Ohja klopt idd!
Haha ja heb ik dus nog, maar ik schaamde me eigenlijk te erg om dat te antwoorden.
Is natuurlijk wel zo dat ik me daardoor kan permitteren snachts niet mobiel bereikbaar te zijn, maar als ik die niet had, had ik het misschien nog steeds gedaan.
Over zulke noodgevallen denk ik dan weer nooit na. Ben sowieso erg onbereikbaar omdat ik altijd mân geluid uit heb staan.
Ik kreeg ook pas heel laat een mobiele telefoon (18+) en ben die vibe denk ik nog steeds een beetje gewend. Zie me nog met geprint 9292OV reisadvies met vriendinnen afspreken en die dan maar moesten afwachten of ik niet weer eens een trein gemist had
Qua geluid van mân telefoon zou ik nog eens wat onderscheid in apps moeten maken. Ik heb nu alles aan of alles uit.
En jij?
- Geen onderscheid: alles aan of uit
- Alleen uitzondering voor gebeld worden
- Een aantal apps hebben hun eigen instellingen
- Ălke app heeft netjes zân eigen instellingen
0 stemmers
Ik voel me nu oud haha, maar hoe doe je dit (android)? Ik heb ook altijd mijn telefoon op stil, maar ik zou wel graag hebben dat hij gaat trillen als ik gebeld word.
Ik ben daar zelf te lui voor dus weet het ook niet maar kan me niet voorstellen dat dat heel ingewikkeld moet zijn!
Dat kan je heel simpel uitzetten natuurlijk. Ik zet âs nachts altijd mân wifi etc uit en mân geluid aan zodat ik het alleen hoor als ik gebeld word.
Nee die vind ik ook vervelend. Wil gewoon bereikbaar zijn zonder dat mensen moeilijke capriolen uit moeten halen. Stel de politie of het ziekenhuis belt of de buurvrouw van mân moeder dat ze is gevallen, weet ik veel, dan komen ze daar weer niet doorheen.
Bij je instellingen en dan geluid kun je in elk geval aanzetten dat er wel of geen meldingsgeluid is en ook hoe hard je volume is bij gebeld worden en bijvoorbeeld media zoals YouTube
Ik heb focus modus ingesteld, als ik op werk ben krijg ik meldingen van werkgerelateerde apps, en heb ik op mân beginscherm ook alleen die apps staan. Die gaat automatisch aan als ik op werk aan kom.
Verder heb ik privé alle meldingen uitstaan, ook die rode ééntjes.
Oh wauw wat hebben weinig mensen een huistelefoon. Mn opa had zoân ding aan de muur hangen en daar moest je helemaal aan draaien. Ik wist nooit of het er nou voor de sier zat of niet. Volgens mij wel ooit gebruikt iig.
Heb jij behoefte aan een huistelefoon?
- Nou nee
- Ja
0 stemmers
Ik denk dat 90% van de mensen met een huistelefoon of oud zijn en niet beter weten/niet goed zijn met mobiele telefoons, of een internetabonnement hebben waar het gratis bij zit en het daarom maar gewoon laten.
Bluetooth is helemaal niet slecht voor je hersenen, dus het maakt sowieso niks uit. Andere âstralingâ uit je telefoon ook niet.
Dus ik leg met liefde mijn telefoon naast mijn bed of zet zoân masker op als ik dat zou willen.
Mijn ouders hebben laatst hun huisnummer opgezegd en toen stuurde mijn vader een appje in onze app met allerlei herinneringen, bijv de gesprekken met hun ouders (mijn opaâs en omaâs dus), goed nieuws, slecht nieuws, alles ging over de telefoon. Vond het zo cute
Ik heb âm omdat ik voor ⏠3 per maand onbeperkt bel met anderen met dezelfde provider en dat is net iets goedkoper dan mijn huidige mobiele telefoonabonnement veranderen naar onbeperkt bellen.
Ja, en ook die generatie doet steeds meer mobiel.
Ik belde laatst mân schoonouders op de huislijn en toen mân schoonvader van 85 opnam vroeg hij waarom ik niet gewoon op zijn mobiel belde
Haha ja toen mijn ouders er nog een hadden belde ik ook wel eens op de huistelefoon en dan zei mijn moeder âhallo bel me gewoon mobiel, dan hoef ik niet op te staanâ
- Jezelf uitkleden
- Je haren droog houden/vastmaken
- Jezelf inzepen
- Scrubben
- Je haren wassen
- Scheren
- Jezelf afdrogen
- Jezelf insmeren
- Je kleding aantrekken
- Iets anders
- Ik vind niks vervelend hieraan
0 stemmers
Ik heb echt nooit zin om mezelf af te drogen en lig het liefst daarna een half uur zonder kleding op bed
Douche droogmaken
Oké instagram heeft je nu de diagnose trauma en functional freeze gegeven
Haren drogen en in model brengen.
Chocolademelk
- Warm
- Koud
- Met slagroom
- Niet
0 stemmers