Dit lijkt me heerlijk. Maar heb een peuter die ik wil kunnen horen als het nodig is. Dus voorlopig nog even niet. Maar kijk al uit naar een nacht slapen met zoiets op.
Ik wil dit ook waar heb je dit gekocht ?
Ik heb deze.
Eerste nacht vond ik hem wat groot en lomp, maar dat was echt alleen in het begin.
Ik ga nu naar regen en vogels luisteren
Maar bij veel bedrijven is dit ook helemaal geen vrije dag ligt aan je Cao en bij mijn laatste 2 banen dus niet
Ik elk jaar
Ja maar heb het net opgezegd voor volgend jaar omdat we gaan verhuizen binnenkort en daar geen ah in de buurt is
Zit jij in de OR?
- Ja
- Nee
- nvt
0 stemmers
Ben je bhvâer?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Heb je weleens een pmo (preventief medisch onderzoek) laten doen via je werkgever?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Hoe oud is jouw badkamer?
- Ouder dan jaren 60
- Jaren 60
- Jaren 70
- Jaren 80
- Jaren 90
- Jaren 00
- Jaren 10
- Jaren 20
- Als sla je me dood
0 stemmers
Zelfde leeftijd als het huis zelf dus die moet nog even mee (2013)
Alleen voor Nederlanders
Ik las laatst dat iedereen 3 handdrukken is verwijderd van iemand die bij de MH17 is omgekomen. Klopt dit voor jou?
- Ja
- Nee
- Niet 3 handdrukken, maar wel 4 of 5
- Weet ik niet
0 stemmers
Oke maar wij weten toch niet hoe oud jouw huis is? Kan ook 1920 zijn
Haha ik dacht echt even dat veel mensen een honderd jaar oude badkamer hadden en dat ik niet moet zeuren over mijn lekkende 37 jaar oude badkamer, maar die zijn dus splinternieuw.
Wij hebben een houten badkamermeubel en er liggen overal handdoeken tegen het lekken van de badkuip. Dus die willen we wel dit jaar verbouwen.
Toevallig is enkele jaren geleden onze badkamer verbouwd. Die er daarvoor in zat is er denk in de jaren 90 in gezet, dus heeft er wel zon 20 / 25 jaar ingezeten.
Ha ja is ook zo alsof je dan in die lijst gaat kijken wat ik heb aangevinkt, ik zal het erbij zetten
dit kunnen de meeste mensen toch niet weten? je kent iemand die iemand kent die iemand kent die is omgekomen?
maar klopt voor mij niet want ik ken iemand waarvan directe familieleden zijn omgekomen dus twee handdrukken. desondanks vind ik het een vage vraag
Oh ik vind een houten bankkamermeubel juist stijlvol maar ik denk niet dat wij dezelfde bedoelen haha
Ja ik ging er vanuit 3 of minder, dus wel gewoon ja geantwoord.
4 weken oud (daarvoor 50 jaarâŠ)
oooh hmm ik heb juist op nee gestemd omdat van precies 3 uitging. misschien is dat wel fout
Ja misschien als het goed geimpregneerd is, het kan echt wel mooi zijn maar ik vind het heel onpraktisch en het vergt wel wat onderhoud. Meeste is nu houtlook en dat vind ik best mooi, maar mijn man is getraumatiseerd door het hout dat we nu hebben haha.