Stel je persoonlijke vraag #54

Als er een dakloze bij je aanbelt en om geld vraagt, zou je dat dan geven?

• Ja, altijd
  • Eenmalig
  • Nee, ik zou hem wel eten aanbieden
  • Nee ik zou niks geven

0 stemmers

Als hij vaker terugkomt, zou je dan blijven geven?

• Ja
  • Nee
  • Soms wel, soms niet

0 stemmers

Als hij vraagt of hij met je telefoon mag bellen, zou je die dan geven?

• Ja hoor
  • Twijfel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wat bedoel je met deze uitdrukking?

2 likes

In wetenschappelijk onderzoek wordt met sample size bedoeld hoe groot de groep is die je onderzoekt. Grotere sample size is meer mensen is betrouwbaarder

3 likes

Ah! Dank je :grin:

3 likes

Is dit ook jouw ervaring?

Voor de mensen die niet goed lezen:
Minder = meer mannen doen moeite
Meer = minder mannen doen moeite

• Ja
  • Nee minder dan 75%
  • Nee veel minder dan 75%
  • Nee meer dan 75%
  • Ik heb geen seks/seks met vrouwen/heb met weinig mannen seks gehad daarom kan ik dit niet beantwoorden

0 stemmers

@lapzwans ik had niet gedacht dit snel te zeggen, maar zelfs Rutte was een betere avatar

2 likes

Ja, wel op basis van 16 jaar geleden want sindsdien in een vaste relatie, dus was toen ook een stuk jonger, maar kan me weinig moeite herinneren vanuit mannen :smiling_face_with_tear: En ook op basis van wat ik om me heen hoor van single vriendinnen.

Je zou denken dat mannen goed zouden WILLEN zijn in bed en daarom hun best doen/dingen opzoeken maar het is gewoon desinteresse? Waren ze daar maar eens competitief over.

4 likes

0%

3 likes

Maar dan moet je op meer dan 75% stemmen toch.

De vraagstelling is een beetje dubbelzinnig, ik vraag me af of mensen nu goed gestemd hebben

De vraagstelling is niet dubbelzinnig, je moet ff goed lezen.

Ja ik heb het meerdere keren gelezen

Of ik begrijp @FredPaillet verkeerd, obv haar posts of het forum maak ik ervan dat zij vindt dat 0% moeite doet. Maar als ze vindt dat 100% hun best doet dan heb ik het mis.

1 like

Dat zou ik wel bijzonder treurig vinden als je nog nooit een man bent tegengekomen die z’n best doet, dus hoop dat dat niet zo is!

1 like

Ik bedoelde dat 0% geen moeite doet. Dus 100% doet moeite.

4 likes

Ik kan me gewoon niks voorstellen bij seks met iemand hebben waarbij je eigenlijk NUL interesse hebt in het plezier van de ander, maar volgens mij bestaan er inderdaad heel wat Marcels die drie keer pompen en zich omrollen.

Maar het zit ook zooooo verweven in hoe wij met seks zijn opgegroeid. Alleen al het woord ‘voorspel’ bijvoorbeeld hahahahaha zo tering treurig. Of dat iemand dan ‘alles behalve’ penetratie heeft gedaan en dan is dat niet echt seks, of ‘ontmaagd worden’ en dat dat is dat er een piemel in een vagina gaat. Eigenlijk allemaal beschrijvingen die wij wekelijks knikkend in onze Fancy lazen die erop neerkomen dat vrouwen met name een gat zijn waar wat in moet.

40 likes

Meeste mannen hebben wel een ‘poging’ gedaan maar die poging was dan zo matig dat ik het eigenlijk niet vind tellen. Zo kom je wel snel aan 75%

Sowieso heb ik veel te lang gedacht dat een andere persoon mij niet kon laten klaarkomen, ik moest er op mijn bijna 30e (!!) achter komen dat ik helemaal niet zo complex was als ik mezelf had aangepraat. Maar ook daarin heeft de maatschappij veel invloed merk ik, er wordt zo vaak gezegd dat het bij vrouwen veel moeilijker is etc maar dat is tegelijk ook een mooi excuus voor de luie mannen om bij voorbaat al op te geven.

9 likes

Hadden jullie een Triangl bikini?

• Ja, een echte
  • Ja, een neppe
  • Nee

0 stemmers

En een keer aangehad, veel te duur ook!

Sluit ik mij helemaal bij aan

1 like

Heb jij weleens op insta/linkedin gereageerd met een woord zodat je informatie toegestuurd kreeg?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe vaak denk jij op je werk “ik heb geen zin meer”

• Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Jaarlijks
  • Vrijwel nooit
  • Ik werk niet

0 stemmers

Vertel jij snel dingen door over mensen?

• Ik ben een flapuit
  • Het ligt eraan tegen wie (en over wie), maar ik vertel aan het juiste gezelschap veel dingen door
  • Ik vertel in een uiterst geval (heel juicy of je hebt niks met degene over wie het gaat) dingen door
  • Ik vertel eigenlijk niks door, behalve aan 1 iemand die ik alles vertel
  • Ik vertel nooit iets door

0 stemmers

2 likes

Als je nooit iets doorverteld dan praat je dus nooit over andere mensen?

Mijn man is de enige die alles weet en andersom net zo. Verder is geheim echt geheim. Op moment kun je me echt alles vertellen, want de helft ben ik vergeten voordat de visite voorbij is.

1 like