Stel je persoonlijke vraag #54

ik denk dat dit nooit gaat gebeuren. kans dat de religie instort lijkt me groter dan een vrouwelijke paus.

40 likes

Die is er al geweest toch?

6 likes

hahahahah ik weet 100% zeker dat je deze foto v twitter hebt

4 likes

Wow! Ik lees het nu inderdaad nice! Hoop op herhaling (waarvoor wel verandering kerkelijk recht nodig is blijkbaar)

2 likes

@Leuk123 Dat is 99% zeker een legende en niet echt gebeurd

5 likes

Lees het nu inderdaad ook. Boe :disappointed:

2 likes

Ik heb dit nog nooit gezien, maar het lijkt me een plek waar ook veel kinderen zijn dus daarom heb ik het waarschijnlijk ook nog nooit gezien :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ben je zelf ook nooit kind geweest dan?

3 likes

Nee

11 likes

Ik vermijd deze vooral omdat het altijd in zo’n kinderparadijs is en ik andermans kinderen graag vermijd

6 likes

En dat geluid ervan is ook zo tergend kut!!

5 likes

Draag jij een rokje over je bikini/badpak?

• Nee
  • Ja
  • Een soort jurk geval
  • Een broek(je)

0 stemmers

1 like

Zo’n gehaakte jurk zodra ik in beweging kom.

3 likes

Ik was laatst in zo’n subtropisch zwemparadijs en er waren echt zoveel tienermeisjes met bikershorts/(sport)hotpants over hun bikini (ook echt in het zwembad dus, niet alleen in de restaurantgedeeltes, daar vind ik het logisch/doe ik het zelf ook). Wel chill qua niet hoeven scheren :grin: maar ik vond het er toch maar gek uitzien :older_woman:t3:

3 likes

ik ben pareo’s aan het verzamelen die perfect bij mijn bikini’s en badpakken passen die ik geknoopt als rok draag. maar die draag ik alleen als ik op sta/bij strandtent iets ga halen, idd niet bij zwemmen ofzo

heb wel voor zwembadzwemmen een badpak met pijpjes gekocht puur zodat ik mn bikinilijn niet hoef te scheren!! echt heel erg chill, ik durf ondertussen ook met ongeschoren benen naar het zwembad dus ik hoef ‘s winters helemaal niks onnodig irritants te doen om te gaan zwemmen

10 likes

Er komt vaag iets uit de krochten van mijn geheugen op, dat het ook een tijdje een trend was om met een soort voetbalbroekje te zwemmen (???)

8 likes

Ja dat deden wij ook! En jongens met een bjorn borg boxer onder de zwembroek.

2 likes

Ik denk bij banenzwemmen eigenlijk nooit aan mijn bikinilijn :grimacing: die paar seconden dat ik niet in het zwembad ben boeien me weinig.

15 likes

Ik dacht mooi Jarl is het met me eens. Maar eigenlijk is de hele column een pleidooi waarom dit wel belangrijk is. (deze week iedere dag 1 a 2 bladzijdes)

3 likes

Ik ben serieus verbaasd hoe weinig mensen zeggen: ‘Wat wil Petra drinken?’ als ze Petra iets te drinken aanbieden :sweat_smile:. Dacht echt dat dat normale spreektaal was :smiling_face_with_tear:

4 likes