Stel je persoonlijke vraag #54

Beetje tussen klen-sur en klen-zuh in eigenlijk

5 likes

Ja die R is een beetje een aardappel in je keel r bij de Britten dan.

Edit: dit woord niet 50x zeggen in je hoofd want dan vergeet je helemaal de uitspraak hahaha

3 likes

Dit dacht ik dus ook, maar als je googlet staat er klen-zuh. Maar ik dacht cleaning=kliening, dan zal het ook klien-sur zijn…

1 like

Het komt niet van cleaning maar van cleansing. Wel verwarrend dat ze zo op elkaar lijken ja

7 likes

Ja ik denk omdat ik ergens wel gewoon een r in de keel hoor haha, ben altijd heel slecht in die phonetische omschrijvingen uitspreken.

1 like

Aha, dank je voor je uitleg!

https://tweakers.net/nieuws/232870/google-heeft-probleem-met-niet-werkende-chromecasts-opgelost-rolt-fix-uit.html

5 likes

Als ik het google staat er ā€œklen-zrā€ als uitspraak

Ja, dat is Amerikaans.

3 likes

Het reünieconcert van de OG K3

• Ja hier MOET ik bij zijn
  • Mwah misschien als het niet te duur is
  • Nee bedankt
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Het lijkt me wel geinig omdat ik als kind echt een hele grote K3 fan was. Maar dan beeld ik me in dat ik daar met allerlei andere volwassenen infantiele kinderliedjes sta te zingen en dan cringe ik zo hard dat ik absoluut niet wil.

11 likes

Ben jij als kind fan geweest van K3?

• Ja
  • Ja, ook later nog
  • Nee, was ik al te oud voor
  • Nee, was mijn smaak niet
  • Anders

0 stemmers

2 likes
  • K3
  • M-Kids

0 stemmers

2 likes

Wij hadden hier vorig jaar een 19-jarige stagiaire die oprecht fan was van K3. Ik snapte er niks van. Toen we allebei 13 waren en mijn nichtje fan was vond ik dat al heel erg raar.

4 likes

Maar hoe ben je dan nog fan? Volgde ze al het laatste nieuws?

3 likes

Nee ze had een heel groepje waarmee ze zoveel mogelijk concerten bezocht.:sob:

1 like

Beetje hetzelfde idee als de Toppers misschien? Dat je gewoon geniet van de sfeer/muziek?

3 likes

Maar ironisch? Of echt?

4 likes

Helaas niet ironisch. Ze begon dolenthousiast vertellen over shows die ze op de planning had staan.

3 likes

Ja dit inderdaad. Ik ben afgelopen 3 jaar ook 2 keer naar een concert geweest, maar noem mezelf niet fan. Maargoed thuis heb ik af en toe wel buien dat ik hun muziek luister, en dan bijv vooral ook de liedjes die ze hebben gezongen tijdens Liefde voor Muziek (geen kindermuziek dus).

2 likes