Stel je persoonlijke vraag #54

Onze badkamer is even oud als ons huis, dus uit eind jaren 90. Maar hij is echt vol gebreken. De thermostaat kraan van het bad is niet meer te verzetten dus het water is standaard 40 graden wat net te warm is dus moet ik altijd met de douchekop koud water erbij spuiten (en goed mikken anders is de halve badkamer nat). De handdoek radiator werkt niet meer (wordt gewoon niet warm) dus is eigenlijk gewoon een handdoekenrek. En er zitten overal vochtplekken, afbladderende verf, hier en daar roestplekken en kitranden die niet meer goed zijn. Die badkraan en radiator was overigens al zo toen we hier gingen wonen maar zijn van die typische dingen die je niet checkt als je een huis koopt. Kortom de badkamer is echt hoognodig aan vernieuwing toe en ben echt bang voor wat er qua lekkages achter vandaan komt. Hopelijk kunnen we er snel iets aan gaan doen want het stoort me enorm.

De badkraan is wel iets dat je gewoon kan vervangen toch als het je zo stoort? Of is het een hele rare die vastgelast zit aan je bad ofzo.

7 likes

Als jij iemand kent, die iemand kent die zo’n ingrijpend verlies heeft meegemaakt heb je dat toch vaak wel gehoord?

3 likes

ik denk dat dat heel erg per persoon verschilt eigenlijk. ik wist het van de persoon die ik ken ook pas toen we al een jaar collega’s waren en ik ontmoette haar echt jaren na mh17. dus dan komt het vast ook minder vaak ter sprake dan toen het net gebeurd was. maar misschien dat mensen er juist meer over praten als het minder dichtbij is?

4 likes

Oh dit lijkt me echt geweldig. Ik luister eigenlijk altijd een luisterboek als ik ga slapen en met oortjes in is dat best irritant

Ja klopt, maar de hele badkamer moet gewoon vervangen worden en ik heb er pas vrij korte tijd echt ‘last’ van (want ik ga zelf nooit in bad, alleen ons kind) dus dan vond ik het altijd zonde geld.

1 like

Ja dit ik ken iemand al 4 jaar en het kwam toevallig ter sprake eergisteren omdat het over vliegangst ging en voor haar waren het directe familieleden

1 like

Er liggen al sinds donderdag mensen bij de ZiggoDome voor Billie Eilish die pas vanaf zondag speelt :cowboy_hat_face: :cowboy_hat_face: :cowboy_hat_face:

• Snap ik wel
  • Zou ik voor geen enkele artiest over hebben
  • Zou ik wel over hebben voor een bepaalde artiest
  • Heb ik vroeger weleens gedaan maar zou ik nu niet meer doen

0 stemmers

En dan die girlies die met hun eigen nummertjesysteem lol ben echt benieuwd hoe dat gaat als er straks mensen zogenaamd “voorkruipen” omdat ze geen nummertje hebben haha

Ga jij naar Billie Eilish?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

4 likes

Dat dat mag? Een week is wel heel lang.

1 like

Nee mag volgens mij ook niet, neem aan dat daar op gehandhaafd wordt

2 likes

Volgens mij worden mensen weggestuurd door politie. Althans, dat heb ik begrepen.

1 like

Ahh hebben ze voor niks een luier aangedaan

1 like

Laatst vroeg iemand hier iets over een broodrooster, een bepaald onderdeel oid. Maar ik was best verrast door de hoeveelheid die geen broodrooster hebben. Maar misschien gebruik ik dat ding wel veel meer dan gemiddeld.

Heb jij een broodrooster?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind geroosterd brood niet zo lekker, dus ik zou niet weten waar ik het voor zou gebruiken. Pita broodjes enzo doe ik in de oven en tosti’s in de pan of grill.

1 like

Nouja een tosti kan natuurlijk nooit in een broodrooster haha. Ik vind pita broodjes er dus wel ideaal in! Echt top, maarja als je gewoon geroosterd brood niet lekker vindt is het waarschijnlijk iets wat achterin een kast gaat staan. Ik ging er gewoon vanuit dat iedereen wel een broodrooster had, zegmaar net zoals een waterkoker bijvoorbeeld.

3 likes

Kan makkelijk hoor

3 likes

Owh haha ik dacht dat een tosti er ook in kon :sweat_smile: Ben het ook niet gewend van toen ik thuiswonend was. Nooit een broodrooster gehad.

1 like

Dat wordt toch 1 grote zooi joh. Waarom zou iemand dat doen, bij die van mij past dat ook niet. Maximaal 1 boterham/pita. En hoe vis je dat er weer uit bah

@FrozenFlame ja mn moeder roosterde standaard haar brood dus ben er wel mee opgegroeid.

3 likes

Dat dacht ik ook totdat ik het probeerde en ik even later gesmolten kaas uit dat ding stond te vissen.

4 likes

Nee hoor, als je zo’n broodrooster hebt is het super simpel. En gewoon een stukje bakpapier om het brood doen en dan er in doen, ook geen gezeik met gesmolten kaas.

Vind het lekkerder dan een tosti-ijzer

9 likes