Wij hadden hier vorig jaar een 19-jarige stagiaire die oprecht fan was van K3. Ik snapte er niks van. Toen we allebei 13 waren en mijn nichtje fan was vond ik dat al heel erg raar.
Maar hoe ben je dan nog fan? Volgde ze al het laatste nieuws?
Nee ze had een heel groepje waarmee ze zoveel mogelijk concerten bezocht.
Beetje hetzelfde idee als de Toppers misschien? Dat je gewoon geniet van de sfeer/muziek?
Maar ironisch? Of echt?
Helaas niet ironisch. Ze begon dolenthousiast vertellen over shows die ze op de planning had staan.
Ja dit inderdaad. Ik ben afgelopen 3 jaar ook 2 keer naar een concert geweest, maar noem mezelf niet fan. Maargoed thuis heb ik af en toe wel buien dat ik hun muziek luister, en dan bijv vooral ook de liedjes die ze hebben gezongen tijdens Liefde voor Muziek (geen kindermuziek dus).
Heb jij een platte buik?
- Ja, doe ik hard mn best op
- Ja, gewoon mazzel
- Nee, doe wel mn best maar het is me niet gegund
- Nee en vind ik prima geen probleem mee
- Nee en vind ik echt vervelend
0 stemmers
Nee en ik vind het ook stom van mezelf dat ik het toch vervelend vind
grotendeels wel maar onder mân navel is het nooit helemaal plat. dat is grotendeels mijn bouw maar sinds ik kickbox is alles wel strakker/gespierder. ik had het wel mooier gevonden als dat vet er niet was maar het boeit me niet heel veel
dus weet ff niet wat k moet stemmen
Dit klinkt wel als een fan
Het is niet helemaal waar dat ik er geen probleem mee heb haha maar ik doe en laat er in elk geval geen ene reet voor.
Wel gehad maar na de zwangerschap nooit meer helemaal bijgetrokken, nou ja jammer dan
Nee ik ben permanent opgeblazen en geen idee waarom.
En slanke benen?
- Ja, mazzel mee
- Ja, resultaat van hard werk
- Nee, zijn vormloos en vind ik jammer
- Nee, zijn dik en vind ik jammer
- Nee, zijn dik maar vind ik niet erg
- Nee, zijn vormloos maar vind ik niet erg
0 stemmers
Na mân zwangerschap zijn mân buikspieren nooit meer normaal geworden. Ik voel ze ook niet na het sporten, mân houding is ook funest en ik heb nu dus best een buik. Het kutste vind ik nog wel dat ik heel veel last van mân rug heb daardoor.
Het wisselt hoe ik me erover voel van âik ga sparen voor een buikwandcorrectieâ tot âkijk ze kijken, dus blijf kijken, alle dikzakken willen op me lijkenâ .
Vroeger wel maar nu gespierd
Ik heb dus geen slanke benen, maar ook niet dik ofzo en al helemaal geen mooie ronde vormen. Beetje mindecraft benen
Ja mag je op vormloos stemmen!
Oke dan ben ik dus fan van megaveel artiesten omdat ik hun muziek luister? Vind echt fan zijn wel iets anders