Stel je persoonlijke vraag #54

Ik zie daar nooit iemand wat kopen. Het lijkt wel een witwaswinkel

2 likes

In Beaune in Frankrijk zit zelfs een mosterd museum, zit er ook echt al mega lang

In Doesburg in Nederland ook.

2 likes

:astonished:
Omg love mosterd. Ga daar nu ook naartoe!

Edit: oh wacht, volgens mij wist ik dit. Zij hebben in keuringsdienst van waarde gezeten toch?

2 likes

Oh werkelijk, wat grappig

1 like

In Bautzen in Duitsland ook, maar dat is ook (net als Beaune volgens mij) een plek waar al letterlijk meer dan een eeuw mosterd gemaakt wordt, die ook in het hele land bekend is. Ken Zwolle niet goed genoeg om het zeker te weten, maar volgens mij is dat niet per se een bekende mosterdstad :sweat_smile:

1 like

Zeg je dit irl ook? Ik vind het zo schattig :joy:

3 likes

Geen idee, ik had familie daar dus kwam er al jong en ben gek op Doesburgse mosterd :smiley:

1 like

Ik had al weken kokoswater-cravings maar vind veel merken ook niet zo dus ik heb nu die van Grace gekocht en vind m inderdaad heel lekker!! Denk de lekkerste die ik tot nu toe gehad heb uit pak @issa

3 likes

chill, was al van plan die te proberen! ben benieuwd, thanks voor t taggen

2 likes

Haha ja dit is wel zoals ik praat :smile:

4 likes

Ze worden gesubsidieerd of anderszijds gematst door gemeenten om leegstand op goede locaties tegen te gaan. Daarom zitten ze ook steeds ergens anders.

Ik ben wel ooit een paar keer geweest, toen het net open was, en het is wel lekkere pindakaas. Maar ook heel gimmicky. Ik hou van mosterd maar dat is niet iets dat je vaak koopt, ik zou zeker eens langsgaan maar hooguit een paar keer.

2 likes

Hebben jullie een doorlopende reis en annuleringsverzekering?

• Ja
  • Nee
  • Ooit gehad nu niet meer
  • Ik sluit soms voor een individuele reis af, niet doorlopend

0 stemmers

Ik krijg net mijn factuur binnen en 1 juni wordt een premie van bijna €500 afgeschreven :sob::sob: vind het zooo duur, twijfel bijna of ik het wel moet doen maar ga in augustus op vakantie dus denk het wel.

2 likes

500? Is dat dan voor 2 personen? Anders heb je wel echt een hele dure verzekering, zelfs met wereldwijde dekking.

7 likes

Jaa wel voor twee je hebt gelijk, maar ik betaal voor beide dus was het even vergeten.

1 like

Wat??? Ja idd @Nysmn dat is echt geen normale premie volgens mij? Ik moet toegeven dat ik de mijne niet zelf betaal maar volgens mij is die niet boven de 200€

3 likes

Mijne is dus net iets minder dan €250 pp.
Werelddekking. Annulering voor 3000 per persoon verzekerd, calamiteiten is verzekerd, bagage is verzekerd, medische kosten en hulpverlening.

Maar ja was even vergeten dat het voor twee personen is idd🤣

2 likes

Voor mijn wereldwijde dekking betaalde ik iets van 220 en dat was twee jaar geleden, dus dan kan 500 voor 2 personen wel kloppen hoor! Vooral als je ook medische kosten gedekt wilt hebben. Voor Europa zit ik nu op 100 denk ik.

2 likes

Ik heb alleen reis en medisch. Qua bagage heb ik toch weinig bewijzen en bonnetjes meer en ik neem geen laptop oid mee. Annulering vind ik altijd heeel duur, alleen als ik een grote rondreis plan zou ik dat doen. Maar voor m’n kampeer en stedentripjes vind ik het overbodig.

9 likes

Als ik het zo snel bij ING uitreken kom ik op < 25€ p/m incl partner! Voor alles maximaal. Maar goed, je hebt het vast uitgezocht :joy: snap je schok iig wel

2 likes