Stel je persoonlijke vraag #54

IJskoude chocomelk echt mijn zwangerschaps craving :drooling_face:

5 likes

Ken jij je eigen huistelefoonnummer van vroeger nog uit je hoofd?

• Ja
  • Nee
  • Gedeeltelijk

0 stemmers

2 likes

Ja! En mijn beste vriendin haar huis telefoonnummer scheelde 1 cijfer met die van mij dus die kende ik ook uit mijn hoofd. Nostalgie

Wij hadden thuis laat telefoon en dat was ook duidelijk want de nummers liepen toen nog op bij uitdelen en daar werd ik mee gepest want wij waren armoezaaiers

2 likes

ja en die van mijn beste vriendinnen toen en die van mijn oma en die van mijn tante
why

7 likes

Ook die van mijn beste vriendin. Zijn ook de enige 2 nummers die ik uit mijn hoofd ken, dus ik geval van nood en geen batterij kan ik die 2 proberen :sweat_smile:

1 like

Huistelefoon lijkt me alleen handig als je een kind van 9 hebt ofzo die nog geen mobiel heeft maar wel soms even alleen thuis is. Kan je natuurlijk ook wat anders ol verzinnen maar als het dan heel weinig kost via je provider…

5 likes

Ik krijg hierdoor het idee om een keer koude chocomel met slagroom te gaan drinken, denk dat dat best heel lekker kan zijn.
Edit: en misschien met ijsblokjes en een shot espresso erdoorheen dan wordt het een soort iced mocha hmmm

6 likes

vroeger kende ik ook het mobiele nummer van mijn vriendje altijd uit mijn hoofd maar dat is ook niet echt een ding meer he

Is nog steeds het telefoonnummer van mijn ouders :joy:

Ik weet dat het begint met 06, maar dat is het dan ook :joy:

4 likes

Ik ken nog (net geteld) 8 vaste-telefoonnummers uit mijn hoofd. Die van mijn oma en beste vriendin waren hetzelfde maar omgekeerd, dat deed ik ook echt heel vaak verkeerd. Ook met veel dezelfde cijfers, 98819 en 91889 dat idee).

Qua mobiele nummers weet ik die van mijn man en van mijn moeder.

2 likes

Ja ik kan zo ongeveer alle telefoonnummers nog opdreunen die ik als 8-jarige heb onthouden. Huistelefoon van m’n ouders, huistelefoons van vriendinnen van de basisschool, werktelefoon van mijn moeder waar ze al 20 jaar niet meer werkt, 90% van al deze nummers is allang niet meer in gebruik, maar ik weet ze nog. Kon ik dit deel van mijn hersenen maar voor iets anders inzetten, gebreken genoeg :joy:

8 likes

Ik weet ook alleen het huistelefoonnummer van m’n ouders uit mijn hoofd, verder niets. In noodgevallen kan ik hen dus alleen bellen

2 likes

Ik ben echt onder de indruk van jullie geheugen. Ik kan amper mijn eigen mobiele nummer onthouden

3 likes

Ik ken ons huistelefoonnummer van vroeger nog uit mijn hoofd. En dat van de tandarts, dat verschilde 1 cijfer en wij werden weleens gebeld.
Ook dat van mijn beste vriendin ken ik ook nog, zowel thuisnummer van vroeger als haar mobiele nummer dat ze al meer dan 20 jaar heeft.
Het enige andere nummer dat ik uit m’n hoofd ken is dat van mijn vriend die ook al meer dan 20 jaar hetzelfde nummer heeft volgens mij.

0611 ken ik nog wel!

4 likes

ā€˜Als elke seconde telt’

4 likes

Daar had ik het laatst met mijn man over en die wist niet dat het toen veranderd was naar 112 zodat je dat in Duitsland en dergelijke ook kon bellen (hij dacht dat wij alleen een ander nummer hadden gekregen)

2 likes

Ik ken zelfs het hele oude nummer van mijn opa & oma nog, van voordat alle telefoonnummers 10 cijfers lang werden (heb even gegoogled, dat was in 1995). Inderdaad echt zulke nutteloze informatie, waarom onthoudt mijn brein dit?

2 likes