Huh, je kunt toch ook gewoon over andere mensen praten zonder dingen door te vertellen? Als iemand mij iets in vertrouwen vertelt zal ik het niet snel aan iemand anders vertellen, maar als ik met vriendin A ga eten en we hebben het bijvoorbeeld erover gehad dat zij bij bedrijf X gesolliciteerd heeft, dan is het toch geen doorvertellen als ik dat dan aan vriendin B (die vriendin A ook kent) vertel. Maar als vriendin A bijvoorbeeld vertelt dat ze een relatiecrisis heeft en erover denkt haar relatie te verbreken dan is dat niet aan mij om te delen en houd ik mijn bek (sorry, heel random voorbeeld, maar was het eerste dat in me opkwam)
Ja dit, doorvertellen vind ik wel iets "door"vertellen over de ander dat in theorie tussen jullie moet blijven
Ik lul geen privé dingen door van vrienden ofzo. Maar als het gaat om dingen die niet ernstig zijn of mensen met wie ik geen vertrouwensband heb drijf ik een levendige handel in verhalen van en over iedereen hoor. Is toch heerlijk, alles over iedereen doorspreken? En ik ben ook tering nieuwsgierig. Of het nou mijn vriend is die met verhalen van stamgasten van zijn werk thuiskomt, of mijn vrienden die ik van school ken die iets weten over een andere ex-schoolgenoot, of een collega die een belachelijke beef heeft met haar schoonmoeder, of gewoon een grappig gesprek dat ik met iemand heb in de supermarkt: yes please en reken maar dat iedereen erover hoort . En als ik daar doorheen ben ga ik lekker Normal Gossip luisteren of reality tv kijken.
- Helemaal eens, ik ga los op het airport
- Eens, gewoon even iets meer dan normaal
- Ik eet precies hetzelfde maar no judgement
- Ehh zo werkt biologie niet, ik eet gewoon normaal
- Ik eet juist minder op airport (?)
0 stemmers
Frietjes op airport smaken altijd extra lekker maar ben eigenlijk aan het cutten
Airport = vakantie en vakantie = lekker vretten
CaloriĂ«n tellen er misschien niet, maar euroâs daarentegen helaas wel Ik haal hooguit een drankje voor 4x de normale prijs, en verder neem ik wat snacks mee van thuis en eet ik wel weer als ik op mijn bestemming ben, waar ik meestal voor heel veel minder veel lekkerder eten kan krijgen
Oja so true, burgertje, kleine friet en kleine cola: âŹ18
Wat is waar over jouw wasgedrag
- Ik heb een stoel of andere plek buiten mân kast waar was overheen hangt die ik meerdere keren draag
- Ik heb een hoop op de grond met was die ik meerdere keren draag
- Ik heb een stukje in de kast met dingen die ik meerdere keren draag
- Ik hang/leg alles weer in de kast wat ik meerdere keren draag
- Ik berg mân schone was direct op in mân kast
- Ik berg mân schone was niet direct op in mân kast maar haal het bijvoorbeeld selectief van mân wasrek of uit de droger(stapel)
- Ik berg mân schone was niet op en leef van een stapel was/haal alles altijd van het wasrek
- Ik strijk al mân kleding direct
- Ik strijk sommige kleding direct
- Ik hang eerst was in mân kast en strijk het dan als ik het nodig heb
- Ik strijk ĂŒberhaupt niet
- Ik heb een wasrek
- Ik heb een droger
- Ik heb zoân wasrek die kan draaien
- Ik hang mân was buiten op als het kan
- Ik sorteer mân was op kleur
- Ik sorteer mân was op soort was
- Ik sorteer mân was niet
0 stemmers
Ik heb 60gr en 40gr en thatâs it.
Mn man maakt dan nog allemaal sub wassen: donker 40 / wit 40, nog apart dingen op 30??
En 60gr was is meteen ook de droger was, dan hoef ik niet na te denken wat ik in de droger gooi. Gewoon de hele was haha
Ik zie dingen doorvertellen over mensen meer als random verhalen over anderen mensen, niet per se over geheimen of privĂ© zaken. Ik heb er ook zoân hekel aan als je iets heel privĂ©âs aan een vriendin vertelt en dan weet die partner er ook opeens van. NEE dat is echt niet oke. Ik ben geen vrienden met Henk.
Hier ben ik het 100% mee eens
Ik tel nooit kcal
Oke een polletje voor deze situatie
Een goede vriend(in) vertelt jou iets in vertrouwen. Vertel je dit aan je partner?
- Ja
- Nee
- Heb geen goede vriend(in) / heb geen partner
0 stemmers
En vertel jij verhalen van ât forum aan je partner?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een washok?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben paar jaar geleden uit kast gekomen als queer en dat was een heel lang en moeilijk proces voor mij, en deelde dat voor het eerst met mn (toenmalige) beste vriendin en dat was voor mij echt een pittig moment. Volgende dag zag ik haar vriend (die ik nog niet goed kende, was best nieuw) en die zei (ook echt keihard, schallend over het terras) âNOU WAT GOED HEY DAT JE ER EINDELIJK ACHTER BENT DAT JE OOK OP VROUWEN VALTâ en voelde me toen echt mega verraden.
Er wordt op het gemiddelde vliegveld echt niks eetbaars verkocht.
Depends on hoe vertrouwelijk het is en of het ĂŒberhaupt leuk is om te delen, maar doorgaans wel. Ik hoor ook echt bijna nooit echt zwaar vertrouwelijke zaken.
Mijn vriend doet dit wel met verhalen van zijn vrienden en zij weten dat ook maar ik doe dat zelf niet. Maar niet echte echte geheimen. Meer dingen als wat ze op hun vakantie hebben gedaan en dan is er 1 vriend die bijvoorbeeld niet naar de stripclub mag van zijn verloofde maar mijn vriend gaat dan niet voor mij geheim houden dat ze naar een stripclub zijn geweest. Daardoor kwam ik wel in de ongemakkelijke situatie dat die vriend tegen mij ging zeggen dat hij alles had verteld uit het verleden en dat soort dingen niet meer zou doen maar dan hoor ik van mijn vriend dat als hij alleen met de mannen is dat hij dan wel weer drinkt en drugs gebruikt maar als ik er ben is die opeens altijd nuchter.
Leuke vriend!
Ik neem aan dat je het hebt over die vriend van mijn vriend. Ik ben het ook niet eens met zijn gedrag. Mijn vriend en hun hele vriendengroep ook niet en die gaan ook niet liegen voor hem tegen zijn verloofde. Dus ben heel benieuwd hoe de eerste ontmoeting gaat zijn want ik denk niet per se dat dat goed afloopt voor die ene vriend en dat hij dat zelf ook wel weet en daarom alles heeft opgebiecht recentelijk.