Stel je persoonlijke vraag #54

Ik kreeg eerst een “ja maar het kraantjeswater uit Gent is het lekkerste van België”
Don’t give a fuck, schrap het van de rekening en ze hebben toegegeven. En hadden ze het niet gedaan dan was ik geld gaan afhalen en had ik de rekening -5 euro gedaan.

7 likes

Dit is ook een afschuwelijke leugen

Je bek zit al onder de kalkaanslag als je ernaar kijkt

11 likes

Zolang het niet uit een pak komt en er verse sinaasappels aan te pas komen is het imo gewoon verse jus, of je het nu 's morgens perst of à la minute. Bovenstaande opmerking vind ik wel een beetje gek haha, dan moet het bedrijf gewoon investeren in een knap apparaat, niemand zou z’n vingers moeten riskeren om verse jus te kunnen serveren. (Of serveer het gewoon niet, ook een optie.)

8 likes

Niks met kraantjeswater, maar echt gestoord om daar 5 euro voor te durven vragen?!

2 likes

Ik denk dat het flessenwater op was en dat ze daardoor kraantjeswater gaven ipv dit gewoon te vermelden en uiteraard geen 5 euro voor aan te rekenen.

Die vingers opmerking was meer een grapje dan realiteit, maar het was zo’n groot apparaat wat automatisch draaide en als je de sinaasappel dan niet goed vast had dan glipte die dus weg. Je vingers raken niet echt beschadigd want dat ding stopt automatisch als de druk eraf is maar je hebt alsnog liever niet dat de sinaasappel de hele tijd wegschiet omdat je druk voelt om het even snel snel te doen. Daarom persten we alleen bij op het moment dat je best 1 persoon kon missen op de vloer en die kon zich dan vol focussen op het persen en gewoon de tijd ervoor nemen.

Edit: Mijn vorige werkgever was echt niet altijd even top maar werknemerveiligheid is nooit in het gedrang geweest. Liever even iets niet verkopen dan dat iemand zich bijvoorbeeld in zijn vinger snijdt omdat die denkt iets snel snel te moeten doen.

2 likes

Ik heb me eens laten vertellen dat ze jus uit een pak ‘vers’ mogen noemen. Pas als er versgeperst staat moet het echt ter plekke geperst zijn. Sindsdien vraag ik bij verse jus altijd of het uit een pak komt. 7/10 is dat het geval en bestel ik lekker iets anders.

4 likes

Ja horecagelegenheid (groot concern) waar ik werkte toen ik 16 was deed dit. Kwam (logisch) super veel discussie van. Echt weer zoiets dat ze hogerop bedachten en alle scholieren die er werken ermee opzadelen. We zeiden het op n gegeven moment maar bij bestellen erbij :sweat_smile: heeft ook niet lang geduurd volgens mij

Tas met gouden hardware als je enkel zilveren sierraden draagt

• Stom
  • Kan wel
  • Leuk

0 stemmers

1 like

Dit is een van de grootste stiekeme struggles in mijn leven. Draag altijd zilveren sieraden maar m’n favo tas is zwart met goud. Denk niet dat iemand het opvalt maar ik erger me dagelijks en kan geen goede andere tas vinden en wil ook totaal niet al m’n sieraden om gaan wisselen. Ooit zal ik er vrede mee vinden, hoop ik :tired_face:

6 likes

Ik draag gerust goud en zilver tegelijk dus zou niet weten waarom dit niet zo kunnen

7 likes

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit nagedacht over de kleur van de ritsen en slotjes op mijn handtassen en al helemaal niet in relatie tot welke sieraden ik draag.

8 likes

Zou willen dat ik het kon accepteren maar het lukt niet. Draag zelf alleen goud maar mijn allerlievelings riem heeft zilveren hardware en nu hangt ie al tijden aan mijn kledingkast voor de sier. Probeer het soms maar krijg echt error.

10 likes

goud in sieraden vind ik mooi, in hardware bij tassen eigenlijk altijd lelijk (bij mij dan)

4 likes

Haha ik heb dus een hele mooie tas gezien die gouden hardware heeft, maar ik draag alleen zilver/witgoud dus twijfel of ik het stom ga vinden. De versie met zilveren hardware oogt heel cheapo en vind ik veel minder leuk. Dus ik herken me echt helemaal in deze reacties

Ik vind het in theorie kunnen, maar ik vind alles met goud mega lelijk dus daarom stom

2 likes

jij hebt iets duurs gekocht en plaatst het in het show je laatste aankopen topic

paar uur later plaatst een andere forummer dat artikel in het “lelijke dure items” topic, vind jij dit vervelend?

• nee, ik ben nog steeds blij met mijn aankoop
  • ja, nu begin ik te twijfelen over mijn aankoop en overweeg het terug te sturen
  • een beetje ongemak, misschien haal ik mijn post in het aankopen topic weg

0 stemmers

moeten we vaker iets uit het aankopen topic in het lelijke dure dingen topic plaatsen?

• ja, grappig
  • nee, echt gemeen

0 stemmers

ik volg dus zo’n (deens sorry) instagram account met allerlei dingen die we vaker zouden moeten doen, zoals op je eigen feestje mensen een voor een wegsturen “en nu zeggen we dag tegen Marieke!” of gasten een minus one te geven in plaats van een plus one :joy: daardoor inspiratie voor deze vraag, is (nog) niet gebeurd (voor zover ik weet)

12 likes

Ik vind het eigenlijk gemeen, maar als we dan toch gaan crossposten, dan wil ik ook de tegenhanger ‘goedkope SHEIN meuk’.

(Edit oh ik was nog niet bij in het aankopentopic, beetje mosterd na de maaltijd nu)

11 likes

Dit herinnert me eraan dat er daadwerkelijk een “Chinese webshops”-topic oid was!!

2 likes
2 likes