Aan de ene kant was het vreselijk. Verloor ouders, werd depressief (heeft wel +10 jaar geduurd), werd gepest, er speelde van alles thuis ook. Maar aan de andere kant heb ik in die periode vrienden voor het leven gemaakt en ik kan nog steeds bouwen op bepaalde skills die ik toen heb gekregen.
Ja, hier ook geen drama, ik had ook wel wat vrienden maar het was gewoon heel kut omdat ik me bijna constant zĂł onzeker en emotioneel onthand voelde. Ik weet nog wat een opluchting het was toen ik dat wat kwijtraakte. Mijn studietijd was daardoor 10x zo leuk. Ook al maakte ik toen objectief gezien heftigere dingen die op zich wel klote waren, maar ik kon me ertoe verhouden ofzo.
Heb je wel eens een modderbad genomen?
- Nee
- Ja
- Zou ik wel willen
0 stemmers
Mensen die 5km of een andere korte afstand hardlopen met een hardloopvest
- Slaat nergens op
- Boeiend
- Doe ik zelf
0 stemmers
Ik vind mensen die zich hier druk om maken vooral heel sneu. Jeetje is toch echt wel een van de minst boeiende dingen haha. Al loop jij met een backpack met je hele inboedel erin hard, succes ermee haha
Doe ik soms zelf, als ik een broekje aan heb waar ik mân telefoon en sleutels niet chill in kwijt kan. Sterker nog, ik ga over 10 minuten de deur uit met hardloopvest voor een 6k omdat ik een losse short draag waar mn sleutels en telefoon makkelijk uit de zakken vallen.
Vind het makkelijker om mân hardloopvest aan te doen dan om mân huissleutel door mn veter te strikken ofzo en mn telefoon vast te houden
Om deze reden heb ik nog vaak een jas aan als je eigenlijk wel zonder kan, hoef ik geen hele tas mee te zeulen en toch spullen bij me
Is echt hun eigen keuze vind ik, ook handig voor sleutel en telefoon bijvoorbeeld.
Ik vind dit een hele theoretische ergernis (als je je hieraan zou ergeren) want je weet 9/10 keer niet eens hoe lang iemand loopt als je die voorbij ziet komen. Lijkt eerder een persoonlijk/gatekeep iets naar de persoon die een vest aanheeft.
Rende laatst met mân sleutels en telefoon in bh gepropt en was zo kut dat ik meteen een vest heb besteld (en ik ren nog niet eens 5km come @ me)
Als een vriendin hetzelfde kleding item koopt als jij?
- Leuk juist!!!
- Maakt me niet uit
- Alleen niet leuk als het iets speciaals is
- Altijd stom
0 stemmers
Je gaat in een restaurant eten met iemand en jullie bestellen het hoofdgerecht
- Jij neemt expres iets anders
- Jij neemt expres hetzelfde
- Wat boeit dat nou
0 stemmers
Ik was laatst op pad met iemand en had geblokt dat diegene per se iets anders wil eten dan ik âwant dat hoort zoâ
Wat staat er op jouw Anti-Bucketlist?
- Naar een kattencafé
- Cruisevakantie
- Naar Dubai
- Backpacken
- Skydiven
- Een helikoptervlucht maken
- Een marathon rennen
- Een zwangerschapsshoot doen
- Zwemmen met dolfijnen
- Een wereldreis maken
- In een kooi bij haaien gedropt worden
- Duiken
- Een trekking in Nepal doen
- Kamperen
- Een designerbag kopen
- Naar New York
- Meedoen aan Expeditie Robinson (als het kan voor randoâs)
- Een tattoo laten zetten
- Een wijncursus doen
- Niks van dit ik zou dit allemaal wel willen
0 stemmers
Wat vind je het leukst aan Het opbiechttopic zonder omg-reacties
- De goeie biechten zonder de reacties
- De rel die er volgt nadat iemand iets gebiecht heeft
- De biechten die eigenlijk gewoon een saaie mening zijn
- Niks ik vind dat topic niet leuk / kijk er niet
0 stemmers
Sommige dingen staan er op meer uit principe zoals de cruise. Ik zou me daar wellicht wel vermaken maar vind het de last voor het milieu niet waard. (no shame naar men die het wel doet, dit is mijn eigen afweging). Andere dingen lijken me gewoon oprecht verschrikkelijk en wil ik simpelweg nooit doen. Zoals een marathon rennen, want hardlopen is niet mijn sport.
Of begrijp ik dan de anti bucket list verkeerd en staan daar ĂŒberhaupt alleen maar principekwesties op?
Gewoon iets wat jij never zou willen doen, maakt verder niet uit waarom niet
Als ik 50+ ben wil ik wel een rivercruise doen, weet niet of dat telt als cruise.
Hangt er vanaf of ik met iemand ben met wie ik deel, dan vind ik het juist veel chiller om een ander gerecht te nemen zodat je meer kan proeven. Anders boeit het me idd niet.
Ja het lijkt me ook saai en ook ergens het risico niet waard? Laatst ook weer zo eentje die ineens in de Hudson stortte uit het niets, zou daar geen zin in hebben.
Oh ja dan vind ik het ook logisch want zo ontdek je nog eens wat maar dit was echt eigen bord leeg eten