Stel je persoonlijke vraag #54

Klopt. Maar dat is niet m’n favoriet. Dus daar had ik niks over te zeggen.

1 like

Wat is jouw favoriete achtbaan in de Efteling?

• Vogel Rok
  • Python
  • De Vliegende Hollander
  • Joris en de Draak
  • Baron 1898
  • Max & Moritz
  • Ik ben niet in de Efteling geweest of niet in de achtbaan

0 stemmers

Als je Max & Moritz de leukste vindt, welke kant is dan je favoriet?

• Max (blauw)
  • Moritz (groen)

0 stemmers

3 likes

Dat is uiteindelijk natuurlijk waar het om gaat!

4 likes

Nee, maar ben wel aangesloten bij een vakbond! Hebben me ook super geholpen toen het nodig was.

3 likes

Nu nog even overal betekent schrijven

7 likes

Dat is echt veeeel? Ik betaal per maand iets van 3.20, wel korting ivm andere verzekeringen daar maar dan alsnog zoveel goedkoper. Incl werelddekking etc ook.

3 likes

Mn moeder zei dat het wel jarenlang duurde en ze vaak apart van ons aten. Jarenlang dus alleen ons eten geven en naar bed. Ergens tussen 8 en 9 uir aten mn ouders altijd.

Vind jij dit te laat?

• Ja dit vind ik laat
  • Een beetje?
  • Nee niet laat
  • Anders(?)

0 stemmers

2 likes

Vooral raar dat je bewust dan geen avondeten met elkaar hebt? Eten is toch zo veel meer dan alleen voeding tot je nemen

8 likes

Ik vind dit eigenlijk wel chiller, lekker samen met z’n tweeën eten en echt genieten van het eten in plaats van op de kinderen letten. Maar dan verlies je ook je hele avond en moet je om 9 uur nog schoonmaken.

Toen we nog geen kinderen hadden aten we sowieso pas na half 9.

9 likes

Je hebt samen met je partner een account bij een winkel waar je punten spaart voor korting bij nieuwe aankopen. Je deelt deze korting altijd. Het is je verjaardag en je krijgt hierdoor 20 euro korting bij een volgende aankoop. Het account staat toevallig op jouw naam, dit had ook andersom kunnen zijn. Wat doe je?

• Mijn verjaardag dus van mij
  • Delen
  • Weggeven aan je partner

0 stemmers

M’n partner wil het zelf houden en ik vind het zo gierig van hem :triumph:

Samen = dus delen

5 likes

Oh my god ik heb ook niks aan jullie

Kan me er niks bij indenken om financieel te “concurreren” met m’n partner.

14 likes

Kan je iets meer info geven. Welke winkel? Sparen jullie niet voor hetzelfde?

Ik denk gewoon de eerste die er gaat bestellen, want anders verloopt zon bon toch vaak. Of bestellen jullie er beiden wekelijks?

23 likes

Huh nee 2030 toch want elke 5 jaar

1 like

Dat valt op een zondag

2 likes

Nee doordat het altijd in het weekend valt (o.a. door schrikkeljaren) is het echt pas dan

1 like

@PiuPiu ja oké geen vrije dag want weekenddag maar het is dan nog steeds elke 5 jaar een nationale feestdag. Onder andere Eerste Paasdag valt altijd op zondag dus je bent altijd vrij, maar dan blijft het wel nog steeds een nationale feestdag.

1 like

Ze heeft het over vrije dag niet over feestdag