Rende laatst met m’n sleutels en telefoon in bh gepropt en was zo kut dat ik meteen een vest heb besteld (en ik ren nog niet eens 5km come @ me)
Als een vriendin hetzelfde kleding item koopt als jij?
- Leuk juist!!!
- Maakt me niet uit
- Alleen niet leuk als het iets speciaals is
- Altijd stom
0 stemmers
Wat staat er op jouw Anti-Bucketlist?
- Naar een kattencafé
- Cruisevakantie
- Naar Dubai
- Backpacken
- Skydiven
- Een helikoptervlucht maken
- Een marathon rennen
- Een zwangerschapsshoot doen
- Zwemmen met dolfijnen
- Een wereldreis maken
- In een kooi bij haaien gedropt worden
- Duiken
- Een trekking in Nepal doen
- Kamperen
- Een designerbag kopen
- Naar New York
- Meedoen aan Expeditie Robinson (als het kan voor rando’s)
- Een tattoo laten zetten
- Een wijncursus doen
- Niks van dit ik zou dit allemaal wel willen
0 stemmers
Wat vind je het leukst aan Het opbiechttopic zonder omg-reacties
- De goeie biechten zonder de reacties
- De rel die er volgt nadat iemand iets gebiecht heeft
- De biechten die eigenlijk gewoon een saaie mening zijn
- Niks ik vind dat topic niet leuk / kijk er niet
0 stemmers
Sommige dingen staan er op meer uit principe zoals de cruise. Ik zou me daar wellicht wel vermaken maar vind het de last voor het milieu niet waard. (no shame naar men die het wel doet, dit is mijn eigen afweging). Andere dingen lijken me gewoon oprecht verschrikkelijk en wil ik simpelweg nooit doen. Zoals een marathon rennen, want hardlopen is niet mijn sport.
Of begrijp ik dan de anti bucket list verkeerd en staan daar überhaupt alleen maar principekwesties op?
Gewoon iets wat jij never zou willen doen, maakt verder niet uit waarom niet
Als ik 50+ ben wil ik wel een rivercruise doen, weet niet of dat telt als cruise.
Hangt er vanaf of ik met iemand ben met wie ik deel, dan vind ik het juist veel chiller om een ander gerecht te nemen zodat je meer kan proeven. Anders boeit het me idd niet.
Ja het lijkt me ook saai en ook ergens het risico niet waard? Laatst ook weer zo eentje die ineens in de Hudson stortte uit het niets, zou daar geen zin in hebben.
Staat deze op regulars? Ik kan het volgensmij niet eens vinden
Members only
Ik kom hier ook echt samen met jou nu pas achter ![]()
Wie vind je instinctief sympathieker?
- India
- Pakistan
0 stemmers
Ik vind India dus best wel Israel vibes hebben met dat Hindu nationalisme en ze zijn ook heel erg pro-Israël.
Pakistan - taliban, dus geen sympathie van mij.
Vond het best een powermove dat ze geld kregen van Amerika en tegelijkertijd Bin Laden verstopt hielden ![]()
Bin Laden
- Een moderne hitler
- Een beetje evil
- Begrijpelijk evil
- Een vrijheidsstrijder
- Beter dan Amerika
- Een icoon
0 stemmers
Moeten we aardiger zijn voor elkaar?
- Ja voor iedereen
- Ja voor forummers
- Ja voor je omgeving
- Ja voor je familie
- Nee
- We moeten niks
0 stemmers
Omdat een ocean cruise heel slecht voor het milieu is en een river cruise minder.
Ik haat deze opmerking
Het minst leuk in ieder geval dat mensen hun posts weer verwijderen zodra er ook maar een beetje kritiek komt. Denk gewoon eerst even na voordat je wat post en anders own je shit gewoon. 95% van de tijd is het ook gewoon helemaal geen OMG-reactie op een biecht maar terechte kritiek op iets doms dat iemand zegt.
Misschien moeten we dan een ‘OMG reactie’ gaan definiëren.
( heb deze juice trouwens totaal gemist hoor maar ik zie echt telkens in dit topic deze discussie voorbij komen)