Vermoed je dat iemand die je kent bij de aivd werkt? Of ken je iemand die bij de aivd werkt?
- Ja
- Twijfel
- Nee
0 stemmers
Vermoed je dat iemand die je kent bij de aivd werkt? Of ken je iemand die bij de aivd werkt?
0 stemmers
Ken jij iemand die altijd moet laten weten dat hij/zij iets al wist?
0 stemmers
Ugh ik heb zo een collega. Vandaag ook weer: ja ik wist het al sinds februari. Ja oké gefeliciteerd?!
Ik weet echt nooit dingen als eerst voor mijn gevoel
Ik probeer het echt af te leren want vind het zelf ook echt cringe als ik het doe. Ook geen idee waar het vandaan komt.
Heb neutraal gestemd want het hangt er heel erg van af hoe heftig het is, echt verliefd vs kleine crush zeg maar, en tot op welke hoogte die persoon dat laat merken. Vind het echt kut en ongemakkelijk als iemand heel duidelijk heel erg into je is en dat niet wederzijds is, maar als het wat meer low-key is allemaal vind ik het een heel ander verhaal en kan het ook wel grappig zijn
Je trekt het nu wel heel erg door naar ingewikkelde dingen, en grote geheimen, en anderen opzadelen mentale last. In mijn beleving is het heel normaal om privédingen met mijn vrienden te bespreken, over gezondheid, relaties, werk, familie, etc. En die privédingen en problemen zijn nou eenmaal niet altijd dingen die hun partners, die mij vaak (een stuk) minder goed kennen en/of een stuk minder dichtbij me staan, hoeven te weten. Zo moeilijk lijkt het me niet om bepaalde dingen gewoon voor je te houden. En als dat wel lastig blijkt voor iemand, dan zal ik minder met diegene bespreken en zal onze vriendschap automatisch dus een stuk oppervlakkiger worden
Voor mijn échte issues ga ik overigens gewoon naar mijn therapeut, daar zadel ik inderdaad ook mijn vrienden niet mee op.
@Fishing natuurlijk is het anders als je het vermoeden hebt dat je vriend(in) in een onveilige situatie zit, maar als een vriend(in) je bijvoorbeeld vertelt dat hij/zij relatietwijfels heeft, om heel onschuldige redenen die niks met onveiligheid te maken hebben, dan is het toch niet zo moeilijk om dat gewoon niet met je partner te bespreken lijkt me?
Tja denken wel gewoon anders over, ik vind het heel normaal om prive dingen te bespreken, maar heb niet zo heel veel prive dingen die absoluut niet met partners of andere vrienden weer besproken mogen worden. Vind die geheimhouding gewoon niet zo boeiend.
Alle aandacht voor de Tweede Wereldoorlog in de aanloop naar 4 en 5 mei…
0 stemmers
Heb jij meer friends die in een relatie zitten of juist meer singles als vrienden
0 stemmers
nav kzk, hecht jij veel waarde aan je woonplaats?
0 stemmers
Ik hecht niet aan de woonplaats ansich maar wel dat ik dicht bij mn vader wil wonen (hij wordt ouder en ik ben de enige die wat zorgtaken voor hem oppakt + enige grootouder van onze kinderen), en die woont hier .
Maar als hij op den duur zou overlijden zou ik het niet erg vinden een uur verder op te gaan wonen ofzo
Ik ga nooit meer naar een plek waar ik niet veel vrienden en familie heb dus kan op drie plekken wonen. De rest is uitgesloten.
Ik hecht niet per se aan de plaats, maar wel aan het feit dat mijn kind hier naar de opvang gaat en mijn werk hier in de buurt is, gewoon dat ons leven nu hier gesetteld is. En vind het, ondanks dat ik niet echt een binding heb met mijn woonplaats, wel een fijne plek om te wonen.
Op dit moment hechten we (mijn man en ik) heel veel waarde aan onze woonplaats. We zijn er beide geboren en onze beide ouders wonen er. Ook zijn twee broers wonen er. Het is een dorp van een kleine 2000 inwoners.
We doen er beide ook veel vrijwilligerswerk.
Maar we hebben laatst voor het eerst gezegd dat we over een paar jaar verhuizen niet uitsluiten. Als onze beide ouders niet meer zouden leven.
Wie zijn we
De vraag is wat jij vindt
Boeit me geen ruk waar ik woon. Maar mijn partner wil wel graag terug naar waar hij opgegroeid is. Wonen we nu zo’n 45 min van vandaan. Hij heeft al zijn vrienden daar, maar eens per week komen die hier en eens per week gaan we daarheen, maar hij wilt vaker en spontaner ze kunnen zien.
Ik ben al regelmatig verhuisd en ik heb gemerkt dat ik me helemaal niet aan een woonplaats verbonden voel.
Kan me alleen wel goed voorstellen dat je dat met kinderen veel meer hebt.
Zij en haar partner en het is toch duidelijk wat zij vind?
Sorry, bericht aangepast: Mijn man en ik en omdat we getrouwd zijn is zoiets wel om een gezamenlijke beslissing. En toevallig delen we hier exact dezelfde mening in.
Dus je kunt in het hele verhaaltje ook ik schrijven.
Haha dat hoeft ook weer niet en ik snap het heus wel maar ik erger me aan stellen die alleen praten in wij en ons. Meer een algemene ergernis
Ik snap je. Point made
Ik heb echt een irritatie aan mensen die een gezamenlijke profielfoto of, nog erger, een gezamenlijk profiel hebben op sociale media.
Ik vind dat altijd zo gierig staan. Alsof je voor social media moet betalen… En nu ik toch bezig ben, mensen die de namen van al hun kinderen in hun fb naam hebben staan.