Hou op hoor haha
Ik denk alleen maar wat onhandig zo in een kast? Moet je echt zoeken naar t juiste potje
Ken je ook dit klap liedje?
Er is een vrouw vermoord
Achter het gordijnenkoord
Ik heb het zelf gezien
Het was op nummero tien
Het bloed liep langs de trap
Het leek tomatensap
Ik nam er een likje van
Ik werd er misselijk van
Ik bel de politie op
Ik zeg mijn naam hardop
Mijn naam is Ia Dea
Dikke dikke Thea
Poef!
- Ja
- Nee
- Wtf is dit voor liedje
0 stemmers
Hoeveel uur werk jij in de week?
- Ik werk niet
- 1 - 4 uur
- 5 - 8 uur
- 9 - 12 uur
- 13 - 16 uur
- 17 - 20 uur
- 21 - 24 uur
- 25 - 28 uur
- 29 - 32 uur
- 33 - 36 uur
- 37 - 40 uur
- Meer dan 40 uur
0 stemmers
Ik werk nu 40 maar heb ook veel reistijd en vind het stiekem vreselijk, ik ben echt geboren om meer vrije tijd te hebben hoor
Lekker nummertje, lang niet in mān hoofd gehad. Thanks
Genieten op het schoolplein van een streng streng christelijke basisschool
Bij ons kotsten we in de gang van het bloed. En als je de politie opbelt begint het weer opnieuw.
Zou jij iemand betalen om je vakantie te plannen/boeken?
- Ja
- Ja doe ik al
- Nee kan ik prima zelf
0 stemmers
Zou je het erg vinden als je nooit meer kan of hoeft te koken?
- Ja
- Beetje
- Nee chill juist
0 stemmers
Ik heb dus, waarschijnlijk onterecht, een heel lage dunk van mensen die in de toerisme sector werken, denk altijd dat dat de minst creatieve types op aarde zijn.
Denk gewoon, zeer mogelijk delusional, dat ik daar zelf veel meer talent voor heb dan mensen die voor een reisbureau of als advisor werken.
Ik zou er wel iemand voor willen betalen, maar heb dat nog nooit daadwerkelijk gedaan. In de praktijk zoek ik het zelf uit. Maar vind het echt kutwerk eigenlijk. Heb weleens uuren ergens aan besteed en bijna hotel geboekt, toen ik erachter kwam dat de vliegtickets echt zo duur en op onhandige tijden waren dat dat allemaal weer de prullenbak in kon en het een compleet ander land werd.
Kan ik prima zelf, dacht ik, tot ik een keer een vlucht had geboekt en er 0 plekken waren om te slapen behalve een hotel van 500 per nacht dat was lekker stressen.
Oh of die keer dat ik in NZ een campertje wilde huren en doodleuk vroeg of het vanaf morgen kon en dan voor een week of 4 (was op hele lange reis) en ze me aankeken alsof ik gek was en zeiden dat alles voor de komende 6 maanden was volgeboekt.
Bij nader inzien kan ik dit helemaal niet.
Maar wel het hele jaar rond
Hoe hard zou jij balen als jij deze huisarts was?
- Niet, dat is mijn baan
- Beetje, moet dat vlak voor het weekend?
- Vrij erg, echt geen zin in
- Enorm, ga gewoon thuis dood pls
0 stemmers
Meer info: Besmette man heeft mogelijk tropische ziekte, in contact geweest met vijf anderen - NH Nieuws
Ik hoop niet dat hij op donderdag in de bieb in het dorp was, anders ben ik zelf misschien de lul
Vandaag is donderdag? Wel grote kans denk ik.
Oeps, gisteren.
Helemaal niets geleerd van covid. š«¶
Ik zit me vooral af te vragen wat voor mysterieuze āzeer besmettelijkeā ziekte deze man dan heeft
Ugh en dat woord ābron en contactonderzoekā
lassovirus ofzo zegt de Telegraaf, maar die zeggen wel meer dus we gaan het meemaken en anders zien we wel.