Mijn ouders hebben laatst hun huisnummer opgezegd en toen stuurde mijn vader een appje in onze app met allerlei herinneringen, bijv de gesprekken met hun ouders (mijn opa’s en oma’s dus), goed nieuws, slecht nieuws, alles ging over de telefoon. Vond het zo cute
Ik heb ‘m omdat ik voor € 3 per maand onbeperkt bel met anderen met dezelfde provider en dat is net iets goedkoper dan mijn huidige mobiele telefoonabonnement veranderen naar onbeperkt bellen.
Ja, en ook die generatie doet steeds meer mobiel.
Ik belde laatst m’n schoonouders op de huislijn en toen m’n schoonvader van 85 opnam vroeg hij waarom ik niet gewoon op zijn mobiel belde
Haha ja toen mijn ouders er nog een hadden belde ik ook wel eens op de huistelefoon en dan zei mijn moeder “hallo bel me gewoon mobiel, dan hoef ik niet op te staan”
- Jezelf uitkleden
- Je haren droog houden/vastmaken
- Jezelf inzepen
- Scrubben
- Je haren wassen
- Scheren
- Jezelf afdrogen
- Jezelf insmeren
- Je kleding aantrekken
- Iets anders
- Ik vind niks vervelend hieraan
0 stemmers
Ik heb echt nooit zin om mezelf af te drogen en lig het liefst daarna een half uur zonder kleding op bed
Douche droogmaken
Oké instagram heeft je nu de diagnose trauma en functional freeze gegeven
Haren drogen en in model brengen.
Chocolademelk
- Warm
- Koud
- Met slagroom
- Niet
0 stemmers
IJskoude chocomelk echt mijn zwangerschaps craving
Ken jij je eigen huistelefoonnummer van vroeger nog uit je hoofd?
- Ja
- Nee
- Gedeeltelijk
0 stemmers
Ja! En mijn beste vriendin haar huis telefoonnummer scheelde 1 cijfer met die van mij dus die kende ik ook uit mijn hoofd. Nostalgie
Wij hadden thuis laat telefoon en dat was ook duidelijk want de nummers liepen toen nog op bij uitdelen en daar werd ik mee gepest want wij waren armoezaaiers
ja en die van mijn beste vriendinnen toen en die van mijn oma en die van mijn tante
why
Ook die van mijn beste vriendin. Zijn ook de enige 2 nummers die ik uit mijn hoofd ken, dus ik geval van nood en geen batterij kan ik die 2 proberen
Huistelefoon lijkt me alleen handig als je een kind van 9 hebt ofzo die nog geen mobiel heeft maar wel soms even alleen thuis is. Kan je natuurlijk ook wat anders ol verzinnen maar als het dan heel weinig kost via je provider…
Ik krijg hierdoor het idee om een keer koude chocomel met slagroom te gaan drinken, denk dat dat best heel lekker kan zijn.
Edit: en misschien met ijsblokjes en een shot espresso erdoorheen dan wordt het een soort iced mocha hmmm
vroeger kende ik ook het mobiele nummer van mijn vriendje altijd uit mijn hoofd maar dat is ook niet echt een ding meer he
Is nog steeds het telefoonnummer van mijn ouders
Ik weet dat het begint met 06, maar dat is het dan ook