Stel je persoonlijke vraag #54

Haha ik heb 1 labubu weten te scoren van de nieuwe serie die vorige week uitkwam, was echt moeilijker dan aan concertkaartjes komen.

Hij is nog niet bezorgd dus ben benieuwd, ze zijn zo lastig te krijgen dat ze soms uit de pakketjes gestolen worden (en uit auto’s ook) :sweat_smile:

Edit: oh hij werd toevallig net bezorgd!!

1 like

Wil jij thuis zijn als je de vaatwasser/wasmachine aan hebt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn ouders willen dan altijd thuis zijn voor het geval er iets gebeurd (overstroming of lekkage ofzo)

4 likes

Bij de droger wel

33 likes

Vanwege brandgevaar?

2 likes

Ja, idk of er echt een verschil zit tussen brandgevaar bij de droger of andere apparaten maar gevoelsmatig voor mij wel

2 likes

Dring je wel eens bewust voor? Waar echt een soort van georganiseerde rij is, dus niet aan een drie rijen dikke barrij in de kroeg

• Ja, als ik een kans zie doe ik het zonder gene
  • Ja, maar alleen als het redelijk onopgemerkt kan
  • Ja, maar alleen mensen niet opletten en niet aansluiten
    *Ja in een specifieke situatie die ik zal toelichten
  • Nee, nooit

0 stemmers

1 like

Als er mensen voor me in een groepje in de rij staan te kletsen en niet opletten en mij ook negeren als ik ze er een paar keer op attendeer, dan loop ik er wel omheen. Dit is me slechts twee keer gebeurd, anders kruip ik nooit voor.

9 likes

mensen die je aanraken, als ze langs je heen moeten in een groep.

• blij van me af
  • vindt ik prima
  • ik mij nog nooit overkomen

0 stemmers

1 like

Ik vindt niks :grimacing:

25 likes

Maar “verbaasd” me niks kon wel door de beugel?

45 likes

Altijd irritant als de groep dan niet even indikt (vooral op een nogal smalle stoep). Dan krijg je echt wel een shoulder check van me.

3 likes

Ik heb dit zojuist gemaakt (koude chocomel, espresso, ijsblokjes en slagroom) en het was echt mega lekker. Dus bedankt voor de onbedoelde inspiratie @PiuPiu :smile:

9 likes
Wat vind je van Arjen Lubach?
  • Leuk, kijk graag naar hem
  • Neutraal
  • Irritant, maar kijk soms wel naar zijn programma’s
  • Gewoon echt irritant

0 stemmers

2 likes

Ik vind z’n stijl van grappen totaal niet grappig en irritant. Maar ik vind wel dat hij lastige situaties goed kan uitleggen en goede onderwerpen behandeld in z’n programma, dus kijk het daarom wel graag.

35 likes

Toen ik een jaar of 13 was is de wamachine bedrading een keer in de fik gevlogen toen hij stond te draaien. Gelukkig waren we thuis en was de brandweer snel ter plaatse. Maar ik zou het dus niet zo snel doen. Tenzij het echt niet anders kan

3 likes

Ha wat leuk :smile:

1 like

Als ik het helemaal voor het zeggen had gehad, dan had ik 1 naam prima gevonden. Echt nut heeft die tweede naam niet. Maar in de familie van mijn man wordt een naam al heel lang doorgegeven, daar wilde ik ook niet moeilijk over doen. En toen hebben we kind 2 ook maar 2 namen gegeven, anders is het ook zo gek.

1 like

Dit bedoel jij niet maar ik ken best veel mensen die alleen wassen als ze thuis zijn omdat ze het dan meteen kunnen ophangen. Vind dat altijd zo bizar en geeft me altijd zo’n unsuccessful adulting gevoel.

Hoe lang mag jouw was in de wasmachine blijven liggen?

• ERUIT, meteen!
  • 10 minuutjes wachten kan wel
  • Uurtje later doe ik niet moeilijk over
  • Paar uurtjes kan gewoon, heb meer te doen
  • Overnachtinkje lig ik niet wakker van
  • Het komt voor dat ik 'm voor de 2e keer laat draaien ivm muffe geur…

0 stemmers

Ik ben soms gewoon een ander persoon dan degene die die machine aangezet heeft en dan moet die was gewoon even wachten. Of ik zet het opnieuw aan

32 likes

En na hoe lang zet je hem dan opnieuw aan?
Ik vind bijv de stank na 12 uur nog heel erg meevallen (edit die ene keer dat ik het vergeet, ik doe dit niet dagelijks ofzo), daarom snap ik die paniek nooit.
Of misschien is dat ivm meer kreukels ofzo, geen idee eigenlijk?

2 likes