Stel je persoonlijke vraag #54

aahahaha ik ga weer helemaal stuk om drinkie
en moet gelijk ook aan tosti / tas thee denken @Krabsalade

8 likes

ik bedoelde niemand in de poll haha

3 likes

Zoek jij veel mensen op online (op google of social of waar dan ook)?

• Ja, zowel die ik nieuw ontmoet als die ik al ken(de)
  • Ja, die ik nieuw ontmoet
  • Ja, die ik al ken(de)
  • Soms, zowel die ik nieuw ontmoet als die ik al ken(de)
  • Soms, die ik nieuw ontmoet
  • Soms, die ik al ken(de)
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mensen die sneakers zonder sokken erin dragen:

• Gatverdamme smerig
  • Moet diegene zelf weten, geen probleem mee

0 stemmers

Gegarandeerd stink voeten en schoenen :face_vomiting:

1 like

Ik doe dat wel eens, haha. Niet om een schuldgevoel af te kopen ofzo maar gewoon omdat ik oprecht zoveel van groente houd dat ik dat soms mis bij friet oid. Ik krijg ook heel snel maagzuur/last van een vette hap dus dan is het fijner om het nog met wat anders aan te vullen.

Als je moet kiezen:

• Een maaltijd zonder vlees(vervanger) is niet compleet
  • Een maaltijd zonder groente is niet compleet
  • Een maaltijd zonder koolhydraten is niet compleet

0 stemmers

2 likes

Ga er vanuit dat je avondmaaltijd (of lunch) bedoelt, daarom groente gestemd. Heb bij ontbijt precies hetzelfde maar dan zonder fruit is het niet compleet.

3 likes

Een aquarium in je huis

• Mooi!
  • Walgelijk
  • Wel ok
  • Dit heb ik

0 stemmers

Wat is je favo snackgroente van deze vier?

• :cucumber:
  • :tomato:
  • :bell_pepper:
  • :carrot:

0 stemmers

3 likes

Het gaaaaaat ook maar door, nu is er een nieuwe en wordt iedereen uit zijn geboortedorp geĂŻnterviewd :sob::sob::sob:

1 like

Ken jij iemand persoonlijk die een notenallergie heeft?

• Ja
  • Nee
  • Ik zelf

0 stemmers

Dit lijkt me altijd zo eng. Ik schijn voor veel antibiotica whatever allergisch te reageren en een arts zei ooit dat hij dat veel meer beangstigend vond haha. Naja merk er nog niks van.

4 likes

Het ergste bij de Noten allergieën is dat het bijna altijd met een klein stukje fataal kan zijn

Ja ik herinner me een verhaal dat een meisje met een notenallergie haar vriendje had gekust die een pindakaas had gegeten. Hij wist dat niet, en even later was ze dood?!?! Dit lijkt me wel een extreem geval. Maar jemig dan ga je toch echt elk product helemaal uitpluizen. Ik ken echt niemand die dat heeft.

1 like

Dat is een pinda allergie, pinda’s, amandelen en noten zijn niet hetzelfde.

8 likes

Ik vond walnoten altijd erg lekker. Maar van de een op andere dag was ik er ineens allergisch voor.

2 likes

Ja een klasgenootje van mijn zoon, die hier ook wel regelmatig is. Weet niet precies wat de ernst van de allergie is, want z’n moeder lijkt er een stuk losser mee te zijn dan ik ben :rofl:
Ze zegt ook: hij krijgt er buikpijn van. Dus, weet niet of het echt epi-pen achtig is tbh

1 like

Ik had een collega die allergisch was. Durfde toen geen pindakaas meer mee te nemen naar werk omdat de geur al genoeg was voor een reactie? Ze had ook zo’n pen en iedere nieuwkomer kreeg hier een uitleg over en wat we moesten doen en waar die lag.
En ik had een zorgvrager met dezelfde allergie. Die at altijd voor de rest aan omdat hij zelf bang was voor een kruisbesmetting.
Best een gedoe hoor als je die allergie hebt.

4 likes

Hier ook een tijdje een vriendin geweest en die bleef wel eens eten. Toen zijn we van anarchideolie maar weer op zonnebloem overgegaan

2 likes

Ik zat ooit in een vliegtuig en toen werd er omgeroepen dat een medepassagier een ernstige notenallergie had en we allemaal dus geen noten mochten eten. Echt heftig als het zo ernstig is!

6 likes

In de ‘zonnebloemolie-crisis’ zijn veel restaurants waar we wel eens bestelden overgestapt op arachide olie zonder het te vermelden. Ik ga er niet dood aan, maar ik heb m’n potje kotsen toen wel gehad.

3 likes

Welke 2 winkels zou je het ergst vinden als die nu failliet gaan

• Hema
  • Zeeman
  • Wibra
  • Kruidvat
  • Action

0 stemmers

2 likes