Staat deze op regulars? Ik kan het volgensmij niet eens vinden
Members only
Ik kom hier ook echt samen met jou nu pas achter
Wie vind je instinctief sympathieker?
- India
- Pakistan
0 stemmers
Ik vind India dus best wel Israel vibes hebben met dat Hindu nationalisme en ze zijn ook heel erg pro-Israƫl.
Pakistan - taliban, dus geen sympathie van mij.
Vond het best een powermove dat ze geld kregen van Amerika en tegelijkertijd Bin Laden verstopt hielden
Bin Laden
- Een moderne hitler
- Een beetje evil
- Begrijpelijk evil
- Een vrijheidsstrijder
- Beter dan Amerika
- Een icoon
0 stemmers
Moeten we aardiger zijn voor elkaar?
- Ja voor iedereen
- Ja voor forummers
- Ja voor je omgeving
- Ja voor je familie
- Nee
- We moeten niks
0 stemmers
Omdat een ocean cruise heel slecht voor het milieu is en een river cruise minder.
Ik haat deze opmerking
Het minst leuk in ieder geval dat mensen hun posts weer verwijderen zodra er ook maar een beetje kritiek komt. Denk gewoon eerst even na voordat je wat post en anders own je shit gewoon. 95% van de tijd is het ook gewoon helemaal geen OMG-reactie op een biecht maar terechte kritiek op iets doms dat iemand zegt.
Misschien moeten we dan een āOMG reactieā gaan definiĆ«ren.
( heb deze juice trouwens totaal gemist hoor maar ik zie echt telkens in dit topic deze discussie voorbij komen)
een pakistaanse islamitische vriend zei precies dit net tegen mij over india
wat vind jij een omg-reactie in het biechttopic?
- specifiek oordelende reacties op de biecht
- überhaupt alle negatieve reacties op de gehele post, ook als deze niet om de biecht zelf gaan
0 stemmers
Hahaha maar dat is ook juist niet gek dat juist hij dat zegt toch.
Ik vind ze eigenlijk allebei echt mega onsympathiek. De anti-Pakistan propaganda is wel real trouwens in veel Bollywoodfilms.
Ja deze!
Bij Pakistan denk ik gelijk aan Onijah uit New York, de delulu catfish die heel Pakistan op zijn kop heeft gezet en die mensen maar aardig en lief tegen haar doen. Terwijl zij daar in persconferenties geld en land van de regering aan het eisen was. Beste gratis Tiktok campagne die Pakistan heeft gehad, super lieve mensen, daarom krijgen zij mijn stem.
Ik heb kortgeleden een helicopter vlucht gemaakt en ik moet zeggen dat de voorpret misschien groter was dan de vlucht zelf? Ik dacht echt dat ik zou moeten huilen, maar het was gewoon prima en niet zo life changing als ik had verwacht haha.
Het was wel gaaf hoe snel we omhoog gingen en we gingen ook nog stoppen op een gletsjer, dat voelde niet helemaal goed, maar was wel bijzonder.
Het zou trouwens 25 min duren en dat vloog echt voorbij!
Op tv doen mensen altijd heul dramatisch als ze in een heli zitten, het lijkt me ook wel leuk maar niet dat alles ervoor moet wijken zodat ik dat kan ondernemen
Sheehz ik belde net iemand wakker en die moest ik ook gewoon aan de tel hebben was afgesproken. Door het tijdsverschil dacht ik dat het een hele redelijke tijd was. Het duurde ZO lang, ik hoorde dat het koffiezet apparaat werd aangezet en alles. Mijn god nog weer 10 min. Mijn geduld raakte op.
Ik heb opgehangen, ik heb gezegd, bel maar terug na 14.00. Of whatever voor tijd dat ook dan dat mag zijn bij die man maar zeker al wel een oke tijd.
Ik heb echt zoān hekel aan mensen die in de ochtend sloom zijn en alleen daarom geloof ik soms dat ik adhd heb.
Wanneer ben jij het meest productief?
- Ochtend
- Middag
- Avond
- Nacht
- Nooit
0 stemmers
Een ballonvaart lijkt mij 100x leuker dan een helikoptervlucht maar die zie je bijna nooit op iemands bucketlist.
Ik probeer al jaren familie mee te krijgen of dit gezamenlijk cadeau te doen bij huwelijksjubilea etc maar niemand is ooit enthousiast