Stel je persoonlijke vraag #54

Maar Google heeft toch geen feed?

Nee maar mijn telefoon weet altijd wat ik heb opgezocht en dan zit mijn hele feed altijd vol met die zooi
Nu valt dit mee want blijkbaar poppetjes maar het zijn ook weleens nare dingen en daar vind ik niks aan

Als jij lunch hebt met iets extra’s wat je lekkerder vindt dan je andere eten, heb je dan een volgorde van eten?

• Het lekkerste eerst
  • Het lekkerste als laatste
  • Nee ik eet gewoon en zie wel wat er overblijft

0 stemmers

2 likes

Heb jij überhaupt van die charms aan je tas hangen?

• Ja veel
  • Ja een paar
  • Ja eentje
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, is een hiervan handgel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik eet bij elke maaltijd of andere eetmomenten altijd eerst het lekkerste. Want misschien heb je daarna helemaal geen trek meer en kun je het minder lekkere laten staan.

Echt zo zonde om eerst het minst lekkere te eten en dan met volle maag dooreten omdat het zo lekker is, om me daarna oncomfortabel vol te voelen.

3 likes

Tussen 16 en 21 wordt er teveel stroom gebruikt dus wordt er geadviseerd om dan minder stroom te gebruiken omdat er anders storingen e.d. kunnen komen

• Dit wist ik
  • Wist ik niet

0 stemmers

• Ik houd hier al rekening mee
  • Ik ga hier nu rekening mee houden
  • Ik ga hier proberen rekening mee te houden
  • Ik weet niet of ik hier rekening mee ga houden
  • Ik ga hier geen rekening mee houden

0 stemmers

2 likes

Dit snap ik niet. Er is teveel en daarom moet je minder gebruiken?

2 likes

Nee ik zeg het verkeerd, er wordt dan teveel stroom tegelijkertijd gebruikt inderdaad dus er is niet genoeg stroom of in ieder geval er gebeurt teveel op het net

1 like

Ik zag het van de week voorbij komen op tv.
Wasmachine & droger draaien meestal tussen 8 &14, vaatwasser zet ik aan als ik ga slapen. Puur omdat dit makkelijker voor mij is. Ga er verder ook geen rekening mee houden, en al om 15.00 of pas na 21 koken enzo, of als ik eens een keer tv wil kijken

2 likes

Allemaal van het gas af en aan de inductie krijg je dit, haha.

5 likes

En allemaal aan de zonnepanelen :partying_face:

1 like

Er wordt toch ook niet gezegd gebruik geen stroom meer. Je kan dus prima koken tussen 16 en 21 en met andere dingen rekening houden zoals je al doet met de wasmachine.

1 like

Dat werd in het tv item wel geopperd.

Ja ik vind het eigenlijk ook medium irritant (meer als in: teleurgesteld maar niet verbaasd) dat we deze campagne nu nodig hebben terwijl dit probleem er niet had hoeven zijn als er veel eerder waren begonnen met het stroomnet voor te bereiden op de realiteit. Maar goed, een echte verrassing is dat niet natuurlijk

15 likes

Oh serieus, nogal een onrealistisch verzoek. De meeste mensen werken dan nog en willen ook wel graag voor half 10 eten.

1 like

Oh ja dan snap ik het helemaal, ik ging uit van een hoeveelheid die je sowieso op kunt, dan kan ik me altijd verheugen op het lekkers haha

1 like

En de elektrische auto. Hangen mensen toch vaak bij thuiskomen rond 17-18 aan de lader. Ze parkeren niet eerst en gaan dan 4u later terug om op te laden.

1 like

Stel je zou ooit denken, ja ik ga 1 van mn andere namen gebruiken als ik in een engelstaligland ga wonen, uit praktische redenen.

Welke zou jij kiezen?

• Maria
  • Julia
  • Sophia
  • Elena

0 stemmers

Heb jij jouw kind meerdere namen gegeven?

• Nee 1
  • Ja 2
  • Meer dan 2

0 stemmers

1 like

Maria schijnt de meest voorkomende meisjesnaam ter wereld te zijn en Mohammed voor mannen.

Verbaasd jou dit?

• Ja Mohammed verbaasd me
  • Ja Maria verbaasd me
  • Nee verbaasd me beide niet
  • Ja het verbaasd me beide

0 stemmers

Volgens mij heet half zuid amerika al Maria haha dat tikt ook wel aan.