dat het fucking belangrijk is dat er liefde en connectie binnen seks in je relatie is. en ik had al gezegd: ik ben op dit moment bewust niet genuanceerd. als jij er graag iets genuanceerds over wil zien post dat dan ipv 2 keer commentaar op mijn manier van posten hebben.
en ik vind het heel kinderachtig dat je me passief agressief een boek gaat aanraden vOoR eEn bEtER PerSPeCTiEf waar ik niet om heb gevraagd