Als ik altjd kies waar ik zin in heb. Betekent dat dat er heeeeeeel veel pizzas (weer) aan de deur komen, het is lekker, snel, makkelijk. Ik heb denk ik van mijn 15e tot aan mân 25ste gemiddeld genomen wel 4x in de week pizza gegeten. Elke pizza is anders, diepvries, vers, bestellen. 
Maar néé het betekent niet persĂ© dat ik meteen weer terug val. En misschien klinkt het extreem. Maar ik was nadat ik een kantoor baan kreeg 20 kilo aangekomen. Te weinig bewegen, teveel / te gemakkelijk eten. En ik heb dat gewoon omgezet naar opletten met wat ik in mân mond stop. Zo stop ik op dit moment eerder gezonde vetten in mân mond dan ongezonde, eet ik regelmatig vis, meer groente. fruit mag nog wel wat beter en houd ik me aan mân calorieĂ«n behoefte.
En op donderdag betekent dat, dat ik nergens naar hoef te kijken. Al eet ik dan alsnog gezonde vette vis, dan mag ik bij wijze van 4kilo wegwerken als ik dat wil.
Oh en hoe ik het nu doe, betekent ook niet dat ik nooit spontane dagen kan hebben. Dit weekend ga ik een weekend weg met de fam voor hun robijnen huwelijk en ga ik ook zeker niet moeilijk doen. Maar ik kan daarna wel weer mooi verder met hoe ik het op dit moment aanpak. Het werkt gewoon voor mij.