Stel je persoonlijke vraag #54

Ik app letterlijk de hele dag door met mijn vriendinnen

8 likes

Zodra mannen op hun datingprofiel iets hebben staan over ‘ik hou van sarcasme’, ‘neem me niet te serieus’ of ‘ik heb humor’ is t echt een rode vlag voor mij haha, zijn altijd de meest humorloze irritante mensen

16 likes

Ja als je moet zéggen dat je grappig bent BEN JE HET DUS NIET

7 likes

Dit zijn ook altijd de mannen die een kutopmerking maken en dan roepen dat je het allemaal niet zo serieus moet nemen en gewoon tegen een grapje moet kunnen.

11 likes

Ik lees over een mosterdwinkel. Dat kan niet anders of dat wordt

• Een groot succes
  • Een dikke flop
  • Een jaartje volhouden want ze verkopen vast ook andere dingen

0 stemmers

2 likes

Die pindakaaswinkels gaan ook al een stuk langer mee dan ik vooraf gedacht had.

12 likes

In een Amsterdamse hoofdstraat in combinatie met bijv een klassieke gehaktbal of rookworst (al dan niet vega) geef ik dit best een jaartje de kans

1 like

Ja dat is ook zo
Mosterd vind ik alleen wel erg specifiek?

@Fishing Dit is in Zwolle

1 like

Die pindakaaswinkels zijn wel dubieus

13 likes

Mosterd na de maaltijd

6 likes

Ik zie daar nooit iemand wat kopen. Het lijkt wel een witwaswinkel

2 likes

In Beaune in Frankrijk zit zelfs een mosterd museum, zit er ook echt al mega lang

In Doesburg in Nederland ook.

2 likes

:astonished:
Omg love mosterd. Ga daar nu ook naartoe!

Edit: oh wacht, volgens mij wist ik dit. Zij hebben in keuringsdienst van waarde gezeten toch?

2 likes

Oh werkelijk, wat grappig

1 like

In Bautzen in Duitsland ook, maar dat is ook (net als Beaune volgens mij) een plek waar al letterlijk meer dan een eeuw mosterd gemaakt wordt, die ook in het hele land bekend is. Ken Zwolle niet goed genoeg om het zeker te weten, maar volgens mij is dat niet per se een bekende mosterdstad :sweat_smile:

1 like

Zeg je dit irl ook? Ik vind het zo schattig :joy:

3 likes

Geen idee, ik had familie daar dus kwam er al jong en ben gek op Doesburgse mosterd :smiley:

1 like

Ik had al weken kokoswater-cravings maar vind veel merken ook niet zo dus ik heb nu die van Grace gekocht en vind m inderdaad heel lekker!! Denk de lekkerste die ik tot nu toe gehad heb uit pak @issa

3 likes

chill, was al van plan die te proberen! ben benieuwd, thanks voor t taggen

2 likes