Er bestaan zelfs zakjes voor
Oh zon ding hadden wij vroeger ook thuis. Zovaak om gevraagd of ze het nog hadden. Maar dan wel een hele oldschool gare versie. Dit mocht ook alleen voor tosti’s gebruikt worden. Is idd veel lekkerder dan zo’n grillapparaatosti etc. Maar dit lijkt me dan eerder een combi.
Pantosti’s boven alles.
nav het leed wat schoonouders heet.
Hoe vaak zie jij je schoonfamilie?
- Ik heb geen relatie
- Dagelijks
- Wekelijks
- Maandelijks
- Jaarlijks
- Enkel bij speciale gelegenheden (feestdagen / verjaardagen)
- Anders
0 stemmers
- de volgende 5 mei waarvoor je vrij krijgt op een doordeweekse dag is op 5 mei 2045
Schoonouders max 2x per jaar, maar de broers/zussen van mijn man wel minstens maandelijks
Mijn schoonmoeder is de bom en ik spreek haar dagelijks en zie haar wekelijks
Vrijdag frietdag bij friettent schoonmoeders
Ik snap hier echt niks van, ga gewoon een paar uur van te voren? Ik had pit kaartjes voor Billie Eilish in LA en ik ben pas gegaan toen de deuren al open waren en ik stond echt super dichtbij met maar 3 mensen voor me ofzo.
Nooit
Iets tussen maandelijks en halfjaarlijks
Mijn schoonvader alleen uit plichtsbesef. Dus met de gebruikelijke dagen. De rest wel gemiddeld maandelijks. Maar dat komt omdat niemand regelmatig werkt.
Ik word de laatste tijd veel gebeld door nummers die ik niet ken, dit zijn meestal nederlandse 06 nummers. Vaak als ik opneem is het een bandje en hang ik meteen op.
Nemen jullie onbekende nummers nog op?
- Ja altijd
- Ja altijd behalve anonieme nummers
- Alleen bekende nummers
- Ik neem de telefoon nooit op
0 stemmers
Niet altijd, maar bijv wel als het een lokaal nummer is, want dan kan het iets van belang zijn.
Als er bij mij Rotterdam, Amsterdam of Groningen bij staat dan weet ik dat het spam/telemarketing is en dan neem ik niet op. Ik Google ze nog wel altijd om te kijken of het niet iets anders is.
Bij mij zijn vaak privé-nummers geen spam, nummers die ik niet ken hebben meer kans om spam te zijn. Privé-nummers zijn in mijn geval vaak medisch of werk/studie gerelateerd.
Al neem ik het liefste helemaal geen telefoon op
Bij de Ziggo worden er geen Golden Circle kaarten meer verkocht. Dus als je vooraan wilt staan moet je vroeg zijn.
Deze lijkt me enerzijds geweldig maar aan de andere kant staat het idee van een hele nacht Bluetooth bij m’n hoofd (hersenen) me heel erg tegen. Ik ben niet iemand die dat helemaal uitzoekt en er alles van weet maar het voelt voor mij gewoon niet goed dus ik probeer dat te voorkomen. Zet ook mijn telefoon standaard 's nachts op vliegtuigstand enzo.
Denk jij hier ook wel eens over na?
- Nee, het leven is al ingewikkeld genoeg
- Denk er wel eens aan maar laat het mijn keuzes niet beinvloeden
- Ja en ik houd er actief rekening mee
0 stemmers
Heb jij tampons op voorraad in je wc liggen?
- Nee nooit
- Ja standaard
- Soms
0 stemmers
Ik ben echt blij dat ik mezelf dit heb aangeleerd i.p.v. door het hele huis rennen op zoek naar een tampon godsamme