Stel je persoonlijke vraag #54

ja heel kut, maar nogmaals: komt echt bijna niet voor. maar wil ook niet voor je liegen, en denk daarom ook dat het goed is om ook te doen wat goed voor jou voelt. maar ik ga je garanderen dat voor jezelf opkomen echt als een overwinning gaat voelen en je juist minder angstig zal worden ervan :hugs: in een club met zoveel mensen om je heen en je gezonde verstand om bij een fellere reactie dan veilig is weg te lopen/afstand te nemen/security te halen gaat je echt niks gebeuren!

2 likes

Mij heeft het geholpen om ook aan de slag te gaan met waarom ik de lieve vrede wil bewaren. Ook geoefend in veilige situaties waarbij ik mijn grenzen kon aangeven, want daardoor ontstaat er bij jezelf vertrouwen dat je dat kunt.

4 likes

Mijn poll was ook een ode aan jouw haat voor Lisa :heart_hands:

3 likes

Hahaha niks tegen deze meid persoonlijk, haat die hele kpop industrie. Vind ze allemaal even kut, vooral de mannen 🫶🏼🫶🏼

7 likes

Ik vind dit erger dan een faux pas, zo respectloos tov Rosa Parks, het thema van de avond.

33 likes

Heb jij een e-reader?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Boeit jou de nieuwe paus verkiezingen ook maar 1 procent

• NEE VAL ME NIET LASTIG, NOS
  • Ja precies 1%
  • Ja best wel want het is belangrijk dat hij bijv homo’s iets minder haat dan de vorige
  • Ja ik ben totaal stuurloos zonder paus

0 stemmers

Ja ik ben helemaal invested maar vraag me niet waarom want ik ben niet eens gelovig

4 likes

Voor welke ben je?

1 like

Ik heb geen mening want volgens mij zijn ze allemaal op een manier kut, maar ben wel geïnteresseerd in het hele proces

6 likes

ja maar vooral voor alle juice :beverage_box:

1 like

Nee meen je is dit nu begonnen. Ik werd helemaal simpel van de Volkskrant die 3 dagen lang 6 bladzijdes besteedde aan het overlijden. Echt het kan me niet minder boeien.

1 like

Ja ik heb net op het nieuws gezien hoe ze een speciale vloer hebben gemaakt in de Sixtijnse kapel zodat ze niet afgeluisterd kunnen worden!!

Bitch by whom?? Voor bejaardengossip kun je vrijwilligerswerk gaan doen

11 likes

Conclave heeft me doen geloven dat dit een week vol drama en intrige gaat worden, maar meer dan een beetje rook gaan we niet meekrijgen natuurlijk.

Al heeft wel al een kardinaal tactisch zijn verjaardag laten veranderen zodat hij pas op 31 december dit jaar 80 wordt en dus wel mee mag stemmen. De tea is lauw!

21 likes

Het boeit me geen reet, maar ik praat regelmatig met een hele leuke kritische 88-jarige vrouw en het is dan toch wel interessant wat zij allemaal weet te vertellen. Ze zei dat we achteraf blij zouden zijn met de laatste - dat klonk weinig hoopvol. 🫠

1 like

Mijn opa heeft de tweenalaatste paus ontmoet! Omdat hij doodging hebben ze hem in een rolstoel naar hem toe geduwd toen hij op bezoek kwam :pray:

Toch doodgegaan helaas dus het heeft weinig geholpen

1 like

Maar wél een plekje in de hemel!!!

1 like

Weet niet zeker of dat bij het pakket inbegrepen zat eigenlijk

3 likes

Ik twijfel ook of de gemiddelde paus een plekje in de hemel verdient :grimacing:.

3 likes

Haha ik durf hier niet op te antwoorden als jij meekijkt @Lula . :joy:

2 likes