Ik app letterlijk de hele dag door met mijn vriendinnen
Zodra mannen op hun datingprofiel iets hebben staan over âik hou van sarcasmeâ, âneem me niet te serieusâ of âik heb humorâ is t echt een rode vlag voor mij haha, zijn altijd de meest humorloze irritante mensen
Ja als je moet zéggen dat je grappig bent BEN JE HET DUS NIET
Dit zijn ook altijd de mannen die een kutopmerking maken en dan roepen dat je het allemaal niet zo serieus moet nemen en gewoon tegen een grapje moet kunnen.
Ik lees over een mosterdwinkel. Dat kan niet anders of dat wordt
- Een groot succes
- Een dikke flop
- Een jaartje volhouden want ze verkopen vast ook andere dingen
0 stemmers
Die pindakaaswinkels gaan ook al een stuk langer mee dan ik vooraf gedacht had.
In een Amsterdamse hoofdstraat in combinatie met bijv een klassieke gehaktbal of rookworst (al dan niet vega) geef ik dit best een jaartje de kans
Die pindakaaswinkels zijn wel dubieus
Mosterd na de maaltijd
Ik zie daar nooit iemand wat kopen. Het lijkt wel een witwaswinkel
In Beaune in Frankrijk zit zelfs een mosterd museum, zit er ook echt al mega lang
In Doesburg in Nederland ook.
Omg love mosterd. Ga daar nu ook naartoe!
Edit: oh wacht, volgens mij wist ik dit. Zij hebben in keuringsdienst van waarde gezeten toch?
Oh werkelijk, wat grappig
In Bautzen in Duitsland ook, maar dat is ook (net als Beaune volgens mij) een plek waar al letterlijk meer dan een eeuw mosterd gemaakt wordt, die ook in het hele land bekend is. Ken Zwolle niet goed genoeg om het zeker te weten, maar volgens mij is dat niet per se een bekende mosterdstad
Zeg je dit irl ook? Ik vind het zo schattig
Geen idee, ik had familie daar dus kwam er al jong en ben gek op Doesburgse mosterd
Ik had al weken kokoswater-cravings maar vind veel merken ook niet zo dus ik heb nu die van Grace gekocht en vind m inderdaad heel lekker!! Denk de lekkerste die ik tot nu toe gehad heb uit pak @issa
chill, was al van plan die te proberen! ben benieuwd, thanks voor t taggen