Hoe weet je dat zeker?
Ze woont toch al 7 jaar met hem samen
Mijn kat is 90% van de tijd dat ze buiten is in mijn tuin en áls ze iets vangt (een muis of spin) sleurt ze het mee naar binnen. Prooien eet ze niet op. Natuurlijk kan mijn kat ergens een geheime stash met vogels hebben om haar ware aard voor mij te verhullen, maar het lijkt me stug.
Tijdens het spelen heeft ze ook geen interesse in speeltjes die “vliegen”. Alleen dingen die over de grond bewegen of onder dekentjes verstoppen ofzo. Dus ik durf er wel vanuit te gaan dat vogels haar jachtinstinct niet (genoeg) triggeren en dat ze die dus ook niet stiekem vangt.
- Ik vermijd deze het liefst
- Ik sta het liefst ernaast
- Ik sta het liefst er half in, half uit zodat het water keihard op me valt en overal heen splasht
- Ik sta het liefst er helemaal in zodat ik in een watertentje droog sta en al het geluid van buiten de paddenstoel ver weg lijkt
0 stemmers
Ah oké! Fijn dat je kat vrijwel altijd in de tuin is ook. ![]()
Ik zie een correlatie tussen mijn fave forummers en waar ze staan in deze poll ![]()
Voel jij je ook altijd viezig als je de Douglas/Ici Paris uitstapt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk je dat de eerste vrouwelijke paus al geboren is? (Kan dus nog baby zijn)
- Nee
- Ja
0 stemmers
ik denk dat dit nooit gaat gebeuren. kans dat de religie instort lijkt me groter dan een vrouwelijke paus.
Die is er al geweest toch?
hahahahah ik weet 100% zeker dat je deze foto v twitter hebt
Wow! Ik lees het nu inderdaad nice! Hoop op herhaling (waarvoor wel verandering kerkelijk recht nodig is blijkbaar)
Lees het nu inderdaad ook. Boe ![]()
Ik heb dit nog nooit gezien, maar het lijkt me een plek waar ook veel kinderen zijn dus daarom heb ik het waarschijnlijk ook nog nooit gezien ![]()
Ben je zelf ook nooit kind geweest dan?
Nee
Ik vermijd deze vooral omdat het altijd in zo’n kinderparadijs is en ik andermans kinderen graag vermijd
En dat geluid ervan is ook zo tergend kut!!
Draag jij een rokje over je bikini/badpak?
- Nee
- Ja
- Een soort jurk geval
- Een broek(je)
0 stemmers